Belehúz a notebookpiacon az Acer

Az Acer Inc. a januártól március végéig tartó trimeszterben látványosan, 30-40 százalékkal reméli növelni noteszgépeladásait. „A cég hatékonyan és eredményesen képes javítani forgalmát a fő piacokon, Európában, az Egyesült Államokban és Kínában. Az első negyedévben a tavalyi év hasonló időszakához képest 30-40 százalék növekedést várunk” – nyilatkozta ma a tajvani gyártó szóvivője.

2006 első negyedében az Acer 2,85 millió notebookot adott el, az év egészében pedig 9,9 milliót. A vállalat az európai piacon a legerősebb: forgalmának körülbelül a fele származik innen, míg az Egyesült Államok 15, Kína pedig 10 százalékkal részesedik az eladásokból. A szóvivő – amint az AFP írja – jelezte: elsősorban az utóbbi két régióban próbálják felturbózni a befolyásukat.

Az Acer – amely eddig nem tette közzé a 2007-es naptári évre vonatkozó notebookforgalmi prognózisát – a harmadik legnagyobb noteszgép- és a negyedik legnagyobb PC-gyártó a világon. Befolyását – amint az a múlt héten kiderült – felvásárlással is tervezi növelni, ám a bekebelezni tervezett gyártót még nem választották ki.

  • Kapcsolódó cégek:
  • Acer

Azóta történt

Előzmények