- YouTube
- Aliexpress tapasztalatok
- Windows 11
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Az EU szerint kartelleztek az indítóakkumulátorok piacán
- Manjaro Linux
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Bittorrent topik
- ASUS routerek
-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Breeze
aktív tag
válasz #99546112 #50754 üzenetére
helló
felhívtam őket, hogy szar van a palacsintában, megint nem jó az internet, telefon is megszakad, wifi és a lan is.
elmondták, kedvesen, ha nem tőlük van a hiba akkor nekem +1500 ft. mondtam is hogy kedvesek azért szépen kitömöm én is őket havidíjjal és még ezzel viccelődnek.Na a lényeg, szerelő jött elmondtam neki mindent, szóról szóra és cserélte is a modemet.Most eddig minden hibátlan.Viszont a vicc az volt az egészben, hogy az ügyfélszolgálatos mondta, " nem látok semmi hibát, az értékek rendben vannak" mondtam neki én is, hogy elhiszem, de én tapasztalom azt és nem ők, ha nálam elmegy a telefon és az internet(wifi +lan).Minden szép és jó, remélem így is marad.ui: Wifi része hibátlan(ha nem döglik be), nekem a 120mbit/s lazán átjön,pontosabban 124mbit/s / 10mbit
[ Szerkesztve ]
-
ztsoft
őstag
válasz #99546112 #50932 üzenetére
Az előfizetést mindig előre, az egyéb fogyasztott tartalmat (telefon percdíjak, vásárolt filmek) utólag kell fizetni. A számla zárása meg jóval 18.-a előtt van, így a megrendelt szolgáltatást már lehet nem tudták hozzá tenni (nem tudnak másik számlát kiállítani).
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
Ku'leth
tag
válasz #99546112 #50980 üzenetére
Nem 5k, de nem is kéri vissza az ISP.
Egyébként ezek a modemek nem szoktak néha - főleg ilyen villámlós időjárás mellett - khmm ... elhalálozni, s ilyenkor nem szokás ingyen cserélni ?
A tanácsadó az, aki a szeretkezésnek harminc módját ismeri, de barátnője még sosem volt.
-
o.gaby
tag
válasz #99546112 #50980 üzenetére
Mind a két sávot kezeli egyszerre és az eszköz képességei alapján dönti el, hogy melyik sávra teszi az eszközt. A két sávon felül még 3. vendég hálózatot is képes kezelni. A jelerősség valóban mérföldekkel jobb mint az előző modemnél. Mivel az ac-t is viszi, az én gépem pl 1300 megabittel szokott csatlakozni. Ami viszont nincs benne, hogy bizonyos eszközök esetében sávszélt lehessen korlátozni. Minden másban csak ajánlani tudom.
[ Szerkesztve ]
-
-
net91
senior tag
válasz #99546112 #51106 üzenetére
Én például minden számlát ( nem csak a UPC) megnézek, amikor fizetek.
Csak 1-2 perc és elkerülhetőek az ilyen esetek.
Szerencsére a UPC-nél nekem még nem volt túlszámlázás.[ Szerkesztve ]
Az ember feláldozza az egészségét, hogy pénzt keressen. Aztán feláldozza a pénzét, hogy visszaszerezze az egészségét. És mivel olyan izgatott a jövőjével kapcsolatban, hogy elfelejti élvezni a jelent; az eredmény az, hogy nem él sem a jelenben, sem a jövőben; úgy él, mintha soha nem halna meg, és a
-
4Grider
nagyúr
válasz #99546112 #51188 üzenetére
1., Nekem működik a upc phone alkalmazás (igaz androidon).
2., A 1221 hívásának díjáról a mobilszolgáltatód ÁSZF-jéből tudsz tájékozódni. Telekom esetében az aktuális díjszabás itt található. Ebben az szerepel, hogy a 1221 hívását a Telekom vezetékes hálózatba irányuló hívás szerint díjazza. -
4Grider
nagyúr
válasz #99546112 #51215 üzenetére
Marha egyszerű.
1., Megnézed, hogy az adott időpontban melyik ÁSZF volt érvényben. (Én az augusztus 2.-a utáni - aktuális - ÁSZF-et linkeltem.)
2., Ha a hívás augusztus 2.-át követőn ment ki, akkor megreklamálod az ÁSZF-re hivatkozva, mivel minden szolgáltatónak az ÁSZF alapján kell működnie. (De csak a számla megérkezéséét követően, hiszen lehet, hogy abban már beleteszik a havi ledumálható perceidbe a hívást.)
3., Ha a hívás augusztus 2.-a előtt ment ki, akkor megnézed, hogy az akkori ÁSZF-ben mi szerepelt a 1221 sorában, és az alapján jársz el...[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
Louro
őstag
válasz #99546112 #52088 üzenetére
Nekem házon belülre mondják a hibát és a falat akarják bontani, hogy kábelezést kicseréljék. Pedig kb. 3-4 éve lett kicserélve és kábelvezető csőbe lett téve ráadásul.
Pedig szerintem csak az lehet, hogy már 2x feltörték a páncélszekrényt, amiben vannak a ketyerék a gangon. Szerintem annyira szétbarmolták a helyiek, hogy azért akadozik nálunk a szolgáltatás. Van, hogy 2-3 napig nincs net :S De várom a hűség végét, aztán meglátom mi lesz. Még két év nyűglődés vagy váltunk, bár akkor félő, hogy újabb kábelt kellene behúzni. (Mivel el akarom adni a lakást, így nem akarok már nagyon hozzányúlni. )
Mess with the best / Die like the rest
-
laci_8519
tag
válasz #99546112 #52271 üzenetére
Nem a wifi-n keresztül csatlakozik a számítógép, hanem kábelen. A lényeg az, hogy a box az alapértelmezett (router) üzemmódban nem tudja azt a sebességet amit kell és ledobál. A wifi-nek semmi baja.
Modem üzemmódban kikapcsolja a wifi-t és leválasztja a 2 horizon box-ot. Nekem mindenképp kell a wifi is külső eszközhöz, így hiába jó most a sebesség, sokra nem megyek vele.Ha rákötnék egy másik routert akkor esetleg megjavulhat a dolog, de ezt nem tudom. Mindenesetre, ez így ahogy most van nem jó.
Remélem érthető amit írok.
-
sirarcheer
senior tag
válasz #99546112 #52279 üzenetére
Sziasztok!
Én most cseréltem le a Horizon boxra régit. Mennyi idő volt nálatok még a régi adásokat engedte lejátszani?
Az élő adások mennek, szép gyors stb...@Noá:
Én nem váltottam csomagot, és nem is tudtam erről a kedvezményről, hanem az ügyintéző mondta hogy van ilyen és bekapcsolja.PSN: sirarcheer
-
Topikgazda
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen