-
IT café
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bandit21
addikt
válasz Lincoln76 #51898 üzenetére
Ha már összeállt egy ilyen profi cucc, azt tanácsolom keress valami ligát, egy pc vel talán könnyebben fog menni (Assetto Corsa Competizione LFM például ahol van többféle pontozás és utólag videóbíró is).
Ott is lesz néha csitt -csatt, de alapvetően normális versenyek mennek tudásban egymáshoz közel álló pilóták közt.A public persze jól is el tud sulni, ha van pár lassabb és szerencse mellé hogy ne lokjenek ki, megvan a dobogó. Én az izgalmas versenyeket jobban szeretem - arra gondolok amikor kanyarokon keresztül több izgalmas csata is lemegy fair módon - és nem bánom ha akar a 30 indulóból ez a 10-15 hely közt ér.
PS-en nem tudom van e hasonló.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
zsozsa74
senior tag
Jó a cucc!
A Playseat Evolutiont szerintem még a load celles pedálok előtti időszakban tervezték. Alkalmatlan a használatukra. Két cimborám is használ ilyet load celles pedállal, és nem győzik aládúcolni mindenfélével, pl. fatuskóval a pedál tartó lemezt, hogy minden fékezéskor ne hajoljon meg. 😁
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
-
footy
addikt
koszi
A trackracer TR80 Lite alapjan terveztem meg, a bazis tartoja egyeni otleteles eredmenye.
340 euroba jott ki szallitassal. (motedis.at-rol rendeltem, de spanyolorszagbol kuldtek )#51904Laby
Eloszor nekem is voltak ketsegeim, de beszeltem par sraccal a munkahelyen es vannak cegek akik darukat epitenek ezekbol a profilokbol, szoval gondoltam nekem is eleg lesz.
Ki-beszallasnal szoktam kapaszkodni a bazistartoba, de 1mm-t sem mozdul.#51907zsozsa74
Ne is mondd, sok mindent kirpobaltam (hilti szalaggal rogzitettem tobb pontban) de akkor is csavarodott, sot a vegen mar az ulest is emelkedett fekezeskor#51908Bandit21
A willhabenen vettem 80euroert kis hibaval. (ciginyom a tamla es ulolap talalkozasanal)[ Szerkesztve ]
-
Lincoln76
aktív tag
válasz adrian360 #51899 üzenetére
Hát, ahogy írtam, szemberebbenés nélkül kilöknek a kanyarban.
Ha az autó úgy sérülne a GT7-ben, hogy emiatt ki kellene állni a boxba, szerintem gyorsan megtanulnák, mi a normális versenyzés......................................................
Más:Srácok az normális, hogy ma újra kellett tanulnom (illetve tanulom) a vezetést az uj cuccal?
Hiányzott a brutális erő, de talán ennyire mégsem, ezért az FFB, kb 15Nm-en használom, de még ettől is megizzadtam egy 20 körös verseny után. Viszont egyre jobb köröket sikerült mennem, de nem számítottam erre.
Még mindig nincs kész a cucc, mert várom az OLED monitoromat, de ettől függetlenül VR-nek ehhez szerencsére nincs köze, szóval már lehet nyomni, meg nyilván kell az új fejhallgató, alza már visszautalta a 120 ezret.Nem merem összeszámolni, hogy mennyi pénzt csesztem el erre pár hónap alatt komolyan. És akkor még mindig itt van a kis tesó is. Egyelőre nem tudom mit csináljak vele... 3 hónapos A DD pro bundle 8nm, az állvány és kormányok meg másfél talán...
[ Szerkesztve ]
-
Hrdi2
tag
Sziasztok gyors kérdés fanatec kuplung pedált megtudom cserélni a gázzal ?
-
Bandit21
addikt
A kuplung az ami eredetileg a fék volt nem?
A gáz alján van a csatlakozó oda dugod be a másik kettőt.
Bár egyedi kalibralassal játékon belül szerintem mindegy neki.Közepén marad az lc fék a két szélső meg cserél.
Keményebb gázt akarsz?
Miért nem teszed át a szivacsot az eredeti fekbol a gázra?
Amúgy szerintem ha keményebb lesz a gáz hosszú távon baromi fárasztó lesz nem?
