- Windows 11
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- Facebook és Messenger
- Musk meggondolta magát, mégsem pereli az OpenAI-t
- 10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
- Microsoft Excel topic
- Autodesk - Revit
- Amazon
- Ennyit spórol az AI a pénzügyi tanácsadóknak
-
IT café
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #1037 üzenetére
Akkor még nem pont azért akarja eladni most. Használattól függően olyan 120-150k km környékén szokott beütni a krach az összes EJ255-nél. Az áttervezett verzióját az EJ257-et kell venni, azokkal nincs ilyen gond de ugye azt itt nem árulták csak Amerikában.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #1039 üzenetére
Kíváncsi vagyok! Múlt hétvégén én is toltam egy 500 km-es karikát (már a friss olajjal és szűrőkkel). Volt benne minden ami városon kívüli használat: M7-en araszolás a Balcsi felé, M3-on egy kis kikormolás meg egy kis mátrai szerpentines tekergés némi klímíázással megfejelve és nem ette le a hajam.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz filatis1 #1078 üzenetére
Télre vehetsz rá lemezfelnit is simán. Az legalább a sónak is jobban ellenáll és nem is drága. Bár én pl most vettem 4 db gyári alufelnit 16"-os méretben 50k-ért (ez jó ár, mert az ugyanilyen gyárimat - igaz az kb makulátlan volt - 90k-ért adtam el úgy, hogy 2 nap alatt elvitték tehát olcsón adtam).
Kicsit kell a mostanival foglalkozni mert pár karc van rajta de nem lestrapált (nem üt, nem ráz, nincs leütve).mod:
mmcc02: Nincs két teljesen egyforma autó, nálunk a cégesek tök egyformák mégis mindegyikben máshol fog a fék meg a kuplung. De ha a szervó is más az már valószínűleg a nagyobb lestrapáltásg miatt lehetett...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Városi használat sokkal jobban lestrapálja a gépet mintha országúton menne vagy pályán. Elég ha belegondolunk 100 km város/pálya alatt hányszor fékezünk, meg kuplungolunk....
Ha jobbra húz az nem kóser, lehet megpadkázta vagy egy nagyobb kátyút elkapott vele.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #1093 üzenetére
Városban nem szoktam huligánkodni mert
sokat fogyasztsok a fogalmatlan idióta. Max ha vaki bekóstol lámpánál akkor veszem csak fel a kesztyűt. Ilyen dimbes-dombos kanyargós országúti részeken szoktam odapakolni neki meg néha körforgalmaknál.
Kedvencem mikor rám mászik a 1,6/2,0 TDI-s területi képviselő aztán rájön, hogy hiába a vödör nyomaték ha kanyarodni nem lehet az autójával.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Igen, ahol jobb világ van ott ilyenek a családi autók nem a literes papír Swiftek.
Vizen is jó de télen hóban meg pláne. Sajnos a jégen az awd sem segít.
Addig is egy téli kép: [kép]
Parci: Ez japcsi beidegződés. Honda ugyanezt csinálta pl a Jazz-el, a Mazada a 3/6-os szériával...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
Qru
MODERÁTOR
Tengelyhatalmak: [kép]
Bal elöl Jorus a 3.0R-el, mögötte én, a másik oldalon meg egy Leon FR és egy G7 GTI.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #1151 üzenetére
Ne is mondd. 150-nel szoktam menni a pályán ugye mert 150-ig nem jön csekk. Vagy 10 évig ezzel a tempóval mentem mindig. Ehhez képest most télen a trafi 149-el mért be (gps szerint 150-el mentem, tehát elég pontos), az M35-ön... hát nem utánam jött az elfogó autó?
20k-ra megvágtak ott helyben.
Ugye helyszíni bírság már 147-től kiszabható 130-as táblánál...A parkolóban meg arra hivatkoztak, hogy az nem magán terület (jogosan), így ott is érvényesek a kresz szabályok és én szabálytalanul kanyarodtam. Szóval mehetünk csúszkálni csak ne a Pólus mögötti részre mert ott nem szabad.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #1156 üzenetére
Igen, az obd-s hibakód olvasó nálam volt így gyorsan rádugtam és misfire hibát írt. Arra gyanakszom hogy a gyertya a ludas. Vezérléscserekor nem volt cserélve (pedig kellett volna tudom ) így még a gyári első szett van benne és hát azért nem mai csibe a járgány...
Ha ez nem akkor marad a gyújtáskábel meg a trafó mint hibaforrás. De reméljük eddig nem kell elmenni.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #1158 üzenetére
Használtan vettem és nem rizikóztam be egy szíjszakadást így cseréltettem a vezérlés idő előtt (szíj és a feszítőgörgők). A vízpumpa is maradt meg a gyertyák is mert azoknak nem volt bajuk. De közben eltelt pár év...
Háát igazából mielőtt észre vettem volna bármit is elkezdett világítani a chcengine. Persze besz@rtam egyből félre álltam és rádugtam a hibakód olvasót, megnéztem majd töröltem a hibát.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #1163 üzenetére
Nekem meg pont az volt a bajom, hogy fulladt most. De nyilván a gyújtáskimaradás miatt.
A fékolaj külön körben lesz, egy gyertyacseréhez nem kell típusismeret. Az egyik legjobb haverom szerelő (Mercikkel meg VW-el foglalkoznak) kicseréljük pikk-pakk.
stickermajom: "Rossz" oldalon van a kormány és a belsejéről egy kép sincs...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #1166 üzenetére
Fura ballal váltani de megszokható. Előzésnél nehezebben látsz ki, meg mondjuk a jegykiadós sorompóknál is bajban leszel...
mod:
Ja meg drágább a biztosítás is ezekre a kocsikra.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #1168 üzenetére
Jaa ha nem állandóra kell akkor nem para. Kötelezőre az nem is drága, én is kb annyit fizetek.
Ez a 2 literes az egyik legjobb és legstrapabíróbb motor a turbósok közül. De azért nézzél a körmére, egyik sem elpusztíthatatlan.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
40k/év a kötelező, cascora az kb nekem is ennyi lenne.
Nem tudom szoktál-e de én szoktam köszönni a többi Subarusnak meg más Subisok is szoktak. Hétfőn nézett rám furán egy Levorgos... Köszöntem neki szokás szerint ő meg csak nézett, hogy mit akarok. Aztán esett le, hogy Kormival vagyok...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Igen az idősebbek sokszor nem értik mi van, nem is szoktam köszönni nekik meg a nem magyar rendszámosoknak sem (nálunk északon sok az SK rendszámos Bubu is).
Meglepődtem, mikor tesztkörre vittem az enyémet anno vétel előtt pont jött szembe egy obk és villantott. Mondom, ennek mi baja? Akkor mondta az eladó, hogy ez szokás, mint az Alfásoknál vagy a Miatásoknál. Azóta én is tolom.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bambano #1174 üzenetére
2011-es de friss rendszámos amerikai modellhez képest meglehetősen drága. Ez csak 256 lóerős nem 260 és a 8-12 literes fogyasztás hazugság a 12-16 már reálisabb mert a 3.0R sem nagyon jár el ennyiből nem, hogy a 3,6R... Sokan nem szeretik a cvt váltót ez is szempont lehet.
A motor maga nem problémás (se a váltó), a hűtésre kell odafigyelni (vékony a hengerek fala a nagy ccm miatt). Amúgy nem betegágy.
Én is rákívántam bevallom de ennyiért nem éri meg megvenni az tutifix.
mod:
stickermajom: Nyisd le az összefoglalót ott vannak az ajánlott szervizek.
Seibiko is jó meg a Hace is én eddig hozzájuk jártam, noha egyikkel sem vagyok maradéktalanul elégedett. Így ki fogom próbálni a Szépvölgyi-t.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bambano #1186 üzenetére
Úgy értem, hogy nem 2011-es a rendszáma, tehát használtan behozott. Nem az van, hogy vki úri huncutságból behozatott magának egy ilyet újként mert itthon nincs, hanem 2 éves korában (2013-as a rendszáma). Na most amerikából általában jég vagy vízkáros autókat hoznak be azt kapják meg kint olcsón. Vízkáros autót szigorúan tilos venni a jégkárost helyre lehet pofozni.
Gondolj csak a behozatal 1 millióba kerül (ebben a vám is benne van) és akkor még forgalomba kell helyezni és még nem köhögted ki a vételárat...Jorusnak a 3.0R bekér 12-14 litert ha visszaolvasol, akkor egy a 3.6R simán bekér 13-15 litert.
mod:
carr: Jó tipp köszi. Mi a 24-esről Galya felé szoktunk felkanyarodni mert ott nem sóznak és ilyen szép úton lehet veretni:
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #1201 üzenetére
Akkor nem kell aggódnod.
Múltkor ültem egy MX5-ben, kajak nem éreztem magam biztonságban. Mondom ha ez tetőre kerül akkor egy fejjel alacsonyabb leszek az tuti.
To all:
Az összefoglalóba bedobtam pár teszet az elmúlt kb 10 évből meg két használt tesztet is, ha vmit kihagytam amit érdemes lenne még betenni szólajtok!
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen