- Aliexpress tapasztalatok
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- VMware
- Facebook és Messenger
- DIGI internet
- DIGI kábel TV
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
-
rob210
nagyúr
válasz Darkmind #1161 üzenetére
A fűtőventillátort nem nehéz cserélni, a motortér felöl lehet.
A hiba valóban a motor csapágya.
A hűtővizet nem kell lecserélni, leengedni.
A műszerfal betétet lehet cserélni, de hogy ahhoz a komplett műszerfalat ki kell e emelni azt nem tudom.
Sose cseréltem, de ha kiszeded a kilóméterórát akkor látni fogod, hogy van rögzítve.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Darkmind #1165 üzenetére
Pedig két csavar fogja a műszeregységet.
Alul a két szélén.
Ahogy az ívelt plexi van a műszeregységnélamellett az alsó élhez nézz le a két szélén a műszeregységnél.
Ott kell annak lenni, két u alaku fület szorít le.
Aztán kibillented és jöhet a kilóméter óra bovden kicsavarozása, na ha nagy a kezed akkor azzal lehet szívniRenault power
-
rob210
nagyúr
válasz semetka #1163 üzenetére
Szórógitt csak festék karcok eltüntetéséhez jó.
Illetve nagyon pici egyenetlenségeket lehet kihozni vele.
HA jól értem cserélve lesz a küszöb és a sárvédőív.
HA csak ezek illesztéseit varratait kell leglettelni kicsiszolni lefesteni akkor nem kell sok egy negyed kilós glett elég.
Ha jukakat karasz gletteléssel eltüntetni, mert nem kaszniztatod, akkor sok fog elmenni és ahhoz kell üvegszálas háló is.
Már ha rámhalgatsz.
Bár ha kikaszniztatod az az igazi.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz gaben200 #1164 üzenetére
A műszerfal bontása nem egyszerű és időigényes.
Egyébként le van már írva, ha gondolod leírom megint.A fűtésednél a fűtéscsapot nézd meg, valamint a hűtőt kitakartad télire?
Mert hogy favoritnál érdemes kb felesbe kitakarni a hűtőt télre.
Akkor lesz benne fűtés.Ezt a szivató meg állok a pedálon dolgot kicsit részletesebben írd le mert ezt nem értem.
Hidegen indítasz és nincs alapjáratod?Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz gaben200 #1177 üzenetére
Vagy van egy rövidzárlatod.
Letestel valahol valamelyik kábeled, vagy pedig a szokásos jó öreg Favorit hibád, van tönkrement vagy eloxidálódott a világítás reléd a műszerfal alatt található biztosíték tábládban.
Azt nézd meg első körben ez igényli a legkisebb bontást, hogy a relét ha kiveszed megcsiszolod lábát utánna is csinálja-e.
Ha ez nem segített akkor bizony ki kell mérni a kábeleket, hogy hol lehet a kontakthiba.
Egy biztos, nem a kapcsolóval van baj.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz semetka #1181 üzenetére
Surlódó hangot sok minden adhat.
De ha nagyot fékezel és akkor jön a hang akkor tuti nem a fékből jön, hiszen ha erősen fékezel surlódik ugyan de amikor kicsit fékezel akkor surlódna igazán.
Ennek ellenére nézd át a fékeket mert az nem játék.Az autó mennyire leng?
Nem lehet hogy a lengéscsillapítóid vannak ki és nagy fékezésnél a súly előre megy és beleér a kaszni a kerékbe?
Ilyet már láttam de ez csak egy ötlet.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz gaben200 #1189 üzenetére
Az erősító egy wrc500 as volt nagyon keményen ütötte a ládát ami hátul volt.
Effektív messziről lehetett hallani hogy érkezem.
Valamint szépen szól kategóriájában szerintem nagyon megéri az árát.Az áramot a biztosíték tábláról vettem le és a jobb oldali küszöb borítás alatt vittem el hátra.
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Sanyo91 #1198 üzenetére
Hát a kép alapján kb. 2 izzód világít a műszerfalban.
Nekem legalábbis ilyen fényt akkor produkált amikor 8 izzóm ki volt égve.Kicseréltem őket és ugyan olyan volt a fénye.
Szétszedtem megint hát kiderült a régi izzók is jók voltak csak a bajonett csatlakozók el voltak oxidálódva.
Medörgöltem alkoholos dörzsi szivaccsal, láss csodát minden világított és szépen látszott minden.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Sanyo91 #1200 üzenetére
Ellenőrző lámpák(műszerfal): R5 12V 1.2W
Ilyen izzó megy bele a műszerfalba és hogy pontosan hány darab na szóval mindjárt átgondolom
A régi 90-es műszerfal 25 izzót az újabb kivitel 93 valahanyadik hótól 27 izzót tartalmaz.
Tehát elég sok izzód ki lehet égve.
Ha szétszedted fotózd már le a nyáklapot.
Mert hogy abban ott vannak a furatok azok az izzók helyei.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Ysthvaan #1206 üzenetére
Akkora kulcsot ne is vegyél.
Inkább egy olajszűrő leszedőt.
HA van akkor gumisat.
A láncos könnyen elforog.Olajszűrőnél elég sűrűn előfordul,, ha rossz minőségű olcsó sz.rt vesz az ember hogy ellövi a gumit.
Maga az olaj megeszi a gumi tömítést.
Ebből érdemes a drágábbat megvenni mert az is csak 1500.- maximum de akkor nem lesz ilyen hiba az tuti.
Mert egy olaj utántöltéssel és egy esetleges henger főtengely beállással többet veszít az ember mint az a pár száz forint amit megsporol.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Ysthvaan #1215 üzenetére
Én nekem GLOBAL olajjal ment a 15W40 az jó bele.
A gyári membránt azért nem javaslom, mert 1 le kell szedni így is úgy is az AC-t tehát szerelésben nem spórolsz.
Az új AC pedig csak új AC.
Abban új a bütyküs tengely ami hajtja az egész készülék új.
Hiszen ha belegondolsz csak egy 20 év körüli alkatrész.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Darkmind #1216 üzenetére
Ha folyamatosan kivágja a 7-es 8as biztit akkor tuti, hogy valami baj van a műszerfalnál.
Ezt sajnos megint szét kell szedned, mert ott valami kábel testzárlatos lett és amikor kapcsolsz akkor kilövi a biztit.Annyiból szerencséd van, hogy ha szétszeded elég csak a helyzetjelző kapcsoló kábeleit végigkövetned, hiszen azokkal van baj az biztos.
De az is lehet szvsz hogy a kapcsoló ment gajra.:-(
Próbáld ki úgy hogy a kábeleket direktben összeérinted ezzel a kapcsoló hiba kiiktatva.
Ha meg úgy nem csinálja és világít akkor kapcsolócsere.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz gaben200 #1225 üzenetére
Hígabb olajjal jobb a motor kenése.
HA nem tartósan 120 feletti a sebességnél használod és nincs valóban szanaszét kopva a motor akkor érdemesebb a 10W40-et használni nem olyan sűrű könnyebben felkapja, jobban ken.DE hangsúlyozom ezt csak és kizárólag télen.
Nyárra én is mindig 15W40et tettem bele mert olyankor a meleg miatt a 15W40 olyan állagú lesz mint a 10W40 télen.Renault power
-
-
rob210
nagyúr
Levegő ellenére lehet, hogy a gyujtás kábeled rossz neked is.
Az pedig ezt produkálhatja.
Illetve a gyujtáselosztó fedél is lehet szétkopva, ami azt eredményezi, hogy nagyobb fordulatszámon kiegyenlítődik a tengely lötyögése holtjátéka.
Persze fent áll a levegő lehetősége is de az kevésbé valószínű, mint hogy egy kopó alkatrész adta meg magát, mint pl. a gyujtáselosztó.Renault power
-
rob210
nagyúr
Hát ezt jó volna kiszűrni, hogy honan jön a hang.
Területileg melyik oldal motortér eleje hátujja alulról felülről.
Ha nem mész és álló helyzetben váltogatsz akkor is csinálja-e vagy csak menet közben.
Első körben a fúrógéphangot a kilóméter óra spirálnak tulajdonítanám, de ezt is hallani kéne.
Annyi minden pörög egy autóban lokalizálni kéne a helyeket.Minden esetre a váltó rudazatot érdemes megnézni.
Ha minden sebessé fokozatnál ezt csinálja.
Ha csak bizonyos sebességnél akkor már más a helyzet.Renault power
-
rob210
nagyúr
Nem tudom ha kinyomod a kuplungot akkor van hang vagy nincs hang?
Nem a kinyomócsapágyad szarakszik?
Bár az inkább zörögni szokott mint nyikkanni.
Lehet hajtás lánc is de ha az annyira ki van hogy nyikkanjon akkor alapjáraton álló helyzetben is zörög mint a fene.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Darkmind #1288 üzenetére
Ha hígul az olajod előbb utóbb nem lesz olajnyomásod.
Ha kihúzod a nívópálcát, és nem benzinszagú az olaj akkor nincs azzal semmi baj, csak jött a meleg aminek köszönhetően hígabb az olaj.
Meg a használat során higul hiszen a friss olaj viszkozitása mindig nagyobb mint a használté.
A szelepfedél tömítés parafából van ami elfáradhat.
Ennek köszönhetően kifújhatja az olajat.
De látni kéne hogy honnan jön.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- EA Sports WRC '23
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Politika
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- A nagy Szóda, Szódakészítés topic - legyen egy kis fröccs is! :-)
- Samsung Galaxy A52 - royal cuvée
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- bambano: Bambanő háza tája
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen