MÁV: több vonalon nem működik a jegyértékesítési rendszer

Nem lehet jegyet venni a záhonyi és a csatlakozó vonalakon, valamint a váci és a veresegyházi vonalról átszálláskor a jegyértékesítési rendszer meghibásodása miatt.

A Mávinform kedden reggel a vasúttársaság honlapján írta meg, hogy a hiba miatt a jegypénztáraknál és az automatáknál, a vonatok fedélzetén, továbbá a menetrendi keresőn (Elvira) és a MÁV mobilalkalmazásán sem válthatók átmenetileg menetjegyek a Budapest-Debrecen-Nyíregyháza-Záhony vonalon és a csatlakozó vonalain, továbbá a Budapest-Vác-Szob és a Budapest-Veresegyház-Vác vonalról való átszállás esetén.

Az online rendszerekben - Elvira, MÁV applikáció - végzett, sikertelen jegyvásárlásokat a MÁV-Start megvizsgálja, és intézkedik a többszöri vásárlások esetén az automatikus visszafizetésről a fizetésnél használt bankszámlára - tudatták.

A Mávinform tájékoztatása szerint ha az applikációban nem jelenik meg a vásárlónak a jegy, és a MÁV-Start-tól sem kap e-mailt a sikeres vásárlásról, akkor nem történt jegyvásárlás. A zárolt összeget 48-72 órán belül visszatérítik a fizetéshez használt bankszámlára. Amennyiben ez nem történne meg, akkor a problémát az informacio@mav-start.hu. e-mail-címen kéri jelezni a MÁV. A probléma sikeres kivizsgálásához a vásárló e-mail-címét - amivel az alkalmazásba regisztrált -, a sikertelen vásárlás időpontját, illetve ha rendelkezésére áll, akkor a vásárlás banki tranzakciójának adatait kéri beküldeni a MÁV.

Utazás csak érvényes jeggyel lehetséges, ezért a MÁV arra kéri utasait, hogy vásároljanak másik jegyet.

A Mávinform hétfőn a vasúttársaság honlapján közölte, hogy a jegyértékesítési rendszer karbantartása miatt hétfőről keddre virradóra, éjféltől hajnali 3-4 óráig nem működik a jegyértékesítés a menetrendi tervezőben (Elvira), a MÁV applikációban, az automatáknál, a vonatokon és a jegypénztáraknál.

Előzmények