- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Indiában gyárt Google Pixel mobilokat a Foxconn
- Hong Kong is bezáratja az ingyen kriptopénzes Worldcoint
- Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
- Leszavazta az ötleteket az Amazon, de jöhet az AI-alapú, havi díjas Alexa
-
IT café
Ha TV-t szeretnél vásárolni, a Milyen TV-t vegyek? topikba írj!
Meglevő készülékkel kapcsolatban ebbe a topikba írhatsz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
€uro
őstag
Ma hívtak a Samsung-tól. Azt mondták, hogy a tévé készülékemet nem Magyarországon helyezték forgalomba. Ezért nem lehet náluk regisztrálni - így nem jár a plusz egy év garancia sem. A termékre egy év garanciát biztosítanak.
Ezután felhívtam a boltot (DigitalSzalon), ahol vásároltam. Jeleztem nekik, hogy a Samsung-nál nem lehet beregisztrálni a terméket, és hogy így csak egy év garancia jár a készülékre. Mondtam neki, hogy a honlapjukon két év garanciaidőt adnak meg a tévére, és hogy én e-mail-ben előzetesen rákérdeztem, hogy be lesz-e regisztrálva a Samsung-nál, amire ők igennel válaszoltak.
Azt mondta az illető, akivel beszéltem, hogy a tévéről az adatokat egy központi nyilvántartásból veszik, ami gyakran változik, és nem tehetnek róla, hogy így a honlapon (amit ritkán frissítenek) téves adatok szerepelnek. Ezért a honlapon fel is tüntetik, hogy az adatokban pontatlanságok lehetnek, amikért nem vállalnak felelősséget - tette hozzá. Ez egyébként nem igaz. Semmi ilyen felhívás nem szerepel az oldalon.
Azt ígérte nekem az eladó, hogy ha egy éven túl (például másfél év múlva) probléma lesz a tévével, akkor elintézi nekem a garanciális javítást. Rákérdeztem, hogy erre a kijelentésére majd másfél év múlva is fog emlékezni?
Mondta még, hogy majd kijavítják a honlapon a garanciaidőt az UE-55H6410-es tévénél.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen