A Vatera lett az év internetes kereskedője – megint

Közönségszavazás, majd a szakmai zsűri döntése alapján az Inter-Európa Bank és az Informatikai Vállalkozások Szövetsége (IVSZ), valamint a Kirowski által életre hívott „Év Internetes Kereskedője Díj” 2007. évi nyertese az online piacteret működtető Vatera.hu weboldal lett. Az Év legígéretesebb internetes kereskedője címet a Netpincer.hu kapta. A díjakat ma a Corvinus Egyetemen adták át. A legjobb internetes kereskedőnek járó címet tavaly is a Vatera nyerte, így most már második alkalommal szerzett jogot arra, hogy egy évig használhassa „Az Év Internetes Kereskedője” megjelölését, éljen az alapítók és a médiatámogatók által felajánlott online kampánylehetőséggel és a felajánlott – nem részletezett – további kedvezményekkel.

A Vatera.hu Magyarország legnagyobb internetes piactere, a Medián Webaudit mérése alapján a leglátogatottabb e-kereskedelemmel foglalkozó oldal. Az oldalon regisztrált felhasználók száma meghaladja a 400 000-et, az egyedi aukciók száma pedig a 840 000-et. Az oldalra naponta átlagosan több mint 107 000 termék kerül feltöltésre, 22 fő kategóriában. A tavalyi átmenő forgalma megközelítette a 4,9 milliárd forintot, idén pedig 6,5 milliárd forintos forgalmat várnak. Az oldalt üzemeltető Vatera.hu Kft.-t 2000 végén magyar magánszemélyek alapították. Jelenleg pénzügyi befektetők és a helyi menedzsment tulajdonában van.

A Netpincér.hu oldalán az internetezők válogathatnak a Magyarország területén házhoz szállító éttermek kínálatából. A világhálón lebonyolított vásárlások száma alapján a NetPincér.hu ma az egyik legszívesebben használt szolgáltatás a magyar internetezők körében.

A zsűri a döntés során értékelte többek között a vállalkozások üzleti modelljeit, az elért üzleti eredményeket, a felhasználóbarátságot, a fogyasztóvédelemmel kapcsolatos ismertetők minőségét, az ismertséget, az alapkoncepció és ötlet egyediségét, a megvalósítás és a használhatóság minőségét is.

Azóta történt

Előzmények