- Windows 11
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Még több AI-generálta reklám jön a Facebookra és az Instagramra
- Linux kezdőknek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Netflix
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Aliexpress tapasztalatok
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
-
IT café
Ha TV-t szeretnél vásárolni, a Milyen TV-t vegyek? topikba írj!
Meglevő készülékkel kapcsolatban ebbe a topikba írhatsz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Real_Necro
veterán
Ismerem a boltot, már vásároltunk náluk, viszont ők szerintem nem hivatalos garit adnak, a honlapon pl nem is láttam feltüntetve. Ha pedig nincsen magyar garancialevél, akkor nem is fogod tudni érvényesíteni a 3 évet.
Egyébként mivel ad többet egy 6560 egy 6100-hoz képest? esetleg egy F6400-hoz képest?(#4026) nightshadow:
Én is velük szemezgetek, láttam a 2 évet, bár a prémium gari meg így nem biztos, hogy él. Márik lehetőség az electro store, de szintén nem tudom mit adnak, de ott is 2 év a gari.[ Szerkesztve ]
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
nightshadow
veterán
Maga a terméknél lehet, hogy elírják, de az információk alatt össze van foglalva a lényeg: [link]
Samsung tévék:
12 hónap teljeskörű jótállás*
regisztrálásra alkalmas modellek esetében:
(UEXX6500 sorozat alatt):
36 hónap (12 hónap teljeskörű jótállás + 12 hónap termékregisztrációhoz kötött, kiegészítő jótállás + 12 hónap szavatosság)*
(UEXX6500 vagy nagyobb sorozatú modellek esetében):
36 hónap (12 hónap teljeskörű jótállás + 24 hónap termékregisztrációhoz kötött, kiegészítő jótállás)** A termékeket a hivatalos, magyarországi márka képviselet teljes támogatásával és garanciális hátterével árusítjuk! A termékekhez NEM saját, úgynevezett "bolti garanciát" mellékelünk, a garanciális szervizelés a gyári garancialevéllel közvetlenül a gyártók magyarországi szervizhálózataiban történik.
A szakszervizek címe minden esetben megtalálható a jótállási vagy garanciajegyen esetleg a termék használati útmutatójának a végén, de a megfelelő szakszerviz elérésében ügyfélszolgálatunk készséggel áll vásárlóink rendelkezésére.
[ Szerkesztve ]
-
Real_Necro
veterán
A regisztrálásnál szükség volt a forgalmazó bolt nevére, vagy csak a sorozatszámot kérte?
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Real_Necro
veterán
Így viszont kíváncsi lennék ha tényleg gond adódna (de ne adódjon ) mit szólnának hozzá, hogy nem hivatalos viszonteladótól van.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Real_Necro
veterán
Lehet megejtem, bár Samsungnál nem tudom hova lenne érdemes csörögni. Nincs esetleg topicban Samsungos szakértő kontakt?
Tetszik amúgy ez a 65-ös széria, bár még a különbségeket nem látom kinézetben, hiába pötyögtem be gugliba egyesével. A Micro Dimming-re még rákeresek, kíváncsi vagyok mivel járok jobban, egy 2012-es model ezzel a funkcióval (mert ha jól látom más többletet nem ad), vagy a 2013-as modell Micro Dimming nélkül, de újabb smart-al.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Real_Necro
veterán
Még friss az élmény, de eléggé pozitív. Most folyamatosan hajtom meg tesztelem, egyelőre tetszik.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
t256
őstag
válasz Sza_Sa #12530 üzenetére
Én ezért maradok a 2.1-es PC hangszórónál. Számomra megfelel a hangzása.
Egyébként még mindig tévé vásárlás előtt állok. Sajnos már annyit nézegettem a tévéket, hogy egyszerűen képtelen vagyok dönteni.
Elvileg jó lenne az LG 42LN570S, de nem bízom az LG-ben. Minőségre és megbízhatóságra gondolok. Nem akarok szervizbe rohangálni. szívesebben vennék hasonló áron (130000 Ft) Panasonicot vagy Sonyt, de sajnos az input lag adatokat nagyon titkolják, nekem pedig játékra (is) kell a tévé.Az off témában egyetértek Veled. Sajnos már félve kér az ember tanácsot. Én megértem, hogy az igazán jó minőségű műszaki cikk sokkal drágább, mint amennyit az ember rászánna, de időnként túlzásnak érzem. Ha 20000 Forintom van kávégépre, akkor nem tudok rá kiadni 50000-et és még egyszer ennyit darálóra. LCD helyett is jobb választás lehet a plazma, de az árkülönbség nagyon sok (Full HD felbontásnál).
Spock says, “Logic clearly dictates that the needs of the many outweigh the needs of the few.” Captain Kirk answers, “Or the one.”
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen