- Milyen routert?
- Windows 11
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Donald Trump lehet a kriptobajnok elnök az USA-ban
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- DIGI kábel TV
- ASUS routerek
- Aliexpress tapasztalatok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
Hát ha téphető akkor élek a gyanúperrel hogy az a hátsó dobban valami fojtás és szerintem azbeszt.
Nagyon régen csináltak olyan dobot amiben azbeszt volt a csendesítés/hangtompítás.
Az évek alatt pedig simán elfeketedik.Mikori a kipufogó dobod gyári vagy volt már cserélve?
Renault power
-
rob210
nagyúr
Ki lehet azt takarni.
Nekem télen mindig ki volt a szellőző rostély takarva, úgy hogy csak egy 10cm es sáv volt szabadon.
Mindig jó meleg is volt a kocsiban.
Na meg nekem a motorház szigetelés is bent volt ami nagyon sokat számít ám.
Csendesebb is meg melegebb is.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Marczi80 #2571 üzenetére
Utolsó esetben írtam és azért mert gyanús amit művel.
Ráadásul ha utána olvasol a skoda favorit egyik betegsége hogy rohadt érzékeny a hengerfejre.
Nekem elég sok fordult meg síkoltatni az ismeretségi körömben.Egyébként meg le ne kúrjál, már mert próbálok segíteni.
Renault power
-
rob210
nagyúr
A henger fej tömítés cseréje nem oldja meg a hibát.
A hiba ugyanis az, hogy a favorit hengerfeje könnyen elvetemedik.
Ami azt jelent, hogy az új hengerfej tömítéssel jobb lesz a helyzet, de nem lesz tökéletes és kis idő (6hónap, 1 év)múlva újra össze fog folyni.
Ilyenkor kell az alap méretes hengerfej tömítés helyett eggyel nagyobbat venni, és a hengerfejből egy méretnyit leszedetni.
A sík felület és az új hengerfej akár örökre is szólhat, ha jól van megcsinálva és nem lesz a kocsi széthajtva.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Marczi80 #2585 üzenetére
Na ezek azért jó hírek.
A fűtés csap szokott szétesni ereszteni eltörni.
Az a radiátoron külön cserélhető.
Az nekem is ment szét anno.
Lehet kapni 94-es évjáratú fűtéscsapot, ami rámegy a 90-es favorit fűtőradiátorára is, de már egy ránc felvarrott típus aminek köszönhetően nem megy szét.
Szerintem egyszerűbb azt kicserélni mint átkötni a fűtőradiátort.Renault power
-
rob210
nagyúr
Van benne egy alapjárati mágnesszelep azt nézd meg, hogy működik-e.
A karburátor tűzfal felőli oldalán találod.Valamint azt megnézted, hogy a alapjárati fúvóka rendben van-e?
Egy biztos a hiba a karburátorban van.
Vagy dugulás, vagy az alapjárati fúvóka, vagy a mágnesszelep, vagy fals levegőt szív de erre látom a legkevesebb esélyt.Renault power
-
-
rob210
nagyúr
Na akkor 2 dolog
1.- nem sértődtem meg nem tudom ezt honnan vetted.
2.- a helyzeti előny nálad én nem számoltam vele, hogy nem a Magyar viszonylatról beszélünk.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Atuska75 #2623 üzenetére
Bontóban elég sokat kapsz.
Apósjelölt amikor összetörte 1500.- kemény magyar forintért kapott másikat, szerkezetestül.
A spiátert megcsiszoltuk fekete akrillal lefújtuk, a műanyag részt cipőbokszal átkentük(ahogy az autókozmetikus haver javasolta.
No és olyan volt mint az új.Renault power
-
rob210
nagyúr
Én mondok neked egyszerűbbet.
Mivel a színe már fakóbb mint amikor kijött a gyárból, hiába kevertetsz színkód alapján.
Az el fog ütni.
Vannak olyan helyek ahol ha beviszel egy kis színmintát kikeverik a színt ugyan olyanra mint a többi elem.
Azaz a fakó színnel lesz megeggyező.
Ehhez nem kell semmi más csak egy kis darab alkatrész ami színrefújt.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Marczi80 #2628 üzenetére
Nézd ez a topik arról szól, hogy értelmes emberek megosztják az infóikat és tapasztalataikat egymással.
Aki nem ide való azt szoktam töröltetni, mint hirdetések, és nem megfelelő stílusú megnyilvánulások.
Azzal, hogy nem értünk egymással egyet az nem jelenti azt, hogy én megsértődök vagy duzzogok.
Sokszor fordult már elő, hogy nem nekem volt igazam dolgokban.Más:
Mivel te helyileg közelebb vagy voltál már a SKODA múzeumban?
Nekem egyszer sikerült eddig kijutnom és nagyon tettszett olyan érdekességeket is láttam ott mint a 3 ajtós, 4 ajtós favorit és etc etc...Renault power
-
rob210
nagyúr
Na látom pont azt linkelted be
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Krisi747 #2646 üzenetére
Az nem olaj volt hanem kifolyt a zsír.
A csapágyat nem nézik a vizsgán.
Mellesleg egy csapág csak úgy nem szokott eltörni annak van előjele.
És nem egy ilyen "rövid" út alatt jön ki.
Én a Golfal annó vagy 1500km-ert mentem mire kicseréltem a hátsó csapágyakat.Egyébként ez inkább anyag elfáradásnak tűnik, sajnos az esetek 5% ban előfordulhat ilyen hiba.,
Nagyon reklamálni nem tudsz ki kell cserélni és menni továbbRenault power
-
rob210
nagyúr
válasz Darkmind #2668 üzenetére
Na ezt amit linkeltél ezt felejtsd el.
Egyébként a következő.
Felíciából csak benzinest szabad venni, jó lenne, ha 1.6-ost vennél de azt nehéz kifogni, mert kevés van belőle és nem is akarják eladni őket.
A diesel egy nagy rakás szar az eszedbe se jusson.
Rengeteg jeladó hibája van.A forman 94-es verziója szerintem elég jó széria.
Olyan igazi öszvér lett.
Viszont a felícia kombi belseje sokkal komfortosabb, az már inkább VW mint skoda.
A motorok terén felícia esetén mint mondtam 1.6-ost próbálj meg nézni.
Ha nem találsz akkor viszont minden képen az MPI-t válaszd korszerűbb motor, korszerűbb környezetvédelmi besorolás.Az alkatrészek pedig ahogy azt írtátok is szinte 50%-ban csereszabatos.
Pl. a szélvédőtől kezdve a csapágyakig minden.Renault power
-
rob210
nagyúr
-
rob210
nagyúr
-
rob210
nagyúr
válasz Darkmind #2684 üzenetére
Akkor szerintem ez használható kocsi lenne, de meg kell nézni.
Hiszen amiket ír azokat szinte mind meg tudod nézni.
Még az olajat is mert látszik ha egy kocsiba friss olaj van.
A Felícia küszöbök, hátsó sárvédőív és hátsóajtó rohadásra hajlamos, a rendszámtábla környékén.
Ezeket nézd át és 380.000.- ért érdemes elhozni.
Találni kell rajta itt ott hibát, meg el kell mondani neki, hogy ennyi pénzt hoztam magammal, ha el akarja adni akkor oda fogja adni ennyiért.
Viszont te 250.000.- keretről beszéltél.A többit privátban.
Renault power
-
rob210
nagyúr
szia. az első és legfontosabb mozzanat a 2.es henger gyertyáját kiszedni. amíg azt nem bányásztad ki kb. felesleges is bár mit csinálnod.
ha azzal megvagy utánna a gyújtás állítás következik, majd pedig a karburátor szelepeit kéne beállítanod mert az a kocsi szerintem rohadt sok benzint kap.
jó szerelést.Renault power
-
rob210
nagyúr
Renault power
-
rob210
nagyúr
Részemről szervezhetünk egy talit de pest vonzáskörzetében legyen, mert a családtól messzebre nem tudok elszakadni.
Renault power
-
rob210
nagyúr
Ne a pedál alatt nézd meg hanem a tetején
Ahogy benyomod a pedált kienged a kapcsoló és akkor van féked.
Eddig nem tűnt fel, hogy így világított a fék lámpád?
Mármint, hogy csak gyújtáson?Élek a gyanúperrel, hogy a kormány oszlopon található gyújtáskapcsolódba lesz kötve.
Sajnos anno nekem is így volt bekötve.
Én levettem a kapcsolóról a vezetéket és bekötöttem direktbe az aksira egy lengő biztosítékkal.Renault power
-
rob210
nagyúr
Akkor meg az lehet a baj hogy olyan helyre is tettél izzót ahova nem kéne.
Ugyanis az lx lxi glx verziók különböző felszereltségűek.
De a relékészletük is más.
Azaz egy lx-be teszel ködfényszóróba izzót hajlamos áthúzni és csodákat produkálni mert a ködfényszórót vezérlő relé viszont nincs benne.
Meg kéne nézni milyen felszereltségű a kocsid és hova tettél izzót csak oda ahol volt is vagy teliraktad a foglaltokatSajnos a skoda elektromosan hajlamos gyöngélkedni.
Renault power
-
rob210
nagyúr
Azért a Felicia mellet szól egy két érv.
Komfortosabb, "szebb" kevesebbet fogyaszt, fiatalabb.Ami nem szól mellette szerintem talán még jobban is rohad mint egy favorit, egy két érzékelő és alkatrész ehhez már jóval drágább mint a favorithoz, de azért még elviselhető áruk van.
Illetve ami a felicia nagy hátránya az a motor választék.
1.6 os nekem nagyon tetszett azzal már lehet közlekedni.
1.9 D valóban olcsó üzemeltetés, csak ne menjen rajta semmi jeleadó vagy adagoló tönkre mert az ára horror.A többi meg amiből rengeteg van gyenge nagyon gyenge még az MPI-is.
Lehet vele közlekedni, de tényleg egy tanyasi kisautó, megfontolt vezetőknek.
Feliciának rohadt nehéz megkaparni a kerekeivel.Renault power
-
rob210
nagyúr
Jól látod a generátor nagyobb áramerősséggel dolgozik amint az akkumulátor.
Egyébként egy nagyon jó dolog a réz zsír.
Ez rész port tartalmazó zsír ami vezeti az áramot, de nem engedi a csatlakozókat oxidálódni.
Én a renaultnál is ezzel kezdtem, mivel elektromos kontakthibára nagyon hajlamosak a francia autók.
El ne kiabáljam azóta nincs vele gond amióta átkentemRenault power
-
rob210
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- AKCIÓ, BOLTI ÁR FELÉÉRT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen