Új hozzászólás Aktív témák

  • €uro

    őstag

    válasz €uro #22285 üzenetére

    Ma hívtak a Samsung-tól. Azt mondták, hogy a tévé készülékemet nem Magyarországon helyezték forgalomba. Ezért nem lehet náluk regisztrálni - így nem jár a plusz egy év garancia sem. A termékre egy év garanciát biztosítanak.

    Ezután felhívtam a boltot (DigitalSzalon), ahol vásároltam. Jeleztem nekik, hogy a Samsung-nál nem lehet beregisztrálni a terméket, és hogy így csak egy év garancia jár a készülékre. Mondtam neki, hogy a honlapjukon két év garanciaidőt adnak meg a tévére, és hogy én e-mail-ben előzetesen rákérdeztem, hogy be lesz-e regisztrálva a Samsung-nál, amire ők igennel válaszoltak.

    Azt mondta az illető, akivel beszéltem, hogy a tévéről az adatokat egy központi nyilvántartásból veszik, ami gyakran változik, és nem tehetnek róla, hogy így a honlapon (amit ritkán frissítenek) téves adatok szerepelnek. Ezért a honlapon fel is tüntetik, hogy az adatokban pontatlanságok lehetnek, amikért nem vállalnak felelősséget - tette hozzá. Ez egyébként nem igaz. Semmi ilyen felhívás nem szerepel az oldalon.
    Azt ígérte nekem az eladó, hogy ha egy éven túl (például másfél év múlva) probléma lesz a tévével, akkor elintézi nekem a garanciális javítást. Rákérdeztem, hogy erre a kijelentésére majd másfél év múlva is fog emlékezni?
    Mondta még, hogy majd kijavítják a honlapon a garanciaidőt az UE-55H6410-es tévénél.

Új hozzászólás Aktív témák