Hirdetés

üzenetek

hozzászólások


jeni
(PH! félisten)

Ennek a jó hírére érdemes lenne végre a Pannóniát is felébreszteni!
Ugyanúgy mint a Csepel teherautó márkát is.


-NOKIA-
(Ármester)

Végre ezen a téren is fejlődünk! :R


tomazin
(PH! kedvence)
Blog

nem volt most teljesen időm végigolvasni, csak az első oldalt, de blinkee nem hasonló (működő) koncepció?


elefant
(HÁZIGAZDA)

Uhh, igen!


Lanash
(fanatikus tag)

Kár, hogy nem olvastad el!
Nem a kölcsönzés, hanem az eladás a cél.


sztanozs
(PH! addikt)
Blog

Ez a robogó baromi ronda...
Az ötlet érdekes lehet, de egy csomó cégnek szerintem egyszerűen nem éri meg áramot árulni. Minimális bevétel és könyvelési borzalom (főleg, hogy vsz nincs erre engedélye sem)...


-Skylake-
(őstag)

Ja, a sok hulye aki probal kitalalni ertelmes dolgokat. Assak el magukat , igazad van.


amoledus
(fanatikus tag)

Valóban nem a legszebb ráadásul a "chopper electric scooter" típusú roller koppintása annak ellenére az elképzelés nem rossz ,csak kérdés mekkora lesz a kereslet.


hemaka
(PH! nagyúr)

Nem itthoni piacra lonek ugy latom, legalabbis ezzel a cirka 2 millios arral biztosan nem.
A masodik, marketingesek altal megalmodott kepet nem is ertem igazan.

[ Szerkesztve ]


-Skylake-
(őstag)

En nem latok kalapot a kepen, felteszem erre celzol. Gondolom olyan ember is zenelhet akinek van penze.


Csorbi
(őstag)

"A pilot után Veszprémben elindítjuk 2019-ben a rendes üzemeltetést"

Veszprémi Linda? ;]


Plebi
(senior tag)
Blog

Tetszik, de az ára nagyon magas és amennyiben ezt sem lehet "okosítani", hogy ne csal 45-el menjen, akkor városban veszélyes is. Persze értem, hogy ez a jogszabály, de egy robogó sem, még a cél vespa sem 45-el halad, egyszerűen a városban letolnak, ha nem mész 50-60 között. Ezzel ki lehet lőni, de utolérnek utána.


sztanozs
(PH! addikt)
Blog

Nem a "sok hülyével" van a probléma, hanem azzal, hogy ezek a kezdeményezések legtöbbször naiv elképzelések, konkrét költség- és megtérüléstervezés nélkül. Értem én, hogy ez a tervezőasztalon jól néz ki, de ha a valóságot nézzük, akkor profitorientált és költségérzékeny cégek (akiknek amúgy ki kellene váltani az korlátozott energia-kereskedelmi és villamos-gépjármű töltési engedélyeket, méréshatósági engedéllyel ellátott villamos-mérőberendezéseket beszerezni, stb.) nem fognak ebbe beruházni. És ha nem lesz normális töltőhálózat és a csak a repi-okból beruházó energiaszolgáltatók töltői maradnak, akkor az egész már is nem lesz rövid távon működőképes.

Így lesz egy papíron szép és előremutató ötletől soha meg nem valósuló megoldás.

[ Szerkesztve ]


Tikakukac
(Jómunkásember)

Ébresztik azokat folyamatosan. Csak mivel piacképtelen a hazai gyártás ezen része, így szépen döglik is meg minden kezdeményezés. Próbáljunk valami kisebbet összehozni, majd gyártunk autót meg motort, amikor felnő hozzá az ország :K

A rotyogó meg jó, meg fjúcsör. 6k ajróért viszont nyilván nagyon réteg cucc tud lenni. Magyar embernek 100k is durva összeg egy robogóra. Anyám a 15k-s régi céges robeszre is húzta a száját és után a beleölt 20k-ra is, mire fel lett újítva. Szóval :B


RoBos
(kvázi-tag)

Úgy látom a tervező a Frédi-Bénin nőtt fel, mert elég kőkorszaki lett a design!
Ez most komoly?! :F


atike
(PH! nagyúr)

Ronda de legalább drága. Hááááát..... :U


oszi666
(őstag)

ez a robogó egy formatervezői bravúr. gyönyörű

#atike :D ellentétes vélemények :DD szerintem legyűgöző pedig nem szeretem a kocka formákat

[ Szerkesztve ]


Busterftw
(fanatikus tag)

En is ezen agyaltam, nem tunik se ergonomikusnak, se biztonsagosnak, se praktikusnak.

Ezzel a Vespa presztizs dumaval fogjak megolni az egeszet. Foleg olyan arerzekeny piacon, mint a magyar.
Inkabb gyartananak olcso, mindenkinek elerheto modelleket.

Pl itt spanyolban a Mooving vagy Blinkee 1 ev alatt nagyon elterjedt, pedig ezek csak elekromos robogo berlesre valok.
El vannak szorva a varosban, barhol otthagyhatod oket, app-ban megnezed merre van egy, lefoglalod, odabattyogsz, aztan percenkent fizetsz 19 centet, ha meg epp allsz akkor 9 centet.
Lehet venni bundle perceket is amit leutazol, ugy megolcsobb.

Ilyenen kene Magyarorszagon is, igaz nem tudom van-e.


cinemazealot
(PH! addikt)
Blog

Hát a formaterv nálam is kivágta a biztosítékot. A cikk ugyan később említi, hogy a 70-es 80-as évekbeli jövőkép ihlette a gépet, de nemhogy eltelt azóta majd' fél évszázad, de még baleset-megelőzési szempontok is közrejátszanak egy jármű formavilágának kialakításakor. Én ezt inkább tekinteném költséghatékony gyártást/javítást elősegítő tervezésnek (nincs szükség bonyolult ívelt sajtoló/fröccsöntő alkatrész gyártó gépekre), amilyen anno a Puli elektromos autó is volt, szegénykém, az is eléggé baltával szabott formatervezés volt. :F

Attól függetlenül, hogy a bő másfél millás árat én is sokallom, az ötletet maximálisan támogatom. Itt az ideje, hogy Magyarország mára már alig észrevehető iparából valami elkezdjen visszaépülni.


adlersson
(tag)
Blog

5-6000€? Gogoro véletlen beköszön Európába, a magyar kollegák már le is húzhatják a redőnyt.

Másrészt meg ha "nem tömegtermék", mennyi időnek kell eltelnie az árak meg a gyártás optimalizálásához, hogy e kitűzött, forradalmi közlekedési mód elterjedhessen, mert így Jóska bá' nem fog késztetést érezni, hogy a pakurás Barkast lecserélje.

üzenetek