Valóban nem mindennapi látvány, hogy egy internetalapú 3D motor a virtuális valóságba küldi a játékot mindössze egy kód használatával. A Microsoft Build konferenciáján a Babylon.js motorral mutatták be a HTML5 és a WebGL erejét, gyakorlatilag beillesztve a Githubról másolt kódot.
var originCamera = scene.activeCamera;
BABYLON.OculusOrientedCamera.BuildOculusStereoCamera(scene, "Oculus", canvas, originCamera.minZ,
originCamera.maxZ, originCamera.position, { yaw: 3, pitch: 0, roll: 0 }, false, true, true);
A külsőnézetes képek bár nem néznek ki rosszul, ma már nem hatódunk meg tőlük. Nyilván más az élmény mindezt magunk körül látni, a két, egymástól minimális távolságra lévő nézőpontból alkotott képből a második generációs fejlesztői változattal már élvezhető minőséget kapunk.
Az integrálás leegyszerűsítésének nem csak a programozók, hanem a felhasználók is örülhetnek, játékválasztékból nem lesz hiány a Facebook által a második félévben felvásárolni tervezett Oculus esetében.