Az eMAG bejelentette az idei Black Friday időpontját

Idén 600 ezer akciós termék közül választhatnak a magyar vásárlók a mára a leglátogatottabbá vált webáruházban.

Az eMAG bejelentette, hogy idén november 24-re időzíti legnagyobb kereskedelmi akcióját, a Black Friday-t, és közel másfélszer több terméket kínál a magyar vásárlók számára, mint tavaly: 600 ezer darab akciós termékből válogathatnak az eMAG.hu weboldalára látogatók, termékenként akár 70%-ot is megtakaríthatnak.

A vállalat a közleménnyel párhuzamosan bejelentette azt is, hogy a Similarweb legfrissebb, az elmúlt hat hónapot vizsgáló látogatottsági adatai alapján az eMAG vált az elsőszámú szereplővé a webáruházak piacán, mivel több látogatást regisztráltak az eMAG-hu oldalon, mint a második és a harmadik helyezettnél összesen.

 

eMAG
[+]

 

A készülődéssel kapcsolatban Catalin Dit, az eMAG hazai ügyvezetője elmondta: „Mobilalkalmazásunk már tavaly is nagyon népszerű volt, többek között a ’Fizetés 1 kattintással’ vásárlási lehetőségnek köszönhetően (a bankkártya adatai elmenthetők, így lényegesen könnyebben és gyorsabban vihető végig a vásárlási folyamat), idénre pedig további fejlesztéseket hajtottunk végre rajta, hogy még kényelmesebbé tegyük a vásárlók életét.”

A tavaly 2,1 millió látogatót vonzó Black Friday idén még komolyabb erőpróbát jelent majd az eMAG-nak, hiszen a várakozások szerint ezen az egyetlen napon a 3 milliót is átlépheti a látogatások száma – a vállalat azonban erre is felkészült. „A korábbi évek tapasztalatai alapján úgy fejlesztettük tovább folyamatainkat és az üllői raktárbázisunkat is, hogy megfeleljünk a változó ügyféligényeknek, elvárásoknak. Munkatársaink három műszakban, a hét minden napján azon dolgoznak, hogy vásárlóink idén is elégedettek legyenek” – nyilatkozta Tóth József, az eMAG.hu operációs vezetője.

Azóta történt

Előzmények