- Hálózati / IP kamera
- Sweet.tv - internetes TV
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Asustor NAS
- PHP programozás
- Vírusirtó topic
- Facebook és Messenger
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
-
IT café
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
blountex
senior tag
Jó látni, hogy sikerült beindítani egy témát, és a kommenteket olvasni.
""jobb-technika = jobb köridők" téma"
Kinek mi vált be, mi a tapasztalata egyes kormányokkal stb.
"jobb-technika = jobb köridők" témában.
Vannak ám itt kontra-pro érvek a szíjas és DD véleményet terén, én továbbra is azt mondom, hogy ha van lehetőség akkor mind a kettőt érdemes kipróbálni. Idővel a Fana is remélhetőleg elérhető áron lesz használtan.
Ez egy olyan dolog hogy ahány ember, annyiféle egyéni vélemény, egy megközelítőleg helyes utat lehet mondani a többi már csak a felhasználón múlik.Van erre egy szerencsés példa mint felhasználó:
Bereznay Dani (F1 esport), 10e forintos kormányt nyúzott sok éven keresztül, ezzel jutott be a döntőbe, azóta már ő is Fanával tolja.Nekem ez a trailbraking kifejezés új, de ahogy látom ez arról szól, hogy erősen fékezel későn, majd folyamatosan picit a féken tartva a lábad beesel a kanyarba, és a csúcsponttól eltávolódva teljesen gázra állsz.
Én ennek a fordítottját szeretem:
Azt is egy jó megoldásnak tartom, hogy a lehető legkésőbb fékezel és a megfelelő lendülettel esel be a kanyarba, onnantól már csak a lehető legkorábban gázra állsz. -
mmdms
addikt
Halihó!
Összeraktam a cumót és pár napon belül előrendelném a következőket:-CSL DD + Boost kit+1év gari előrendelhető
-ClubSport Pedals V3 + Brake Performance Kit raktáron van
-QR1 Wheel-Side ezt ajcsiba adják.
-ClubSport Steering Wheel BMW GT2 V2 előrendelhető
ez még kérdőjeles perpillAz egyetlen dolog ami miatt nem merem megrendelni, hogy a V3 pedálnál a CSL DD nincs a support list-ba. Létezik h nem támogatja? Érdemes lehet esetleg várnom még a rendeléssel, míg kijön az új elite pedál? Hátha hasolló minőséget kapok olcsóbban?
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
zsozsa74
senior tag
Szép kis lista! Jó választásnak tűnik. A pedál kompatibilitás miatt ne aggódj. A CSL DD-nél írják, hogy "all Fanatec pedals". Fura is lenne, ha a "zászlóshajó" pedál nem lenne kompatibilis. Szóval nyugodtan költségekbe verheted magad! Amúgy olcsóbban hasonló minőséget biztos nem kapsz a Fanától. Azért az nem szokásuk. Ez meg nagyon jó cucc. Azt tudd, hogy ha mindezt együtt, egyszerre rendeled meg, akkor csak egyben kapod meg, ha már minden raktáron van. De ez tán a szállítási költség miatt ideálisabb is. Persze az ember verné a fejét a falba, ha mondjuk minden raktáron lenne, de Brake performance kit csak két hónap múlva...
[ Szerkesztve ]
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
-
FLx
addikt
En ugy latom teljesen feleslegesen rendeled meg a DD-t, ugyis csak karacsony kornyeken szallitanak belole. Addig meg naluk all a penzed a semmire. Persze van ra esely, hogy ha most rendeled, akkor tenyleg lesz belole karacsonyra valami, ha kesobb, akkor meg majd jovore.
-
zsozsa74
senior tag
-
zsozsa74
senior tag
Na rám közben megint lecsapott a Fanatec átok, de már megszoktam. A pár hónapos DD1-em Oled kijelzője beadta a kulcsot. LOL Szerencsére qrvár nem használtam, főleg a vr miatt sem érdekes, úgyhogy majd akkor küldöm vissza, ha egyéb baja is lesz, vagy a garis időszak vége előtt. Minőségellenőrzés odabax...
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
-
asb88
tag
Sziasztok!
Segítségre van szükségem, az update-ek után legyengült a force feedback. Fanatec CSL Elite weheelbase, elvileg mindenből a legújabb van:
Pc driver: 402
Wheel base firmware: 684
Wheel base motor firmware: 22Bekapcsolás után sokkal kisebb erőkifejtéssel tudom körbetekerni a kormányt, iRacingben pedig kanyarokban szinte semmi ellenállás, tök simán tudom tekerni (a beállításokon nem változtattam, így használom: https://forum.fanatec.com/discussion/653/iracing-pc-fanatec-recommended-settings). Találkozott-e esetleg valaki ezzel a jelenséggel, vagy van bármi megoldási javaslat? Előre is köszi!
