Újabb streamingóriás variál az előfizetésekkel

Magasabb fokozatra kapcsolja a globális terjeszkedést a Paramount, így prémium és reklámos csomagokkal is újít.

Az utóbbi időben sok dolog változott a csomagoknál a nagy streamingcégek kínálatában, és úgy néz ki, hogy a Paramount is mozgolódik.

A cég magasabb fokozatra kapcsolja a globális terjeszkedést, így Kanadában és Ausztráliában reklámmal támogatott csomaggal frissítenek, míg Európában drágább, prémium előfizetéssel.

Az óriás február végén egyébként meglepetésnyereséget ért el a streamingnek köszönhetően, a Paramount+ ráadásul 4,1 millió új előfizetőt szerzett a negyedik negyedév során. Mindez a hagyományos tévés üzletág változásai miatt is fontos.

A reklámos csomagot egyébként havi 5 dollárnak megfelelő áron indítják el, míg a prémium csomag Franciaországban startol, havi 10,99 eurós áron. Tavaly már több nagy országban elindult, Európába csak most érkezik, és még idén számos nagyobb országban elérhetővé teszik.

Eközben a Paramount átszervezi a működését, továbbá a befektetésekre is nyitott: az indiai Viacom 18 Mediában lévő 13,01 százalékot részesedésüket például a Reliance Industries veszi meg. Elküldenek továbbá 800 dolgozót is az átszervezések keretében.

Azóta történt

Előzmények