Minden eddiginél nagyobb lesz az idei Internetes Vásárlás Napja

A szervezők közleménye szerint a hazai internetes kereskedelem minden évben egyre nagyobb szeletet hasít ki a kiskereskedelmi forgalomból, és az Internetes Vásárlás Napja kiváló alkalom arra, hogy még többen megismerjék, hogy milyen egyszerű pár kattintással, a meleg szobából átnézni rengeteg bolt hatalmas kínálatát. „Sok száz bolt és milliónyi internetes felhasználó szokásait elemezve számtalan szakmai tanáccsal tudjuk segíteni a piac ilyen kiemelkedő eseményeit. Ez a nap valóban hozzájárul ahhoz, hogy azok is bekapcsolódjanak az internetes vásárlás felemelő élményébe, akik eddig még nem tették. A vevők nagy kedvezményekkel tudnak ezen a napon vásárolni, a kereskedők pedig bemutathatják sokszínű termékkínálatukat” – nyilatkozta a bejelentés kapcsán Jenei Péter, az Olcsóbbat.hu portálvezetője.

2011-ben az első DotcommerceDay mögé felsorakozott szinte a teljes e-kereskedelmi iparág: egy napig közel 400 webshop kínált egyedi kedvezményeket, köztük a Bookline, az Extreme Digital, a T-Mobile, a Praktiker, a Netpincér és az easyJet. 2013-ra pedig az Olcsóbbat.hu ár-összehasonlító portál csatlakozásával még tovább nőtt a mozgalom.

A rendezvény kezdeményezője és szervezője a Neo Interactive idén megújította a mozgalom központi weboldalát és Facebook-alkalmazással is jelentkezik, amelyben például különböző kategóriák szerint termékakcióról szóló értesíthető állítható be. Ebben az évben az esemény Facebook oldala is nagyobb hangsúlyt kap, többek között itt zajlik az Internetes Vásárlás Napjához kapcsolódó nyereményjáték is.

Azóta történt

Előzmények