-
asb88
tag
És természetesen a driver többszöri újratelepítésével is próbálkoztam
-
JulesTS
őstag
Szerintem egy nagyon fontos dolog kimaradt a jobb cucc - jobb köridő témában. Az pedig a tanulási folyamat ideje. A porfi szimesek, akik naponta annyit gyakorolnak mint amennyit én dolgozok, azoknak tényleg nagyjából mindegy, hogy mit használnak. Komoly amatőr, vagy koca szimulátoros szinten (akik másodállásban tolják) viszont sokat számíthat, hogy egy pályát mennyi idő alatt tud megtanulni az ember és a saját képességeinek hány százalékát tudja kiautózni. A loadcelles fékpedál, a visszajelzés részletessége (fogaskerék - szíj - dd) és egyéb finomságok abban segítenek, hogy gyorsabban tanulj. Ha kevés időd van gyakorolni, akkor egy jobb cuccal gyorsabb leszel... (szerintem)
Hosszú kihagyás után T300+T3PA-val kezdtem újra. Azt éreztem, hogy nem vagyok elég gyors. Sok videót megnéztem és a legfontosabb gyorsulást a trail braking használatával értem el, de éreztem hogy több lehetőség van benne, csak nem tudom kiaknázni. Akkor loadcellesítettem a T3PA-t és rövid gyakorlás után hozta is az eredményeket. Utána váltottam CS WB + CSL Elite LC-re és azzal is gyorsultam. Igaz, hogy nem sokat, de a már észrevehető kategória. A részletesebb visszajelzés és a jobban testreszabható loadcelles pedál fontos tizedeket hozott. Utána a fotelbe beépítettem rezgető motorokat ami szintén a tanulási folyamatot rövidíti le. Az hogy lehet érezni, hogy hol mennyi fékerővel nem blokkol a kerék, milyen kormányszögnél nem túrja el oldalra az elejét, mekkora gázpedál állásnál nem pörög ki a kerék, mind könnyebbé teszi, hogy gyorsabb legyek. Persze az élményhez is jelentősen hozzáadnak ezek. Ha nem váltok a gumiköteles élettelen valamiről T300-ra, akkor lehet, hogy rég abbahagytam volna...[ Szerkesztve ]
-
biker
nagyúr
válasz JulesTS #41712 üzenetére
Köszi! Sajna nem találok régi időket (bár most hogy készítem az RRE hungary össz statisztikát talán), de első wtcr szezonban és a második felében a 25 fős mezőny 16-20. helyén voltam, majd már a pedál váltással megjött a top 10 majd a T300-al már a 3-6. helyek jöttek. és sokszor nem én voltam a leggyorsabb, de a legsímább köridőkkel és kipörgések kiiktatásával lett ez a helyezés.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
kinghaxor
aktív tag
Sziasztok. Érdeklődni szeretnék, hogy szerintetek érdemes egy t500rs-t leváltani erre az új fanatec dd-re? Lenne közöttük akkora különbség, ami megéri a különbözetet? Láttam, hogy vannak tesztek a youtubeon, viszont az angol tudásom elég gyér, nem igazán tudom leszűrni belőlük, hogy most akkor ez megéri e avagy sem.
-
blountex
senior tag
válasz kinghaxor #41721 üzenetére
Mivel még új technológiáról van szó, ezért úgy gondolom kevés tapasztalata van ezen a téren az embereknek, ráadásul most válik elérhetővé megfizethető áron.
Mindenki azt hangoztatja, hogy jobb élményben lesz részed, pontosabb a visszajelzés, és talán egy kicsit gyorsulsz is -
asb88
tag
Próbáltam, több drivert és a hozzá tartozó firmware-t is. Érdekes, hogy amikor letöröltem a drivert és a kormány bekapcsolva volt, mikor eltekertem kicsit a kormányt akkor visszatért középre, amikor pedig visszaraktam a drivert maradt ott ahová tekertem. Írtam a Fanatec-nek róla, küldtem is videót a jelenségről. Majd megpróbálom rácsatlakoztatni másik gépre is, hogy ott mit reagál, aztán ha ott is ugyanez lesz akkor valószínűleg hardveres a probléma.
-
zsozsa74
senior tag
válasz blountex #41725 üzenetére
Gyakorlatilag mindent gariztattam. Simán és gyorsan ment minden eddig. 1.5 hét alatt megfordultak a cuccok. És nekem amit egyszer gariztak, az utána már nem ment tönkre évekig, míg nálam volt. Meózással Kínában van gond, de a garis szervíz az még német minőség (ha még van ilyen persze..). Nekem ilyen tapasztalatom van velük. Biztos van akinek rosszabb.
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
-
FLx
addikt
válasz blountex #41734 üzenetére
Nekem volt a szokasos eltunik a force feedback dolog parszor, aztan megjavult. Illetve egyik update utan teljesen megkergult a cucc, soha tobbet nem ismerte fel semmi. Fel nap volt mire sikerult valami recovery update-el eletre kelteni. Aztan az F1 kormanyrol szeretnek lehullani a gombok meg ilyesmi. de mar megszoktam. A CSL Elite pedal siman csak nyekergett, darabokra kellett szedni aztan ujra osszerakni. Illetve a csavarok minden cuccon geppel tul vannak huzva, szoval elnyirod a fejeket, ha rossz szerszammal nyulsz hozza. Megszokja az ember amugy, ez ilyen csinald magad brand.
-
Lac-coo
őstag
Valaki használ itt Thurstmaster 488-assal falanaledet F1 2021 ( 2020) progival ?
Sehogy nem akar működn ia gyekér ...
-
senior tag
-
blountex
senior tag
Ezek a problémák úgy gondolom bizonyos szinten elenyésző, ahhoz képest, hogy a legjobb brand a szimulátor között.
Az azért nem lehetett vicces mikor update sikeres volt, és nem ismerte fel semmi
Sajnos minden eszköznél előfordulhat ilyen.....
Tömeg gyártás van, szóval ahol, amit lehet, többnyire géppel csinálnak.Most hogy a PD összeborult a Fanatecel, kivárom mit hoznak össze, hajt a kiváncsiság
[ Szerkesztve ]
-
FLx
addikt
válasz blountex #41745 üzenetére
Mindig van feljebb, persze. Simucube/cubecontrols eleg nepszeru a profik koreben, az meg megfizetheto aron megy. Aztan nem tudom mennyivel jobb, mint a DD2, de a rimek szerintem komolyabbak mint a jelenlegi Fanatec ajanlatok. Bar az uj BMW es Bentley kormany utan, mar lehet ez se lesz igaz.
-
Neck
veterán
válasz blountex #41745 üzenetére
Attól, hogy kívül esik az érdeklődési köreiden, még lehet jó, jobb, mint a Fanatec. A SimCube cuccok állítólag nagyon jók.
An α beta user... "A pokol szerintem egy végtelen IKEA áruház, az örökkévalóságig bolyonganak a kárhozott lelkek a Boysenbar alátétek és az Almaröd tükrök közt"
-
biker
nagyúr
Szivat a t300 vagy haldoklik?
Tegnap bedugtam (rendszeresen használva van, heti 3-4 nap), kalibrál, majd megáll 5-6 fok jobbra állásban, szerinte ez a közép. Kihúz bedug, restart, reinstall, kormány csere, mindig ilyen.
Találtam leírást higy kell kezzel kalibrálni, három gombbal, jó volt
Ma bedugom, kalibrál, balra 10 fok. Mondjuk most nem kell a három homb középen, de a kalibrálás után 1080 fok és jobb bal ütközésig, azt ki kell tekerni hogy középre álljon
Ez miért van?Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Skiz
csendes tag
Még csak 1 hónapja van T300-am,de a kezdetektől fogva nem középen áll meg(össze vissza pár fok,néha középen)viszont szoftverben és játékokban ellenőrizve is tökéletesen középen van a 50%.Ez biztos valami probléma jele vagy control panelban is rossz? Tehát középre tekerve nem 50%?
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- OLED TV topic
- Minden ami hőszivattyú
- Sorozatok
- Napelem
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
- Tippmix
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Újabb csapat dolgozik a Prince of Persia: The Sands of Time Remake-en
- További aktív témák...
- ASUS ROG STRIX RTX 3060 Ti OC LHR - eladó!
- iMac 2019 27" Retina 5K / i5 3 GHz / 32 GB DDR4 / 1 TB SSD / Radeon Pro 570X 4 GB
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 16/512 FHD HUN
- Dell SE2216H 22" 1920x1080 Full HD LED Monitor
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs