BarCamp Budapest: az idén is lesz startupverseny

Az idén is megrendezik – most hetedik alkalommal – a Web 2.0 Symposium: BarCamp Budapest konferenciát, melynek keretében immár hagyományosan versenyt rendeznek startup vállalkozások számára is. Az ez alkalommal március 21-én lezajló rendezvény része lesz egy Startup Expo, melyen a tíz legsikeresebb hazai startup képviselőit kérdezhetik tapasztalataikról a résztvevők, és a standokon megnézhetik a termékeiket, szolgáltatásaikat.

A startupversenyre nevezési díj nincs, céges háttér és működő demó nélkül is részt vehet bárki, aki kész üzleti tervvel rendelkezik és pályázatát legkésőbb március 10-ig eljuttatja a szervezőkhöz. A szakmai előminősítést követően a hat legjobb innovátor mutathatja be projektjét 10 percben a zsűri és a nyilvánosság előtt. A zsűri tagjai jól ismert hazai befektetők – Szigeti Károly (Central-Fund), Siklós Zoltán (Invescom Corporate Finance) és Straub Elek (One Day Capital) –, akik még a verseny napján eldöntik, hogy melyik három pályázó részesüljön a díjakban. A verseny azok számára is tanulságos lehet, akik arra kíváncsiak, hogy hogyan születhet meg egy világsiker: milyen szempontok alapján döntenek a befektetők egy-egy találmány, ötlet üzleti értékéről.

A konferencia előadásai a közösségi média világáról szólnak majd: sikertörténetek, katasztrofális eredményű kampányok, válaszok a népszerűség, megtérülés és mérhetőség kérdéseire. Délelőtt Hann Endre (Medián) előadását követően Erdei Zsuzsa (Budapest Bank) az e-kereskedelemben tapasztalható trendekről beszél, majd Lukas Maixner, a Socialbakers alapítója és vezetője osztja meg a közösségi médiában szerzett marketingtapasztalatait és gondolatait a Facebook világának hatékony kihasználásáról.

Azóta történt

Előzmények