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
#214
tag
Nálam tapasztaltabb RaceRoom userek! Ki mit ajánlana ~2400 VRP elköltésére így a summer sale utolsó óráiban egy kezdő számára?
2022 Cupra Leon, BMW M4 GT3, Mazda MX-5 és VW Scirocco van eddig behúzva, pályák tekintetében pedig az összes európai.
-
zodo
nagyúr
válasz Lincoln76 #51894 üzenetére
Gratulálok!
Szép konfig persze sok pénz de nem véletlenül.
Jó körözést!Tipp!
Nálam sincs régóta összerakva a Prime Lite ezért nincs tapasztalat de én lehet hogy a piros díszítő csíkból az egyiket a 40mm profil felső oldalába fűzném hogy ne porosodjon a rés vagy könnyebben tisztítható legyen.
Nekem külön kell rendelnem ilyen csíkokat de még nem tudom honnét veszem. -
mmdms
addikt
válasz Lincoln76 #51911 üzenetére
Ha az autó úgy sérülne a GT7-ben, hogy emiatt ki kellene állni a boxba, szerintem gyorsan megtanulnák, mi a normális versenyzés.
Dejo lenne ilyen egyszeru lenne. De ott is ugyanez a helyzet ahol ropira torik a kocsi.ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
JulesTS
őstag
Europian Track pack, meg az USA Track pack is jó.
Autók közül ezeket nem érdemes kihagyni:
WTCR Cupra, WTCC2017 Honda, Tatuus F4, PORSCHE 911 CARRERA CUP (964), NSU TTS, MAZDA MX-5 CUP, VOLKSWAGEN SCIROCCO GR2, AUDI R8 LMS GT4 2020, CALLAWAY CORVETTE C7 GT3-R, AUDI TT CUP 2016
Ha szereted a kihívásokat, akkor:
FORMULA RACEROOM X-22, szinte az összes '92 DTM, DTM 2020 -
#214
tag
válasz JulesTS #51923 üzenetére
Szuper, köszönöm.
American Track packot még kosárba dobom akkor, illetve a lassabb autók egyelőre jobban fekszenek, szóval megnézem az NSU-t. Ezen kívül lehet választom még valamelyik Audit. Egy Porsche-re is fáj a fogam, de hamarosan jön egy 2023-as Porsche bundle, lehet azt kivárom. A 92-es DTM-es autók közül is tudnék válogatni, viszont ezekkel gondolom még küzdeni kell szó szoros értelemben, szóval ráérnek egy későbbi sale-ben.
-
JulesTS
őstag
A régi Porsche-t azért írtam, mert a többi Porsche-hoz képest kezes és a gyorsulása, meg a végsebessége is kezdő barát. A 92-es DTM elég küzdős, főleg mikor már fogynak a gumik, viszont a Quattro elég megbocsájtó, ha megindul, akkor csak irányba rakod a kormányt és padlógáz, gyakorlatilag nem lehet vele megpörögni, viszont nehezen kanyarodik és hamar megeszi az első kerekeket.
Itt egy kis válogatás 92 DTM-ből: https://youtu.be/NaAlcJ1Fo_s[ Szerkesztve ]
-
zodo
nagyúr
válasz Lincoln76 #51920 üzenetére
Biztos van csak nincs meg a kereső szó. kb. V-slot tömítés
Ahol van ott valamilyen Strip néven fut de csak a Treq és Trak racer-nél láttam, előbbinél csak kék színben.
GT Omegánál nem adnak egyik kerethez sem, nincs is választható extrák közt sem.
Sim Lab oldalán van több színben de mintha más lenne a többiekétől.Valamiért a 3D nyomtatókhoz párosítja a kereséskor mint pl. díszítő elem. Aliexpress
Ennyiért már jó vétel, UPS se hozza ki gyorsabban .
-
Lincoln76
aktív tag
Köszi szépen, hogy utánajártál, akkor rendelek én is.
Egyébként a 25K magyar oldalon, ahogy nézem, ugyanezt csinálja, megrendeli innen és eladja 4X-es áron. Azt írja szállítás 15-25 nap... Pont mire megérkezik Kínából, mert raktáron sincs neki, talán egy szobából intézik az egész shop-ot. -
Lincoln76
aktív tag
Meg is rendeltem a 10 métert.
Más:
Azt tapasztaltam, hogy a PODIUM az eredeti, vagy saját kormányával erősebben adja le a nyomatékot ugyanazon az FFb százalékon, mint a meki perec... meg abban van valamilyen rezgőmotor is még.
Tehát, hogy érthető legyen. Kicseréltem a Meki kormányra és 10-zel növeltem az FFB-t, de persze még így is 45-50%-on brutálisan kell kapaszkodni bele, vagyis az eredeti kormány ugyanezt már, - ahogy érzékeltem szerintem -, 35%-on is nyújtja, és ugyanezeket vagy hasonlót mondott Barry Rowland is, aki szintén folyton dicsérte a kormányt a Sim Racing Garage -ban.Ezt a kormányt mindenki szereti, amit nem csodálok.
-
Lincoln76
aktív tag
Ha valakit érdekel ez a cucc, privátban keressen meg nyugodtan és megegyezünk.
Mint írtam, a DD PRO 8Nm (bázis, kormány, pedál) 3 hónapos vétel (2 év garancia), a TRAK RACER állvány 1.5 (5 év), vagyis minden, mint az új. Eredeti dobozok, számla minden megvan. Az állvány meg sem nyekken még egy picit sem a 8Nm-es bázist sziklaszilárdan tartja. -
GalaHU
őstag
válasz Lincoln76 #51933 üzenetére
Nincs ebben nagy varázslat, csak fizika: A Meki kormánynak nagyobb az átmérője, ergo nagyobb az általad használt erőkar. Ha ugyankkora nyomatékkal hat ellened a bázis, hosszabb erőkarral gyöngébbnek érzed.
Használok eredeti versenybringából való 350mm-es kormányt is, ott is kell 5-10%-ot igazítani.
(Amúgy nem égeti a talpad ez a NextLevel szőnyeg? Nem harmonizál... )
[ Szerkesztve ]
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
Leone512
csendes tag
Sziasztok !
Ferrari 458 Spider kormányt szeretném normálisan felrakni a Wheel Stand Pro-ra, mivel a csavarozás nélküli, műanyag lófütty szoríró fogantyúja eltörött
Viszont nem találom a dobozában (használtan vettem) azt a kis fém adapter, amivel direkt csavarozva fel lehet rögzíteni, a képen kékkel jelölve
Tudna valaki segíteni, ötletet adni, hogy honnan lehet beszerezni ?
nagyon köszi előre is ! [link]Leone512
-
András12345
aktív tag
Sziasztok!
Pedál ajánlásokat kérnék!
Dc3 pedalom van most, Heusinkveld elastomerrel próbálkoztam, hogy legyen némi útja/adagolhatósága a kőkemény gyári felállás helyett, de hosszú távon nem működik, keresztbe fordult az elastomer stb. stb., nem jó.Heusinkveld Sprintet nézek, de meghallgatnék más ajánlásokat is, ebben az árkategoriaban
Simagic p2000-et nem erőltetném[ Szerkesztve ]
-
JulesTS
őstag
válasz Lincoln76 #51933 üzenetére
Meki perecen a gyári műanyag QR van, vagy fém?
Ha a gyári műanyag, akkor azért érzed gyengébbnek, mert a műanyag QR-en van egy kis pöcök ami a perecen belül megnyom egy nyomógombot, a bázis innen tudja, hogy műanyag QR van rajta és automatikusan low torque módba kapcsol. A fém QR-en nincs ilyen pöcök, azzal a Meki perec is teljes erejű lesz. (vagy lefürészeled a pöcköt, csak azzal kockáztatod, hogy a QR eltörik és a csatlakozó is tönkremegy).
DD1-hez én vennék fém QR-t a Meki perecre... -
IzI
senior tag
válasz András12345 #51942 üzenetére
Vrs pedál.Nincs tapasztalatom,de jókat írnak róla,de sajnos ritkán van készleten.
-
Lincoln76
aktív tag
válasz JulesTS #51944 üzenetére
Szia Jules,
Természetesen már az elején "kukáztam" a műanyag kioldókat.
Fém van rajta, de nyilván az lehet, amit Gala fórumtárs is írt. Nagyobb erőt tudok kifejteni, mert a kormány nagyobb, de még így is 55% volt, ami a plafon volt és egy 15 körös verseny után kész is voltam. Egyelőre 45%-on használom a meki pereccel és 9/9-re állítva a GT-7-ben.
