Megbüntette a T-Mobile-t a brit reklámokat elbíráló hivatal, az ASA, mivel a szolgáltató erősen túlzó kijelentéseket tett a "web'n'walk" elnevezésű új mobilinternetes szolgáltatásának reklámjaiban. A mobilcég szigetországi ága ezzel egy hónapon belül már másodszor került összetűzésbe a brit reklámtörvénnyel.
Az októberben indult szolgáltatás reklámszlogenje "The internet wherever you are" volt, vagyis "Internet, akárhol vagy". A rivális Orange szolgáltató álláspontja szerint viszont annak fényében, hogy a T-Mobile lefedettsége csupán 86 százalékos az országban, ez a kijelentés erősen túlzó – ezért bepanaszolták a versenytársat a reklámfelügyeletnél.
A T-Mobile azzal védekezett, hogy a reklámszöveg arra a technológiai különbségre utal, amelyet a "web'n'walk" nyújt a hagyományos WAP-pal szemben, vagyis a felhasználók már valóban a teljes internetet kapják a hordozható készülékekre. A lefedettségről pedig az apró betűs részben megfelelően tájékoztatták a fogyasztókat.
Az ASA nem értett egyet az érveléssel, így az Orange panaszának adott helyt. Állásfoglalásuk szerint a "bárhol vagy" kifejezést – amellett, hogy az feltétel nélküliséget sugall – a felhasználók minden bizonnyal földrajzilag értelmezték, függetlenül attól, hogy mi található a részletes szolgáltatási feltételekben, a kettő között tehát ellentmondás van. A hivatal eltiltotta a T-Mobile-t a hasonló, feltétel nélküliséget sugalló állítások használatától reklámjaiban.