Convergys: 300 új munkahely Budapesten

A kiszervezett ügyfélgondozási-, a humánerőforrás- és a számlázási szolgáltatásokat kínáló Convergys Corporation 300 munkahelyet létesít Magyarországon – jelentette be John Gibson, a cég egyik alelnöke és Kóka János gazdasági és közlekedési miniszter. A Cincinatti központú vállalatnak 68 ügyfélkezelő központjában, három adatközpontjában és más létesítményeiben több mint 62 000 alkalmazottja van az Amerikai Egyesült Államokban, Kanadában, Latin-Amerikában, Európában, a Közel-Keleten és Ázsiában. John Gibson elmondta, hogy a budapesti létesítmény cégük első közép-európai szolgáltatási központja, és egyben nemzetközi expanziójuk fontos állomása. „A Convergys ebben támaszkodik Magyarország fejlett telekommunikációs infrastruktúrájára, képzett, többnyelvű munkavállalóinak képességeire és a gazdasági környezet támogatására” – tette hozzá.

A budapesti szolgáltató központ munkatársainak toborzása már meg is kezdődött. Tizenöt európai országban – például Németországban, Franciaországban, Olaszországban, Spanyolországban, Angliában – működő ügyfelek több mint 25 ezer munkavállalóját támogatják majd Magyarországról, tíz nyelven. A túlnyomórészt magyar alkalmazottak a legelterjedtebb európai nyelvek mellett például hollandul, héberül, lengyelül, románul, svédül vagy törökül is nyújtanak szolgáltatást.

A személyzeti tanácsadói szolgáltatások között szerepel egyebek között a bérezési és egyéb juttatások adminisztrációja, a képzési erőforrások és a munkaerő-toborzás. A központ által kiszolgált ügyfelek és országok száma a jövőben folyamatosan növekszik, és ezzel együtt egyre több nyelvben nyújtanak szolgáltatást a magyarországi alkalmazottak.

Azóta történt

  • Hódít a távmunka

    Sikeres lehet a távmunkavégzés az informatikában, ezt bizonyítja a HumanSoft minisztériumi támogatással megvalósított példája.

Előzmények