Frissült a MÁV-Volán-csoport jegyértékesítési rendszere

Felhasználó- és környezetbarát fejlesztésekkel frissült a MÁV-Volán-csoport jegyértékesítési rendszere – közölte a MÁV pénteken az MTI-vel

Példaként említették, hogy a pénztárakban, a vonatokon, az automatákból vásárolt jegyek mellé az utasok már nem kapnak papírra kinyomtatott nyugtát, hanem azt elektronikus formában, az új ELVIRA felületéről tölthetik le.

A közlemény szerint az E-nyugta oldalon elérhető e-nyugta csak elektronikus formában hiteles, a számlákat a változás nem érinti, azokat – az online csatornák kivételével – továbbra is papír alapon állítja ki a MÁV-Start.

Hangsúlyozták, a MÁV appból bemutatott jegyeken megjelent egy új biztonsági elem, ami az ellenőrzést végzőket segíti abban, hogy gyorsabban meggyőződhessenek a bemutatott jegy eredetiségéről.

Elkészült a MÁV mobilalkalmazás Huawei telefonokon működő változata is, ami a Huawei AppGalleryből tölthető le. Ezáltal az ilyen készülékekkel rendelkezők, a MÁV app iOS-es és androidos felhasználóihoz hasonlóan, már élhetnek az applikációból történő rendszeres vásárlás és jegybemutatás kényelmével – hívta figyel a figyelmet a vasúttársaság.

A MÁV-Start értékesítésének összes csatornáját kiszolgáló, folyamatosan fejlődő jegyértékesítő rendszerből a 2015. júliusi indulása óta több mint 240 millió díjterméket adtak el, több mint bruttó 184 milliárd forint értékben. Az online csatornák, a MÁV applikáció és az új ELVIRA részesedése mostanra a jegy- és bérleteladások több mint 33 százalékát teszi ki – tájékoztatott a MÁV.

Azóta történt

Előzmények