A max ugye a 10/10.[ Szerkesztve ]
-
Lincoln76
aktív tag
Nem olvastad alatta az értékeléseket?
Ott azt írják, hogy frankó minden, kiváló minőség.Pl...
Excellent Product, perfect fit, salesperson recommended
Perfetus product, fast shipping and good quality
perfect fit, good quality
Perfect and very fast shipping, arrived in 10 days[ Szerkesztve ]
-
Találtgyerek
addikt
válasz András12345 #51942 üzenetére
Szia!
A P2000-et a márkában való csalódás miatt vetetted el?
2-3 embernek van az országban, nagyon dicsérik.
VRS is jó a tesztek alapján, de soha nem kapható sajnos.
Én nemrég a Meca EVO-t néztem. Egy srác hirdet is és nekem kipróbálást is ajánlott.06-3o/9759I39
-
biker
nagyúr
válasz Találtgyerek #51948 üzenetére
nem leszek népszerű, a P2000 egy kamu termék.
Olajosnak álcázott mezei rugós-elasztomeres load cell pedál.Attól, hogy a pedállal egy olajkamrát nyomsz össze, mely egy zárt csövön át egy rugósort nyom össze, aminek a keménységével állítod a pedálutat és erőt, nem lesz hidraulikus pedál.
Egy hidraulikus pedálon zárt rendszerben az olaj nem összenyomható, a cső nem tágul, a pedálút a nyomáskamra tágulási ereje és a fékpofák tárcsának nyomódása adja.Ha fogod a P2000-et, és az olajtartályt a csővel kiveszed, és berakod a helyére a cső végén azt a rugósort, pontosan ugyanúgy fog működni a pedál tovább.
Még csak nem is az olajnyomást méri, hanem mezei loadcell rugóerővelNem véletlen, hogy a hidraulikus pedálokon két megoldás van, vagy felraknak egy tágulási tartályt miben egy membrán vagy egy nyomásszabályzós labda van, ennek a keménységvel lehet játszani, vagy még jobb, mikor felraknak egy fékcsövet, egy darab tárcsát és két fékpofát, azt nyomkodod.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
zsozsa74
senior tag
Így lehet, ahogy írod, azért is jóval olcsóbb, mint egy valódi hidraulikus cucc, mint pl. a Simtag pedálja, ami olyan 2800 eurótól kezdődik. A p2000 ugye 3 pedálos változatban 800 euró. Régóta nézegetem, de még nem szántam el rá magam. De akkor ugyanilyen kamu hidraulikus persze a Heusvinkeld Ultimate is 1500-ért, az Asetec Invicta szintén 1000 euró felett 3 pedállal. A Heusvinkeld oldalán még írják is, hogy ha a hidraulikus damperek meghibásodnának, egyszerűen ki lehet venni őket a rendszerből, a pedál alap működése megmarad. Mert egyébként ők is load cellel mérnek. Szóval azt gondolom, hogy ezeknél a pedáloknál csak a "hidraulikus érzésre" mennek rá, amit ezek a olajtartályok azért elég jól biztosítanak. Amúgy tényleg elég jó rivjúk vannak ezekről a pedálokról (sőt a felhasználók is leginkább dícsérik őket), nyilván ezt ár-érték arányban is kell nézni, hiszen 800 euró mégsem 2800. De mindent összevéve szerintem biztos, hogy egy-két szinttel jobb velük menni, mint a sima loadcelles cuccokkal. Sajna még nem volt szerencsém kipróbálni sem hidrulikusat, sem kamu hidraulikusat, hacsak a saját valós ótómat nem számítom ide...
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
Új hozzászólás Aktív témák
- Vicces képek
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Ukrajnai háború
- Milyen okostelefont vegyek?
- Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Kerékpársportok
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- PlayStation 5
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- További aktív témák...
- Suzuki Swift 2005 1.3 GLX CD AC - AndroidAuto & CarPlay
- Bomba ár! HP Elite X2 1011 G1 - m5 I 8GB I 256GB SSD I 11,6" FHD Touch I CAM I W10 I Gari
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- 8db GeForce RTX 3090 Egyben
- VAST AI - VAST AI - VAST AI - GeForce RTX 3090
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen