A pénzintézet ma közleményben jelentette be, hogy személyre szabható felülettel, a kiadások és a bevételek tervezésére is alkalmas átutalási naptárral, chat funkcióval és IP-telefon-hívással, a gyors ügyintézést segítő tranzakció-gyorsító gombokkal, illetve új grafikus tranzakció-választó menüvel is kiegészült az április közepétől teljesen megújult OTPdirekt.
A megújult felület középpontjában a személyre szabhatóság és az egyszerűen és gyorsan elérhető szolgáltatások, leggyakrabban használt funkciók állnak. Az egyik legszembeötlőbb változás a belépést követően a nyitóoldalon megjelenő grafikus tranzakció választó menü, melynek segítségével egy kattintással el lehet indítani a kívánt funkciót. Emellett a nyitóoldalon megjelennek a bankszámlák fontosabb adatai és a kijelölt számla utolsó tíz forgalmi adata is. Az egyes számlák mellett pedig tranzakció-gyorsindító gombok kaptak helyet, melyekkel ugyanúgy egy kattintással elérhetők a leggyakrabban használt funkciók.
A korábbi szolgáltatáshoz képest változást jelent, hogy a funkció kiválasztását követően is lehetőség van annak a számlának a kiválasztására, amelyről a felhasználó indítani szeretné a tranzakciót.
A megújulással együtt új szolgáltatások is megjelentek az OTP Bank internetbankjában. A pénzügyek személyre szabott menedzselésében előrelépést jelent, hogy a bank lakossági ügyfelei számára bevezette az átutalási naptár funkciót, amellyel a felhasználó áttekintheti, és adott napra rögzítheti átutalásait, valamint lehetősége van várható kiadásai és bevételei tervezésére is.
Az új chat funkcióval pedig a felhasználók a bank munkatársaitól kérhetnek azonnali segítséget, ha a szolgáltatás használata során elakadnak, vagy az IP-telefon-hívás választásával kapcsolatba léphetnek a bank telefonos szakértőivel.