Új hozzászólás Aktív témák

  • Kobun1980

    aktív tag

    A Samsung garanciával kapcsolatban:
    Tegnap felhívtam a Samsung Magyarország telefonos ügyfélszolgálatát (maximálisan ajánlom őket, ha kérdés van: egy rövid szöveg után gombnyomással választod a témát TV az 1-es, és azonnal kapcsoltak egy hölgyet, aki tényleg képben volt) akik azt mondták, hogy amire teljeskörű Samsung gyártói garancia van, ott a TV dobozán szerepel Samsung Magyarország (elvileg gyártóként), valamint magyar Samsung-os jótállási jegyet adnak hozzá.
    Ahol kevesebb a garancia, az valószínű, hogy Szlovákiából, vagy kisebb eséllyel másik EU-s országból származik, és probléma esetén korántsem biztos (sőt valószínűbb, hogy nem), hogy a Samsung Szervíz pont garanciában javítja.
    A 220volt chates ügyfélszolgálata pedig nem adhatta ki a beszerzési forrást, de egyértelműen kitérő válaszokat adott a jótállási jeggyel, a dobozon szereplő információkkal, valamint a garancia idővel kapcsolatban annak ellenére, hogy az első kérdésre, hogy teljeskörű gyártói garancia van-e rá, azt mondták igen. Totál szégyen!!!
    Nekem a F6500 esetében a PCDreamshop-os többletár (ami nincs 3000 Ft.) megér ennyit, ami miatt felmerült a 220volt (csupán a tegnapi további nyitvatartás), azt lentebb már leírtam. :)
    MOD: közben a kiderült, hogy a műszakishop.hu totál ugyanazon a helyen van, és még 6-7000-rel olcsóbb.

    Remélem ezzel valakinek tudtam segíteni, nehogy később megszívja a simlis webshopokkal!

    Egy másik dolog: a garancia kiterjesztéssel kapcsolatban a MM-ben egy normális eladó (talán az első eddig) azt mondta, hogy még idén regisztrálni kell, hogy éljen, januártól visszaáll az eredeti történet.

    Üdv!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák