- Aliexpress tapasztalatok
- YouTube
- Windows 11
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Az EU szerint kartelleztek az indítóakkumulátorok piacán
- Manjaro Linux
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Bittorrent topik
- ASUS routerek
-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
kezo0
addikt
Ezek szerint a rendszerük nem képes rá, hogy az azonos vagy hasonló tartalmú hibabejelentéseket valamilyen módon összekösse és közösen kezelje. Az én bejelentésem másvalakinél landolt, ezért másfajta ügymenetet eredményez. És persze NINCS központi hiba, csak teljesen véletlenül jelentkezik ugyanaz a hiba, ugyanazon az eszközön, különböző előfizetőknél... Remélem, majd azt is megnézi a szerelő, hogy milyen osztóval jön be a lakásba a kábel, hátha attól nincs DD 5.1-es hang. Mert a szerelő mindig ezzel kezdi... Én meg húzhatom el a dögnehéz kanapét a semmiért.
[ Szerkesztve ]
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz #14121216 #33868 üzenetére
Szia,
a UPC-s HD adások "csak" 1080i szabványúak (az egyetlen Viasat Nature/History HD-t kivéve, ami 720p-s), de nem valószínű, hogy ennyire látod a különbséget az 1080p és az 1080i között, szóval kell ott lennie valami más gondnak is. Ha jó a tévé, és jól is van beállítva minden, akkor tökéletesnek kell lennie a HD adások képének - feltéve, hogy épp valami natív HD műsoranyagot sugároznak. Mert ugye egy HD-ban sugárzó csatornán sem ilyen az összes műsor, gyakran mennek felkonvertált anyagok.
[ Szerkesztve ]
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz Gubek-Einste #33881 üzenetére
Na, azt még sosem próbáltam. Nálam azok az SD csatornák, amelyeknek van szimultán HD változata is, eleve le vannak tiltva, hogy ne legyen felesleges duplikáció. De készséggel hiszek neked.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz #14121216 #33879 üzenetére
Azért azt tudd, hogy más szolgáltatóknál sem jobbak a HD csatornák, sőt, egyik-másiknál kisebb sávszélesség van hozzárendelve egy-egy csatornához, ami - finoman szólva - szintén nem használ a minőségnek. Kb. ennyit tud most a technológia, de még így is a műsorszolgáltatói oldalról van több hiányosság e téren, mint a műsortovábbítók részéről.
Ettől függetlenül, azért nem ritkák a nagyon jó minőségű műsorok (akár sportközvetítések is a Sport1-2 vagy a Eurosport 1-2 HD változatain, ahol bőven vannak gyorsan mozgó képrészletek is), és ha még egy ilyennel sem találkoztál, akkor valami nincs jól beállítva azon a tévén.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
Megírtam a UPC-nek a facebook-on is a Cisco HD DVR DD 5.1-es hangsáv problémáját, ezt felelték:
"Köszönjük jelzését. A leírtakat továbbítottuk illetékes csoportunknak, bízunk benne, hogy hamarosan javításra került az Ön által tapasztalt és leírt probléma.
Türelmét és jelzését köszönjük!"Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
És már hívtak is. Szerdai kiszállás törölve, elismerték a szoftveres problémát. Mások is jelezték nekik, ők pedig továbbították a Cisconak, remélik, hamarosan kijavítják - ami lehet, hogy a korábbi szoftver visszatelepítése lesz. (Ez utóbbi mondatból kicsit hiányoltam az "ideiglenesen" szót, de reméljük, hogy így értik...)
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
Hát ha csak mi ketten jelentettük be, akkor gyanítom, hogy nem fognak annyira sietni a javítással... Szerintem eleve nem sokan lehetnek, akik egyáltalán észrevették ezt a hibát a DD 5.1-gyel, és még kevesebben vannak, akiket valóban zavar is.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz Intruder2k5 #34026 üzenetére
Meg még néhány vessző is kimaradt, mint mindig...
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
Motorola modem.
(Tudom, magas az adási.)
A log-ban szinte naponta szerepel egy-egy ilyen bejegyzés:
"No Ranging Response received - T3 time-out" és
"SYNC Timing Synchronization failure - Loss of Sync".
Ezek mire utalnak? Mert a használatban semmi problémát nem észlelek.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz Gubek-Einste #34086 üzenetére
Ezzel tisztában vagyok, de ez a két, állandóan ismétlődő mondat a logban kifejezetten valami hibaüzenetnek tűnik — vagy nem?
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz mlinus #34090 üzenetére
Hát nem tudom, mi számít gyakorinak, ez a sync failure április hónapban eddig 8-szor tűnt fel a logban (érdekes hogy mindig vagy éjfél után pár perccel vagy hajnali fél 5 körül), miközben a modem most épp 70 napja megy újraindítás - és minden érzékelhető gond - nélkül.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz mlinus #34122 üzenetére
Többnyire használom (néha még fél 5-kor is), de nem szoktam semmilyen problémát érzékelni.
Az uptime-ot meg csak azért írtam, mert azt írtad, a modem újraindulásakor is előfordulhat ilyesmi.[ Szerkesztve ]
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz kabelmania27 #34123 üzenetére
Hát a továbbosztott ág megy a boxok meg a tévé felé, és ugye ott van még egy osztás, szóval félek, hogy ott már érezhető lenne ekkora csökkenés... Inkább nem nyúlok hozzá, amíg minden rendben működik — mert most ez a helyzet.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz vadkutya01 #34192 üzenetére
Szia, egy kicsit mindenkit pontosítok ill. kiegészítek. Jelenleg minden HD adás 1080i formátumban érkezik a UPC-től, egyet kivéve: a Viasat Nature/History HD 720p-ben jön a kábelen. Ha boxod van, a menüjében választhatsz, hogy a HDMI-kimeneten fix 1080i vagy 720p jel menjen a tévé felé, de a legokosabb talán ezt a beállítást "auto"-n hagyni, mert ilyenkor minden jel úgy megy tovább, ahogy érkezik, és a tévére van bízva annak eldöntése is, hogy milyen képarányban jelenítse meg az adást (mert ugye vannak 4:3 arányú SD csatornák is).
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz Intruder2k5 #34196 üzenetére
Itt szeretném megjegyezni, hogy miközben én is puffogok a hiányzó DD 5.1-es hang miatt, nálam még egyszer sem kért a szoftverfrissítés óta PIN-kódot a box, pedig néztem filmet 18-as karikával is azóta. Szóval ez olyan jelenség lehet, mint a korábbi szoftverrel a véletlenszerűen felpörgő merevlemez, ami nálam szintén nem jelentkezett. A Cisco HD DVR-ek sem egyformák (én legalább kétféléről tudok, amit adott a UPC: 8485 és 8685 a típusszámuk), talán ez okozza, hogy bizonyos hibák nem jelentkeznek mindegyiken. Nálam mindegyik 8685-ös, elvileg ez a későbbi modell.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz Intruder2k5 #34205 üzenetére
Nálam biztosan frissült már a szoftver, máskülönben nem jelentkezett volna a DD 5.1-es hang hiánya. A verziószám is a legfrissebb. De csak ez a probléma jelentkezett, PIN-kódot nem kér a 18-as karikás műsoroknál.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz blakey #34202 üzenetére
Hát azért egy 58 collos képernyőn már látni a különbséget a kétféle felbontás között, az 1080i javára. És nekem a mozgásmegjelenítéssel sincs bajom. Plusz ahogy írtam, ha fix képarányt választasz a kimenetnek, akkor alapból szét fogja rondán húzni az összes 4:3 képarányú SD csatorna képét 16:9-re. Ízlés dolga, de én azt rühellem.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz urbanjozsi #34200 üzenetére
Kikapcsolás után nálam is bekapcsol újra egy rövid időre, míg frissítést keres, de aztán teljesen lelövi magát. Igaz, nálam energiatakarékos standby-ra van állítva. Három boxom is van, mindegyik így viselkedik.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz -=RelakS=- #34445 üzenetére
A hiba a box legutóbbi szoftverfrissítése óta van, azóta nem adnak ki a Cisco HD DVR-ek DD 5.1-es hangot. Jelentsd be te is hibára, érezzék a nyomást, hogy ezt mielőbb orvosolniuk kell, mert jelenleg csak maszatolnak (elismerik a hibát, de nem tudják, mikorra lesz javítva)!
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz Intruder2k5 #34585 üzenetére
Vagy inkább be kell hozni valamin azt a bevételkiesést, amit az fog okozni, hogy a kódolatlan digitális csatornák miatt sokan vissza fogják adni a második-harmadik tévéhez eddig használt mediacardot ill. boxot...
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz Intruder2k5 #34591 üzenetére
Na igen. A mondás szerint nincs ingyenebéd.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz gorog67 #34702 üzenetére
Én mostanában kerestem UPC-s digitális csatornákat három különböző lapostévén (2 db Panasonic + 1 db SONY volt), és a QAM-értéket egyiken sem kellett megadni, viszont a hálózatazonosítót mindig. Ami logikusnak is tűnik, mert a hálózatazonosító településenként eltér, a QAM viszont mindig 256, ha UPC-s hálózatról van szó - és ez utóbbit automatikusan is felismerték a tévék.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz Zitronensaft #34724 üzenetére
Sem a mediacarddal, sem a card nélkül használt tévé nem kérdezte a QAM-ot, egyszerűen nem is volt hova beírni. Csak a 346 MHz-et kellett megadni, meg a hálózatazonosítót - ezeket viszont meg sem lehetett kerülni, akár volt kártya a tévében, akár nem...
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz blakey #34954 üzenetére
Bár nem engem kérdeztél, de mivel engem is zavar a DD 5.1 hiánya (és igen, most már több mint egy hónapja ígérik a firmware javítását, no comment):
Egyrészt nincs minden filmnek DTS hangja (pláne nem DTS-HD), másrészt én pl. a F1-es közvetítéseket is szívesebben nézném 5.1-es hanggal, mint sima sztereóban.[ Szerkesztve ]
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
-
kezo0
addikt
"... a Duna W HD-t leváltja az M4 HD, a sima M1, M2, Duna, DunaW-t pedig a HD variánsok, tehát lesz 5 köztévé, HD-ban."
Szerintem ez így nem igaz, mert a Duna World-ből nem lesz HD verzió. Onnan kezdve, hogy elindul az M4, a Duna World-öt csak SD-ben sugározzák majd.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
-
kezo0
addikt
válasz Zitronensaft #35910 üzenetére
Hej, ha ez egy helyesírási fórum lenne, már annyiszor szóltam volna hozzá, hogy biztosan "szakértő" státuszban lennék...
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz F_Zolee #36031 üzenetére
Nem, a korábban felvett anyagok nem vesznek el, ilyen szempontból nyugodtan lehet hard resetet nyomni neki. Csak a beállításokat kell újra elvégezni (pl. a kedvenc csatornák beállítását is), már ha ez után a reset után elindul a box.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz mcfly82 #36211 üzenetére
És a Viasat Nature/History HD sem... Remélem, nem arról van szó, hogy kikerülnek a választékból, hanem csak figyelmetlenül állították össze a listát. De miért is ebben lennének figyelmesek, ha egy hibás firmware-t is simán ráküldenek a boxokra, aztán amikor szólsz nekik, akkor először letagadják, utána meg, amikor már kénytelenek elismerni a hibát, hónapokig küzdenek a javítással...?
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz Zolifarkas #36264 üzenetére
Szia, korábban már többen is írták, hogy az utolsó szoftverfrissítés óta a box pin-kódot kér a korhatáros műsorok nézésekor. Lehet, hogy nálad is erről van szó? (Ugyanakkor pl. nálam három box is van, és még soha nem tapasztaltam ezt.)
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
Megjött végre a szoftverfrissítés (-javítás) a Cisco HD DVR-ekre, az új verzió: 4.0.1.8E40. Újra kiadja a box a Dolby Digital 5.1-es hangot.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz Zolifarkas #36322 üzenetére
Köszi, én ezt tudom, de nálam nem volt erre szükség, mert nálam a boxok soha nem kértek pin-kódot a legutóbbi szoftverfrissítés után sem. Erre utaltam a neked írt kommentemben.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
-
kezo0
addikt
Felmerül a kérdés: az EPG megjelenése független a box szoftver-verziójától? Mert ugye most úgy változott nálam, hogy a firmware június 9-én változott utoljára (azóta van a 4.0.1.8E40 verzió a Cisco HD DVR-en).
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
-
kezo0
addikt
válasz Gubek-Einste #36618 üzenetére
Na pláne.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz Intruder2k5 #36798 üzenetére
"érdemesebb bridge módba tenni, és csak routerként használni." --> bocs, de nyilván azt akartad írni, hogy érdemesebb bridge módba tenni, és csak modemként használni.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
-
kezo0
addikt
Pont azt akartam írni, hogy egy játékmenetet lehet, hogy rögzít, de egy HDCP-védett tartalmat biztos, hogy nem... Szóval a boxra felvett műsorokat nem tudod máshogy kinyerni onnan, csak ha SCART-on keresztül kijátszod egy analóg felvevőre, de akkor meg ugye ugrott a HD-minőség.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen