- Bittorrent topik
- Aliexpress tapasztalatok
- Linux kezdőknek
- Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Outlook topic
- Musk meggondolta magát, mégsem pereli az OpenAI-t
- Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
- ASUS routerek
- PHP programozás
-
IT café
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
Outback H6 teszt: [link]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Olajcsere pipa. Végül nem Vörösvárra vittem, hanem Érdre, mert Viktor nem akart szervóolajat cserélni. Mint kiderült nem ok nélkül. Atom mód be vt rohadva a csavar de végül sikerült. Kuplung is kapott új folyadékot (ott a légtelenítés vt kicsit hosszadalmas de amúgy sima ügy).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Bandiahegyro #13060 üzenetére
Elore eleg a nyitott difi, ugyis hatra tolja a kakaot ha gaz van. Persze ha pro versenygep a cel akkor oda is kell a sperr.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Bandiahegyro #13080 üzenetére
Siman ellkonnyul igen. Ha beleavatkozunk aramytalanul akkor valami elmegy...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Bandiahegyro #13082 üzenetére
Biztonsagi okokbol mindegyik ugy van hangolva meg a sokkal ujabbak is. Az orrtolast konnyebben korrigalja az atlagember.
Egy sperrt en is elviselnek hatul mondjuk.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Bandiahegyro #13084 üzenetére
Ezert jo a polgari Subi, mennyit sporolok hogy nem kell reszelgetnem. Mondjuk nem is ad annyi oromot mint egy celgep.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Na kirpobaltam, ha ujrainditod a motort akkor visszakapcsolja az esp-t. Nem jol emlekeztem.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
Subaru eloir vmi karbantartast (kenes/zsirzast) a kardanra? Nem talatam rola semmi infot, hogy kellene.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #13156 üzenetére
Kiraly eggyel kevesebb gond. Probalok most vmi ertelmes karbantartasi roadmap-et osszerakni.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #13162 üzenetére
Jaj az agyat ne is mondd. Egyszer egy bena gumis eltorte a tocsavart (ferden kapatta ra a menetre az anyat es megtolta legkulccsal). Irany a Bardi ahol kozoltek, hogy tocsavart csak aggyal egyutt tudnak adni.
Aztan az EF-ben vettem kulon csavart hozza.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szcsabaa #13173 üzenetére
Varosi kavarashoz eleg a 1.6-os is. A direkt befecskendezes miatt kenyes a benzin minosegre es kokszolodik a szivosor mint minden mas ilyenfajta GDI motornal.
Kenyes az olajminosegre, be kell tartani a gyari specifikaciokat es maximum 10 ezerenkent csere.
Kenyes a hutesre, erdemes a hutofolyadek szintet a max-on tartani es nagyon nagy hosegben kimeletesen banni vele.1.6-os stabilabb motor, a 2.0-es hajlamos csipegetni az olajat, hajlamos az olaehuzo gyuru letapadni amit csak hengerfejfelujitassal lehet orvosolni.
A cvt-ben fontos a rendszeres olajcsere enelkul adodhatnak vele komoly es draga gondok.
Alkatresz arakra ra tudsz nezni a Kauffernel pl (fek, futomu alkareszek, szurok, stb arai). Nem veszesen dragak de egy tomegmodellhez kepest azert dragabb.
Szervizhatter... Itt pesten es vonzaskorzeteben van sok Subaru guru, arra feletek nem tudm. De egy olajcseret vagy fek/futomu javitashoz nem kell tipus specifikus szaktudas.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen