- Aliexpress tapasztalatok
- Linux kezdőknek
- Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Bittorrent topik
- Microsoft Outlook topic
- Musk meggondolta magát, mégsem pereli az OpenAI-t
- Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
- ASUS routerek
- PHP programozás
-
IT café
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
Unboxing?
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
270k km és már túl van egy HF felújításon...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
Akkor marad az XV. Megvárom amíg kiöregszik az első tulajok alól.
mod:
stickermajom: Ha megy az angol akkor minden infót megtalálsz a klubbon kívül, szvsz felesleges. Én tag voltam ott de mióta fizetős nem járok, mert a számomra hozzáadott értékük 0.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ADAM1337 #1233 üzenetére
Alá is kéne nézni meg mondjuk Seibiko/Hace-es átvizsgálás nélkül tuti nem venném meg (se ezt se mást). EF szar, hülyék, nem értenek hozzá de legalább drágán melóznak, azt engedd el.
Ha mókázós kell akkor ezt pont most tették be a Subarus csoportba: [link]
mod:
stickermajom: Köszi, be is tettem.
MX5 gyenge azt kiejteném. Egy ac schnitzer-es 330Ci-t vezettem, na az már döfi. Akkor meg is fordult a fejemben egy bmw vétel.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Mert az elve fos 2.5GT motor van benne felpiszkálva (rgo még kevesebbet fog bírni).
Felújítás óta futott 60k km-t... Kérdés kovácsolt alu dugókat kapott-e vagy sem. Ha nem akkor még van benne 60k km aztán újra jöhet a nagy generál de az ára alapján nem kovácsolt van benne (meg ha az lenne nyilván beleírná, a leírásból meg nem úgy tűnik, mintha egy tök fogalmatlan írta volna).
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #1282 üzenetére
Biztos olvassa a fórumot mert már le is szedte a hirdetést.
Rosszabb estben vki megvette...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Eugene Roe #1285 üzenetére
A 6 hengeresek mind jók (a 3.6-os 6 hengeres nem annyira mint a 3 literes de ugye a 3.6-osat hivatalosan itthon nem is forgalmazták), azokat egy átvizsgálás után bátran be lehet vállalni.
mod:
Ahogy Jorus is írja a 4 hengeres 2,5 turbósokkal szokott gond lenni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Jóval hosszabbak a fokozatok de "picit" erősebb is a tiéd így elbírja.
Nálam (szintén gps alapján) a 3-as 120-ig (@6000 rpm), a 4-es 160-ig (@6000 rpm) jó. Lehet 6000 fölé is forgatni de ott már lekókad a görbe szóval felesleges.
mod:
stickermajom: Elég zárt közösség ez, a tényleg jók elmennek ismerősi/klubos körön belül általában. Nem kell belépned elég ha szólsz egy tagnak aki bent van, hogy ha lát vmit akkor szóljon neked.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Az enyém is kb ennyit "csal". A mutató már a 0-nál kifeküdve de a 64 literes tankba 57,51 liter ment bele. Izgultam, mert a Müncheni körgyűrűn k. nincs benzinkút... De csak kijutottunk 1 tankkal.
Parci: Jó ára van nagyon de tudod mikor eszik ez 8,4-et... Max lejtőn lefelé hátszélben.
mod:
carr: EJ254 van ebben az OBK-ban. Nincs vele gond, kicsit hajlamos idősebb korában csipegetni az olajat az EJ20 jobb ilyen szempontból cserében ebben van némi nyomaték is, nem kell szétforgatni, hogy történjen is vmi.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Ha nem vmi kókányolt autó amiről kiderül, hogy egy kalap kaki akkor engedik. Szóval amelyiknél nem engedik azt hagyd is ott egyből. Meg azt is ha csak az általuk javasolt szervizben lehet átvizsgálni.
Ezt az 1.6-os motort engedd el. Nagyon gyenge és nagyon sokat eszik. Ide tényleg kell a 2 literes motor.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #1326 üzenetére
Pedig pont ezen gondolkoztam, hogy ki kéne dobni a középdobot a francba. Hátsó WRX dobom már van de akkor lehet ez a projekt így marad... Ez utazós autó tehát nem akarom, hogy üvöltsön. Főleg, hogy rövidek a fokozatok így pályán eléggé pörög a motor.
piqla: Jah, így már más a leányzó fekvése. Max használod a felezőt. De akkor se várj nagy menést és a fogyit is felszorozza nem csak a nyomatékot. Igazából ha nem csapatni kell akkor elég az 1,6-os is "boltba járni". Bár ahhoz kicsit drága mulatság (már csak a magas fogyasztás miatt is).
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #1337 üzenetére
De az is csendes de ezért gondolnám, hogy a középdob off + a csendes wrx dob jó felállás lenne.
Aztán lehet a valóságban meg siralmas eredményre vezet... Igazából "komplett" wrx rendszer a kati utántól, majd meglátjuk (az egyik itteni fórumtárs vett saválló rendszert a WRX-ére én meg megörököltem a gyáriját).Mindenesetre amíg bírja a gyárim az marad fent, erre most nem költök.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Ahhoz ki kell vennem és el kell vinnem az akksit magammal ami nem két kiló... de igen a legoptimálisabb az lenne ha töltőre raknám amikor tudom, hogy hosszabb időt fog állni.
Na ehhez lusta vagyok így egyelőre annyit csináltam, hogy a gyári 47-es akksit 60-asra cseréltem.#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen