Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bteebi

    veterán

    "A jövőben fokoznák a gyártást és alakítanának a költségeken."

    Vagyis rálépnek a Tesla útjára. Elkezdenek olcsóbb, szarabb alkatrészeket használni, és kispórolnak szenzorokat, mert hogy minekazoda. :U Ha elég ügyesek lesznek, akkor majd tehetnek előre is dobféket, hátra meg talán nem is kell semmi, mert a rekuperáció segít.

    "de felfedték azt is, hogy a legtöbb beszállítójuk olyan, amely a Mercedesnek, BMW-nek és Audinak is szállít"

    Szóval többek között a gumit, a kárpitot meg a műanyag gombokat meg a festékeket sem ők gyártják??? :Y Wait... a sziamiaú eleve nem is gyárt semmit (mivel bár sokminden elmondható róla, de az pont nem, hogy autógyár lenne) az autójához, neki eleve csak gyártanak. Na jó, némi elektronikát biztos, esetleg kijelzőt, de szerintem max. ennyi. De inkább ennyi se.

    [ Szerkesztve ]

    Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.

  • bteebi

    veterán

    válasz vicze #25 üzenetére

    "de a 1,2 milliárd kínai nagyobb EV vásárlóerő mint a 500milla európai"

    Biztos? :U Mondjuk ha az ottani árakat (és ártámogatást), meg az átlag autókat nézi az ember, akkor darabszámra gyakorlatilag biztos, összköltségre (bevételre) viszont szinte biztos, hogy nem.

    Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.

  • bteebi

    veterán

    válasz joysefke #35 üzenetére

    Csak az a nem (sem) mindegy, hogy hogy oszlik el a GDP a zemberek között. Kínában azért nagyon sok Mészároslőrinc van, ráadásul olyan Mészároslőrincek, akik sokkal-sokkal gazdagabbak Mészároslőrincnél (de ugyanúgy a Párt által jóváhagyottan gazdagodtak meg... különben már nem élnének ugye), szóval az ottaniak sokkal több Átlag Jóskát (mondjuk Mi-Ti Nat) "váltanak ki". Viszont még ha a kínai Mészároslőrinc a hazaival ellentétben kidobja a romlófélben lévő lidlis parizert, akkor se eszik meg belőle annyit (mondjuk Mi-Ti Na×10^5), amennyit az "általa" előállított GDP alapján kellene.

    Vagy kicsit magyarabb példa: hiába keres a Mi Lőrincünk mondjuk ~10 ezerszer annyit, mint a mi Átlagjóskáink, abból nem lesz szumma ezeröccá' Suzuki Ignis meg Vitara, hanem csak 2-3 Ferrari/év, ami bár egységáron baromi sokkal drágább a Mi Autóinknál, de még mindig kisebb költés, mint az az 1500 db Suzuki. :( Szóval valós vásárlóerőben lehet jobb az EU.

    De ha esetleg nem is az, hát kit érdekel? Nagyjából mindenképp sszemérhetőek vagyunk, csak itt majdnem 1 milliárd emberrel kevesebbre (0,448 vs. 1,412) jut az a GDP.

    Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.

  • bteebi

    veterán

    válasz joysefke #38 üzenetére

    És mennyi annak a 2,5× annyi új autónak a vételára? Az is 2,5× annyi, mint az EU-ban, avagy egy pöppet kevesebb? Amúgy itt - és lassan már talán nálunk is - relatíve sokkal több autó van, mint Kínában, szóval én is inkább akkor vennék új(szerű) autót, ha még nincs egy se, és nem pedig akkor, amikor már van 2-3. Az eladási trendeket lenne érdemes nézni, az autók értékét/átlag életkorát és az átlagárakat, és akkor máris közelebb lennénk a megfejtéshez. Darabszám <> nagy érték.

    Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.

Új hozzászólás Aktív témák