- Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
- Max
- Mikrotik routerek
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Aliexpress tapasztalatok
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Linux kezdőknek
- Musk meggondolta magát, mégsem pereli az OpenAI-t
- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
- Vírusirtó topic
-
IT café
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
Ez egy UDM Forester PZEV. Vagy törve volt vagy jég/vízkáros. Aukciókon veszik őket, ha megnézed itt árulják a 2015-ös Lega 3.6R-t is. Motorikusan oké (FB25) de amúgy tartogathat meglepiket bőven... Alaposan a körmére kell nézni és alkudni egy nagyot mert ez kb rájuk fog rohadni (főleg ennyiért).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
A teteje foglalkozós meg az ajtó ha sérült. A géptető alu az nem fog korrodálódni.
mod:
Jorus: A H4-es OBK-t bevállalom, ha neked jó a H6 1 konténerbe befér a kettő és akkor felezzük a hazahozatal költségét. Levámoltatjuk Hollandiában, kirepülünk és lábon hazahozzuk őket. Honosítás aztán van itt lakatos haver ő meg kipofozza és kész.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #7010 üzenetére
Lehet a sofőré kinyílt csak visszapattintották a takaró elemet a kormányon (levágják az eldurrant zsákot vagy visszatömködik), az utasoldalon meg van súlyérzékelő ha nem ül ott senki nem nyílik (specifikus dolog, láttad az enyémben is van) illetve nem nyílik ha légzsákvezérlőben hiba lépett fel, ezt okozhatja egy csatlakozó szétcsúszás, vagy kontakthiba (pl vizesárokba estél). Ha nem vagy bekötve, vagy olyan banális dolog is mint amikor az üléspozíciót nem tudja meghatározni pontosan (mivel SRS légzsák ezért nem mindegy mikor és mekkorára nyitja a lufit). Ezek nagyon érzékeny kütyük, ha bármi hiba vagy bizonytalanság van akár csak egy paraméterben akkor inkább nem nyitja ki, mint sem hogy kinyírjon egy rosszul nyitott légzsákkal (olyankor az orrcsontod a tarkódon jönne ki ami az élettel össze nem egyeztethető ugye).
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #7022 üzenetére
Most ránéztem erre a CX9-re mert nem sok mindet tudok róla. Ford CD3 platfomra épül és a V6-os motor is Ford Duratec benne. Az awd rendszer meg kb ugyanaz mint a Subaruban (elöl-hátul nyitott difi, középen egy részlegesen önzáró difi viszkókuplunggal kiegészítve).
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #7029 üzenetére
Az a lényege a nyitott difinek, hogy egymástól független sebesség esetén is tudjuk hajtani a két kereket. [link]
mod:
Petester: A Mazdától sem félnék motorikusan, mert szögegyszerű, ha más nem Mazdamester vagy egy Ford szerviz tud segíteni ha van vmi. Lévén hogy a B9 és ez is kb fehér holló azt venném amelyikből jobb állapotút találsz.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #7032 üzenetére
Igen, ezért kell a (részlegesen)önzáró difi aka sperr, mert az erő "lusta" és a könnyebb utat választja. Ennek megoldására született olcsóbb megoldás az EDS (nem kell hozzá drága és nehéz hardver), ami az elforgó kerék fékezésével operálva szimulálja a tapadást, ha az elpörgő keréken nagyobb a tapadás (amit a fékhasználattal ér el) akkor a talajon lévő kerék kapja a nyomatékot.
Akkor ezek szerint sperr difid van hátul.
mod:
A következő olajcserekor én is megforgatom az enyémet most már.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
Az AWD sem mindenható... A fizikát nem tudja átírni. Én is az első hónapban majdnem felcsavartam a szalagkorlátra a gépet (csak a mázlin múlt, hogy nem lett baj). Aztán inkább elmentem egy vezetéstechnikai tréningre.
Petester: Esetleg egy Murano? Kívülről nagynak tűnik.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #7043 üzenetére
Volvoban híresen gyenge a bőr és ugyanaz a hámlós gumírozott cucc van benne amitől az 5-ös Passatunkban is sugárba hánytam kb. Akkor nem sok választásod marad ha német és francia fosokat lehúzzuk a listáról.
Mazda5, Mitsubishi Grandis, Toyota Verso/Avensis Verso.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Az "igazi" Volvo jó, az új kínai sz@r. Utóbbi a friss megbízhatósági felmérésekben a legutolsó helyen van.
Haveromnak volt egy S60 D5 (163 ló) 580k km-nél még gyári volt benne a turbó, motor, minden. Igaz autópályáztak vele (külföldre járt). Egyedül az 5 gangos geartonic nem volt már tökéletes (szeleptömböt kellett volna már cserélni benne). Végül inkább eladta. Az új tulaj nyomott benne egy dupla olajcserét attól ideiglenesen helyre jött aztán nem tudni mi lett vele nem jelentkezett többet az új tulaj.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Kormányszervó adhatja meg magát. Jó nagy kiesés egy ilyen gyár leállás...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz blasko92 #7056 üzenetére
Programot hol írják? Az engem is érdekel, csak kókány helyre nem vinném.
Vezérlés cserét ne spórold el, nagyon helyes. Ha csak az idő jár le a km nem akkor vízpumpát nem is kell cserélned elég a feszítőgörgőket meg magát a fogazott szíjat (vétel után én is ezt nyomtam). Meg esetleg a hosszbordás szíjat ha repedezett...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz blasko92 #7061 üzenetére
Nálam is maradt a gyertya és a vízpunyesz mert a km futás nem indokolta a cserét, sőt még marad a pumpa a második körre is (vétel után cseréltettem a fogazott szíjat biztos ami biztos). Mondjuk gyertyát azóta cseréltem benne (jót tett neki).
Ha jók a tapasztalataid lehet majd felkeresem én is. Ahol a TC erőmérő van azt a helyet néztem, mert ők írtak már EJ25-ös blokkot (kb +10 lovat és +20 Nm-t ígértek), ami nem sok de a karaktere sokkal jobb lesz a motornak. Nekem is 4400-nál van a nyomatékcsúcs ami elég magasan van. Meg akkor már a Vmax-ot is kiíratnám, hátha egyszer sietnem kell...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz blasko92 #7065 üzenetére
Hmm, jó majd kíváncsi leszek mit mondasz érzésre mennyit javult. Gondolom a VVT váltást is lentebb hozza. A +10% kb semmi de egy élhetőbb karakter ha nem drága a művelet igencsak megéné.
Annyit reklámozzátok a jobb benzint, hogy most már előbb-utóbb tényleg ki fogom próbálni. Még soha nem tankoltam bele 95-nél jobbat.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Jó de bejáratós a tiéd az más tészta. Ott arra kell figyelni egyedül, hogy tartósan ne menj azonos sebességgel/fordulatszám tartományban.
Telekre menet tudom hol szoktak mérni, ott jobban megfuttatom a ménest... de ha ismeretlen pályán megyek akkor visszafogottabban nyomom. Illetve külföldön szigorúan betartom a limitet, sőt inkább alálövök olyankor.
Amúgy is ki kell kormolni időnként, ha sokáig nem mész VVT váltás felett akkor beéghet a szelep.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz blasko92 #7102 üzenetére
Nem art idonkent megkergetni.
Nekem az eco vvt vezerles miatt 4000 rpm alatt csak 12V modban megy es 4000 felett valt 16V modba (ezt ugy eri el, hogy az egyik szivoszelep zarva marad 4000 alatt). Viszont ha tartosan nincs hasznalva a masik szivoszelep akkor le tud kormolodni es beeg a szelep.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Acheron #7105 üzenetére
Jaja, 149-nél vettek ki (20k helyszíni bírság). De a GPS-em legalább pontos mert az 150 km/h-t írt. Idegen terepen későn vettem észre őket, de mindegy is mert ez a szuper traffi 1 km-ről is simán bemér tiszta időben. Na azóta nem megyek gyorsan idegen terepen csak hazai pályán.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #7107 üzenetére
Általában
radar alatttűréshatár alatt megyek nekem nem érné meg főleg, hogy keveset megyek egy évben.Volt róla hír valóban, de azért az ördög sosem alszik... M2-M3-M5-M7 amit jobban ismerek a többin nem erőltetem a tempózást.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Autobild megbízhatósági lista 2019: [link]
Subaru XV 2.0D az utolsó.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #7117 üzenetére
Német teszt persze, hogy részrehajlóak a német márkákkal kapcsolatban. Elég ha visszagondolunk a ADAC teszt hamisítási botrányra...
A felsoroltakon kívül semmi hátrány. Motorikusan és egyéb alkatrészekben azonos az EDM-el azt a pár specifikus alkatrészt leszámítva amit írtál (lámpa, km óra skálázás). Mivel ez futott európában is a rádió felokosítható illetve sztem a hőmérő is átállítható celsiusra de ha más nem az EF megmondja. A régiókódra nem tudom van-e megoldás viszont... De jó lenne tudni a valós történetét mert egy vizkárosba nem mernék beleugrani.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ludsimon #7119 üzenetére
Ezek mind GD B-E verziók tehát az első ráncfelvarrott ami 2003-2005 között gyártottak (népi nevén Blob eye) EJ205-ös motorral (a linkelt listán.az Impreza II).
Előtte volt a GD A (Bug eye) 2000-2002 között és az utolsó a 2005-től gyártott GD F-G (Hawk eye).
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Ma megint láttam azt a szürke Lega 3.6R-t a városban amit a minap is. Szép darab, kéne.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- OLED TV topic
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Hegesztés topic
- Autós topik
- Hardcore café
- Bluetooth hangszórók
- Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
- További aktív témák...
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- D8EA gyertya ingyen vihető
- Gardena 9805-20 SmallCut Plus 300/23 fűszegélynyíró - 1 hét próbagarival! -
- Hibátlan Rommelsbacher AK 2099/E típusú 2000W német prémium főzőlap rezsó - 1 hét próbagaranciával!
- Eladó Peugeot 301 1.6 HDI Active
- Lumeo Ehmann vezetékbe iktatható dimmer, 20-400W 230V 50Hz fekete
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen