Készül az autós alkalmazásbolt

Autós, szoftveres piacteret rak össze egy közös projektben a GM, a Magna és a Wipro.

A General Motors a Magna és a Wipro cégekkel karöltve dolgozik azon, hogy egy olyan platformot rakjon össze, amelyen keresztül autós szoftvereket lehet eladni és venni.

Az SDVerse összekapcsolja majd a vevőket és ez eladókat, az alkalmazások tulajdonságai és funkciói pedig a platformon lesznek láthatóak. A GM 46 százalékos részesedéssel bír a cégben.

Egyelőre a fejlesztési szakaszban járnak, de a várakozások szerint több száz alkalmazás és partner lesz már az induláskor is. Az SDVerse egyelőre éves előfizetési díjas modellel kezd.

Bár a nevek alapján elsőre nem tűnik mindez nagy hírnek, alapvetően egy trendet jelezhet előre, mivel az autógyártók nagy befektetésekkel szeretnének eljutni az összekapcsolt járművek világába, amelynek központi elemei lehetnek az alkalmazások, sőt, az előfizetések is.

Előzmények