Magyar leányvállalatot alapított a D-Link

D-Link (Magyarország) Kft. néven önálló cégként folytatja működését július 1-jétől a hálózati eszközöket gyártó tajvani vállalat magyarországi képviselete. A hamarosan megnyitásának ötödik évfordulóját ünneplő hazai iroda az eddigieknél szorosabb partnerkapcsolatokat és nagyobb rugalmasságot vár a változástól. A 2002-ben megnyitott képviseleti iroda minden évben a piac növekedését meghaladó mértékben tudta növelni eredményeit, és számos együttműködésnek – ezen belül is elsősorban a Magyar Telekommal, illetve elődjével, a Matávval kötött ADSL-modem-szállítási szerződésnek – köszönhetően a D-Link a széles sávú piac első számú beszállítójává vált Magyarországon. Az elmúlt két évben a nagyvállalati és a közigazgatási piacon is jól teljesített a képviselet, 2005-től a KSZF közbeszerzésre ajánlotta a D-Link üzleti termékeit, és a legnagyobb magyar rendszerintegrátorok felvették kínálatukba a cég termékeit.

2006-ban a D-Link Magyarországra helyezte a kelet-európai régió telekommunikációs és internetszolgáltatói kompetenciaközpontját, majd az elmúlt hónapokban úgy döntött, önálló vállalatként működteti tovább az eddigi képviseletet. „Eddigi dinamikus fejlődésünk folytatását várjuk a magyar leányvállalat megalapításától, hiszen mostantól az eddigieknél is szorosabbra fűzhetjük kapcsolatainkat partnereinkkel, közvetlenül szerződhetünk, a hazai piacra vonatkozó döntések itt kerülnek meghozatalra és a szerződéseket is itt írjuk alá” – ismertette a leányvállalat megalapításának előnyeit Élő András, a D-Link (Magyarország) Kft. ügyvezető igazgatója.

Azóta történt

Előzmények