Jó évet zárt a Nexon

Magyarország piacvezető humánügyviteli szolgáltatója, a Nexon 1,6 milliárd forintos árbevétellel zárta a tavalyi évet, ami 24 százalékos bővülés az egy évvel korábbi adatokhoz képest. A cég bérmunkában bérszámfejtést végző outsourcing üzletága látványos, 45 százalékos növekedést könyvelt el, így a divízió részesedése a Nexon teljes árbevételéből elérte a 33 százalékot – közölte a vállalat.

A tavaly tizenötödik évébe lépett Nexon ügyfeleinek száma elérte a 2400-at. A cég 280 új ügyfele között van többek között az IBM Data Storage Products Kft., a Foxconn Hungary Kft., a Gyermely Élelmiszeripari Rt., a KUKA Robotics Hungaria Kft., az OBI Hungary Kft. és a Wienerberger Téglaipari Rt.

A Nexon szerint a sikerek jelzik, hogy a humáninformatika olyan informatikai részpiac, melyen a hazai gyártók termékei sokszor előnyt élveznek a multinacionális termékekkel szemben. A speciális szakértelmet a multinacionális vállalatirányításirendszer- (ERP) gyártók képviselői is elismerik. Jól illeszkedik ebbe a trendbe a Nexon és a Microsoft tavaly év végén kötött stratégiai megállapodása, melynek keretében a Nexon az összes vezető ERP rendszerrel kompatibilis NexonBÉR bérügyviteli rendszerét jelentős kedvezménnyel kínálja a Microsoft Axapta és a Microsoft Navision vállalatirányítási rendszerekhez.

A cég tervei szerint 2005-ben továbbfejlesztik a NexonBÉR-t, és minden termékre nézve meg kívánják valósítani a távoli elérést és a dolgozói önkiszolgálást, kihasználva ezzel az internet által nyújtott lehetőségeket. Ezen kívül még nagyobb hangsúlyt helyeznek az OKÉV által elismert, az Országos Képzési Jegyzékbe vett képzéseket kínáló NexonEDU Oktatási Központ tanfolyam-kínálatának folyamatos bővítésére.

Ocskay Szilárd, a a Nexon ügyvezetője cáfolta, hogy a vállalat tőzsdére menne. „Piacvezetők vagyunk, és helyzetünk abszolút stabil, így akár kimerészkedhetnénk a tőzsdére is, de növekedésünket eddig önerőből is tudtuk finanszírozni” – mondta.

Azóta történt

Előzmények