A hétvégén tervezett karbantartást végez ügyfélkiszolgáló rendszerein a Telenor

Valószínűleg még nem a tulajdonosváltás miatt.

A vállalat bejelentette, hogy 2019. szeptember 20-án (pénteken) éjjel 21:30-tól szeptember 22-én (vasárnap) 18:00-ig előre tervezett rendszerkarbantartást végez ügyfélkiszolgáló rendszerein. A fejlesztés célja az ügyintézés megkönnyítése, kényelmesebbé tétele.

A Telenor üzletei zavartalanul nyitva tartanak, ám az alábbi ügyeket a karbantartás ideje alatt nem lehet intézni sem személyes, sem online ügyintézési csatornán, sem telefonos ügyfélszolgálaton:

  • telefonszámla befizetés
  • új előfizetői szerződéskötés, áttérés, előfizetői szerződésben foglaltak módosítása (pl. fizetési mód, számlázási cím)
  • készülékvásárlás
  • SIM kártya csere
  • tarifacsomag-váltás
  • feltöltőkártyás adategyeztetés
  • egyenleglekérdezés
  • feltöltőkártyás egyenlegfeltöltés
  • Expressz kártya regisztráció
  • kiegészítő szolgáltatások megrendelése, lemondása
  • adatjegy vásárlás
  • MyTelenor applikáció
  • online vásárlás, ügyintézés
  • egyéb szolgáltatás-manipulációs vagy ügyfélnyilvántartást érintő ügyfélszolgálati tevékenységek (ügyféladat módosítás, átírás)

2019. 09. 21. (szombat) 10:00-tól már elérhető lesz az egyenlegfeltöltés az alternatív csatornákon (kivéve az üzletekben és a telenor.hu-n keresztül).

A rendszerkarbantartás ideje alatt továbbra is folyamatosan elérhetőek a hálózati/hírközlési szolgáltatások, belföldön és roaming esetén egyaránt, tehát zavartalanul lehet telefonálni, SMS-t küldeni, mobilinternetet használni, elérhető a mobil-parkolás, az autópályamatrica-vásárlás és a szerencsejáték-megrendelés is.

A leginkább kritikus ügyfélszolgálati esetek elérhetőek lesznek, így például a panasz vagy hibarögzítés vagy a lopás miatti kártyaletiltás a telefonos ügyfélszolgálaton keresztül a karbantartás időszaka alatt is mindvégig elérhető.

Azóta történt

Előzmények