A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere

A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.

Sok más iparághoz hasonlóan a streamingvilág is nagy változásokat tapasztal. A folytatást tekintve az viszont egyértelmű, hogy a hirdetések még nagyobb szerepet és hangsúlyt kapnak majd az ágazatban. Ha valakinek kétsége lett volna, a Warner Bros Discovery most eloszlatta.

Elindítanak ugyanis egy Olli nevű adatplatformot, amely a hirdetőknek segít abban, hogy jobban érjék el a közönségüket mind digitálisan mind kábelen.

Az Olli platform révén a hirdetők konkrét demográfiai csoportokat célozhatnak a reklámokkal, az adatalapú videoszolgáltatás révén az ügyfelek szeretnék maximalizálni a nézők elérését, továbbá jobban bevonni őket.

A IGP alá tartozó márkák már a harmadik negyedévben tesztelik a platformot. Az Olli aktív felhasználóktól biztosít majd belsős adatokat, részletes nézői profilokat, így precíz célzott hirdetéseket tesz lehetővé.

Azóta történt

Előzmények