Kisvállalkozásoknak hozott előfizetéses szolgáltatást az Apple

Előfizetéses szolgáltatással segítené a kisvállalkozásoknak az Apple a dolgozói eszközök kezelését.

Az Apple a múlt héten indította el az új előfizetéses szolgáltatását, a Business Essentialst: ezzel kisvállalkozások kezelhetik a dolgozóik Apple eszközeit.

Hasonló szoftverről van szó, mint amit a Microsoft vagy a VMware kínál nagy cégeknek a flottás mobilok, laptopok, tabletek beállításához és kezeléséhez. Ezt a szolgáltatást azonban 50 és 500 közötti dolgozói létszámmal rendelkező kis cégeknek szánják, akár IT-részleg nélkül is.

A szolgáltatás havonta 2,99 vagy 12,99 dollárba kerül, felhasználónként, attól függően, hogy mennyi eszközt akar kezelni a vállalat dolgozónként, továbbá mennyi felhős tárhelyre van szükség.

Extra havi díjért 4 órán belüli hardverjavítást vagy -cserét is kínál az Apple.

A Business Essentials Amerikában már elindult, egyelőre ingyenesen (jövőre készül el a végleges verzió, addig marad az ingyenesség). Az Apple közölte: a jövőben más régiókban is elindítják a szolgáltatást.

  • Kapcsolódó cégek:
  • Apple

Azóta történt

Előzmények