-
IT café
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
GalaHU
őstag
Konkrétan semmi baja a QR-nek a DD1-2-es base-ken, csak most úgy tűnik divat lett fikázni mindent ami Fana, hát lelkük rajta!
A főokosok sosem próbálták, akinek meg van, jellemzően 1-2 pereccel tolja, ami az eddigi leírások alapján egy kör alakú (gondolom rally) meg egy csapott GT-t jelent, szóval naponta biztosan nem kell cserélgetni, ami Uram bocsá’ akár 15mp-ig is eltarthat.
A világba szo….ott Simc… meg Moza tulajok meg boldogok az egyetlen perecükkel, de bezzeg mennyivel jobb azon a QR…
De nyugodtan bele lehet állni a budget (!!!!) kategóriájú Fana termékekbe, amik konkrétan lassan olcsóbbak mint az ezer éves TM (szintén bővelkedik első napos hibákkal) meg a Logi cuccok, amik megjelenési idejéhez jócskàn bele kell pörgetni a naptárba…
Szóval részemről már rohadt unalmas minden Fana hírnél ezt olvasni.
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
Moby
addikt
válasz Találtgyerek #55105 üzenetére
>elasztometerekkel
Nincs ilyen szó, bár nem először látom leírva. Elasztomer van (elasztikus polimer).
-
András12345
aktív tag
válasz GalaHU #55104 üzenetére
Nincs baja, amíg nem próbálsz mást
Egyrészt, azért mert te ezek szerint nem cserélgeted a kormánykereket, nem kellene általánosítani.
Másrészt nem csak azért szar mert csavarozgatni kell a QUICKrelease-t, hanem mert lötyög a tengelyen a kormány. Ha egy csak a BUDGET csl dd-re lenne igaz, nem érdekelne, de az 1500€-s DD2 is ilyen, szóval nincs is miről beszélni
Erre még rájön, ha olcsóbb pereced van, és nem akarod hogy random lelazuljon a műanyag szar, és elhajlítsa a pineket, a fanatec wheelside QR az egyik legdrágább a 100€-jával. A Moza, Simagic, Simucube, meg még sorolhatnám mind olcsóbb.
Emellett az, hogy csak évekkel később egy utólagos upgradeként fognak (valószínűleg aranyáron) árulni megoldást, ahelyett hogy a CSL DD megjelenésére kész megoldás lett volna a mondhatjuk hogy a talán legnagyobb bevételű simes cégként nem más mint egy nettó vásárló arcába köpés a részükről.
Ez nem divatból szídás, ez logikus gondolkozás, részemről meg unalmas a nonstop Fanatec fanboy seggnyalást látni mindenhol.
Olvass vissza pár oldalt, mennyi embernek van baja a frissen vett CSL DD-kkel, és emellett a supportjukkal is, mert az is egy inkompetens poén szintje .
De legalább minden 2. youtube videó előtt jön a CSL DD bundle reklám, mert ez a fontos, nem a normális support[ Szerkesztve ]
-
biker
nagyúr
válasz András12345 #55107 üzenetére
1: DD1 ésDD2-n nem kell csavarozni a QR-t, ha használod a nagy sárga tekerős szart, ami a gumival belül rögzít
2: csl dd-m van zsírúj QR-el és pontosan nulla klattyanás, koppanás hallatszik, még a Jules kölcsönadott használt porsche kormány QR sem klattyan. woodooazt nem tudom, més jobb-e, mert ezt használom.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz Találtgyerek #55108 üzenetére
majd visszakapja a nyelvtannáci, ne aggódj
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Moby
addikt
válasz András12345 #55107 üzenetére
>Olvass vissza pár oldalt, mennyi embernek van baja a frissen vett CSL DD-kkel
Majd ha bárki más annyit ad el, mint ők, akkor lesz összehasonlítási alap meghibásodásokról. A helyzet viszont jelenleg az, hogy erre esély nincs addig, amig a többiek a QR-t adják ugyan olcsón, minden mást viszont murvadrágán, legalábbis hozzájuk képest Bár tény, hogy lehetne jobb az általános minőség, de én itt azt látom, hogy ez a teljes iparágra nézve igaz, nem csak a fanatecre. Mindazonáltal az egyre növekvő piac, és az egyre élesedő árverseny ezügyben sok jóval nem kecsegtet.
/én nem nézek youtube-on reklámot, fanatecét sem, nekem megér 500Ft-ot havonta, hogy ilyenekkel ne rabolják az időmet
-
zsozsa74
senior tag
válasz András12345 #55107 üzenetére
Rendben van, hogy szerinted szar. Sokszor leírtad. Ez is egy vélemény.
Az meg egy tény, hogy valakinél hibás valami, a néma többségnél meg nem. Te is tudod, hogy ami jó, arról kevesen írnak bármit is.Úgy tűnik, hogy te sem azért jársz ide, hogy leírd, milyen faszák a cuccaid, hanem azért , hogy Fanatecet fikázz, minden lehetséges okot, ürügyet kihasználva. Most épp egy hamarosan bemutatandó termék kapcsán, ami lehet, hogy "világmegváltó" lesz, lehet, hogy olcsóbb, mint gondolod, lehet, hogy ezek közül egyik sem, de te máris tort ülsz az egyelőre nem létező halott felett.
Köszi! Ez mindenkinek nagyon hiányzott a topikból!
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
-
Bandit21
addikt
Konkrét baja csl dd-vel így fejből Hrdi2-nek volt, neki ment el az erő, és olvadt meg a ház (eleve használtan vette).
Van még Hunner aki tegnap írt és rémlik még talán 1-2 sztori az elmúlt évből.Emellett szerintem ide az jön aki nagyon rá van kattanva (Pl én) és akinek baja van vele. Facebook csoportban kb van átfedés de a korábban tárgyalt rendelés számok alapján 10 ezres mennyiségben megy el a dd bundle. Itthon is van szerintem több száz új.
Igen nagy cég és nem szép dolog minőségbiztosítás helyett reklámra is költeni de ez van.
Nekem semmi baja a kormánynak egy ragasztó csikot kapott és 8 nm QR lite al is bőven jó eddig.Biztos igaza van annak is aki a legfelső polcot nézi es ott már nincs helye semmiféle minőségi kifogásnak de a kis szériás gyártókat szerintem nem lehet összehasonlítani a Fanateccel.
Főleg ha a fana épp most állt/all át a tömeggyártó módra, nyilvánvaló hogy nem fog elsőre ugyanannyit ugyanolyan minőségében kihozni. A hiba százalék marad a termelés nő akkor több lesz a hibás.
De ezeket szó nélkül cseréli is postafordultaval.Az meg hogy a QR és a QR lite milyen relatív.
Nagyon szerettem volna moza r5-ot jobban tetszett mint az alap dd de amikor rájöttem hogy kis pénzért sose lesz 8nm és a pedálja se lc-s akkor letettem róla.
Csábított a formula perec mod de nem volt 30 cm.Épp nem érdekel, hogy a QR -je jobb, ha a 9nm és az lc és a 30 cm kormánnyal kb duplája lett volna a Fanatecnek.
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Moby
addikt
válasz Bandit21 #55117 üzenetére
Nálam ez a tape mod nagyon nem vált be. Hetente cserélgetem rajta, de igazából naponta lehetne, akkor cserélem már, amikor már nagyon lötyög. Ezt a QR lite-ot ebben a formában nem lenne szabad forgalmazni. Ez félmegoldásnak sem jó, és nem vet túl jó fényt rájuk nézve. Az alapvetően szimpatikus, hogy van egy olcsóbb megoldás, és azoknak, akik egykormányoznak valóban felesleges egy drága QR1-2, de akkor valami olyan kellene, mint az a bizonyos csavaros, vagy bármi, ami stabilnak és időtállónak tekinthető. Ez egyiket sem teljesíti.
-
-
GalaHU
őstag
válasz András12345 #55107 üzenetére
Pont ez a bajom, hogy úgy mondasz véleményt (mit véleményt, minden Fana hírnél benyögsz egy fikázást) hogy elmondásod szerint soha nem próbáltad, nem hogy állandóra, de még teszt jelleggel sem!
Veled ellentétben én kipróbáltam a Simucube bázist, de marhára nem éreztem, hogy hűha mennyivel jobb lenne, de mivel csak egy órát nyüstöltem, nem éreztem úgy hogy elég infóval rendelkeztek, hogy markáns véleményt alkossak, ezért eddig mindig árnyaltan fogalmaztam. Te meg pár Reddit poszt meg YT videó alapján rögtön pálcát törsz...
Én rohadtul nem ugatom le egyik gyártót sem, bár azt hiszem majdnem az összes kormány megfordult a kezem között, a padláson a mai napig ott van vagy 40 doboz, a hőskortól napjainkig, de eszembe nem jutna egyiket sem ilyen keresztesháborús szinten ekézni, mint ahogya teszed! Pedig mindegyikkel kapcsolatban fel lehetne valami hibát hozni...
Azt fogd már föl, hogy a YT-n szedett bölcsességed ellenére a DD1-2-őn NEM lötyög a QR, csak úgy kell használni ahogyan a leírásában feketén-fehéren le van írva! Kattanásig kell betolni, aztán az eloxált csavarral meghúzni... Innen a fórumról se Zsozsának, se Julesnek se bikernek nem lötyög (konkrétan senkinek, aki használja)! De légy erős az enyém is atomstabil már évek óta! Pedig talán már nem is lehetne nagyobb súlyt rátenni, ugyanis Podium Hub-on szerelt Podium Advanced Pddle Modul, Podium Button Module Endurance figyel rajta, megfejelve egy 350mm-es eredeti MOMO versenykormánnyal.
Azt is iszonyatosan szánalmas érvelésnek tartom hogy a QR árán (pontosabban a 100-130 Eurós árkülönbségen) lovagolsz. Ha azt kérném tegye fel a fórumból az a kezét aki a teljes szimulátor szettjére (Base, pedál, rim, váltó, PC-Konzol, Monitor-TV, cockpit, shaker plusz csetreszek) NEM költött el legalább 1 milló forintot, azért átlátnék a kézerdőn... De ha megfordítanám a kérdést és azt kérdezném, hogy kinek van közelebb a 2 gurigához a hobbija mint az egyhez, akkor meg meglepően keveseknek maradna az egéren a kezük...
Szóval locsoljuk itt a lóvét (talán biker írta, hogy egy rottyantabb autó árát biztosan) aztán 50 ezer forinton sírunk? Ami a teljes költség pár százaléka? Ez vagy csak mérhetetlen sz@rrágás, vagy csak nettó rosszindulat...
Igazából mind a Moza, mind pedig a Simucube kezet csókolhat a Fanatec-nek, mert ők törték ki az utat a "gagyi" fogaskerekes, szíjjas korszak után, mert mertek változtatni, viselték az olcsó DD anyagi kockázatát (egyáltalán nem volt biztos a siker). Ha nem jött volna nekik be, nehogy azt gondoljuk hogy a MOZA belefog az olcsósításba, mert sokkal kisebb, tőkeszegényebb cég! A Logitech még mindig a műanyag fogaskereket forgatná, a TM is csak a T300-at polírozná, a lehető legkisebb befektetéssel elérhető legnagyobb hasznot hajszolva. De a felsőbb kategóriás cégeknek se lenne ügyfelük, ha az Olimposzról lefikázott, elérhetőbb termékeket gyártó cégek nem vonzák be a szimulátorozásba a tömegeket, hogy aztán továbblépve megvegyék a 1-2000 eurós pedálokat-baseket...
Az olcsósított kis DD-vel tényleg vannak problémák a szimulátor kiegészítők esetében még sosem látottan nagy gyártási mennyiségből (a Simucube számai kerekítési hibák ehhez képest) adódóan, de azokat a Fana mintaértéküen kezeli. Nyilván vannak itt is hiányosságok, de most tényleg linkeljem be azt a Reddit cikket amiben a friss MOZA tulajdonossal hetekig járatták a kanosszát gyári hibás cuccal? A Fanánál mindig megoldódik a dolog, nem marad rajtad a hibás termék... Ennyi erővel szarozhatnánt a Thrustmastert is, hogy a T300-asai szignifikáns része hibás. De nem tesszük, sőt éppen hogy döntően ezt javasoljuk az új belépőknek, annyi kiegészítéssel, hogy csak garisat vegyen, mert akkor biztos cserélik. Vagy ha jól emlékszem a Te istenített cuccod is elromlott. Akkor az nálad 100%-os hibaráta?
A rim-cseréről meg még egy gondolat: Az itteni fórumosok nagy része azért elég kompetitív alapon közelíti meg ezt a hobbit, folyton a nyerhető tizedekről, meg beállításokról, meg a gyakorlás szükségességéről megy a diskurzus a társoldalakon. Úgy gondolom, hogyha eredményes akarsz lenni, akkor nemhogy a játékot nem váltogatod, de még az autót se! Rohadtul máshol van a féktáv a RRE-ben meg az ACC-ben, és a BMW se úgy viselkedik mint egy Porka (nyilván, ezért szimulátor)! Az iRacingben is az elmondásotok alapján csak néhány autót vesztek meg, amivel a legtöbbet mentek. Van akit már az is megzavar, ha feljön egy üzenet... Akkor nehogy már azt mond, hogy a rimeklet meg cserélgeted, hogy a harc hevébe ne találd meg a Brake-Ballance-ot, vagy a HUD váltót...
Talán csak Jules az aki reggel RRE-el versenyez, délután meg ACC-zik, de őt nem is értem..
Időszakosan persze, meg ha csak úgy gurulna az ember, akkor könnyebben cserél, de a leírások alapján itt szinte mindenki notrius időhiánnyal küzd, mert javarész dolgozó családapa, aki úgy cseni el az időt a szimezésre. Szóval az időmilliomos, tesztelgető, csere-berélgető kollégából van kevesebb, de még egyszer mondom 15mp a csere a Fanatecnél, az nem a világ...
Másrészt meg az itteni posztok alapján, tényleg keveseknek van 1-2 rimnél több a szettjükhöz. Nem lehet mindenki RBM, hogy abból éljen, hogy efféle cuccokat tesztel, de más YT-s arcok (Muscle, SuperGT, Jimmy) is egyféle rimmel megy ha versenyezni akar.
Így utólag végigolvasva elég személyesre sikeredett, nem ez volt a célom, de ha már leírtam meghagyom, mert tényleg jó lenne a helyén kezelni a dolgokat.
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
GalaHU
őstag
válasz András12345 #55111 üzenetére
Legalább azt értenéd amit linkelsz...
Ez a cucc arra van, hogy a kiegészítő plusz csavart ne kelljen használnod, NEM a lötyögés miatt! (én is tudok tapsolós szmájlit linkelni)
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
Moby
addikt
Nekem tulajdonképpen teljesen megfelelne a csavaros felfogató is, de mostmár kivárom mi történik QR2 ügyben (meg folyamatosan lóg a levegőben, hogy lecserélem egy formula perecre, de így már azzal is várni kell/célszerű). Gyűlölöm ezt a qr lite-ot, rituálisan fogom elpusztítani, ha végre lesz helyette más, de most nem okos dolog kapkodni.
-
Moby
addikt
Erről az építhető perecről tud valaki valamit? Jó részét le tudnám gyártani, gyártatni, a többit meg tudnám venni itt hozzá. Esetleg egy jövőbeni projekt lehetne.
/szerk: link javítva
[ Szerkesztve ]
-
András12345
aktív tag
válasz GalaHU #55124 üzenetére
Legalább tudnád elolvasni a nem capslockal írt szöveget is "The Z-Ring increases the stability of you Fanatec rim loaded onto the Fanatec Podium DD1/DD2 QR system"
"Your rim feel more sturdy to get a better ffb feedback."Lefordítom, azt is egyszerűen hogy értsd: "nem fog oldalirányban mozogni"
[ Szerkesztve ]
-
mmdms
addikt
válasz Találtgyerek #55105 üzenetére
Szia! Igen pontosan az a pedal avval az elasztoval. Hat eddig osszesen kb 2x20 percet versenyeztem vele, a tegnapi napom elment a kokpit szemelyreszabasaval, igy sok tapasztalatom nincs vele meg, amit eddig elsore is eszrevesz az ember, eszeveszett eros rugo van a gazpedalban, a logi fekpedaljanal egy leheletnyit gyengebb. Eloszor nagyon faraszto, aztan idovel azt veszi eszre az ember h basszus, ez igy nagyon jol adagolhato.
A fek mint irtad sokkal sokkal hosszabb uton jar a fana v3-nal, es tok mas erzet, ez lenyegesen kozelebb all egy valodi auto fekerzetehez, van pedalut, ami eleinte kicsit gyenge aztan nagyon jol kemenyedik a nyomasra. Ma az elofeszitesevel fogok picit jatszani, az elso 30%nekem tul gyenge igy elsore, de lehet csak meg kell szoknom av3 taposasa utan. A loadcell 120 kilos, de eskuszom ugyanolyan eros 29%on mint a v3 76-on.
Nagyon sokfelekepp allithato a pedal, de szerelni nem a legkonnyebb. Hatalmas negativum a fek es gazpedalt osszekoto tul rovid kabel, levettem a kuplungot de nem tudom annyira tavol rakni egymastol a pedalokat ahogy szeretnem,kb 2 centivel jobbrabb van a fek.
kevesebb mint 180 ora jatekido van a komplett simrigben, gyakorlatilagminden mintha uj lenne. (Tudoma kepek nem ezt tamasztjak ala,regota nem hasznalta, eleg poros volt)
Szerintem jo lesz ez ha megszokom, acc nurburgringen az atlag koridom kb 7 tizeddel maradt mar csak el a masik righez kepest. A sotfware nagyon jo, nagyon egyszeru, es ezt atvehetne a fana is, h a beallitasait a pedalba is es pendrivera is mentheted! Az ergonomiarol is ejtenek egy szot, 43-as labam van, de tamasztott sarokkal nem tudom a pedalokat hasznalni, annyira magasak a taposok alaphelyzetben, igaz ezt is lehet mozgatni, de azert szamomra nagyon meglepo volt. Hat igy kb most ennyi amit el tudok rola mondani, azt viszont en kerdeznem mert a honlapon nem lattam ra opciot, lehet hydrositani a feket utolag is?ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
András12345
aktív tag
válasz GalaHU #55122 üzenetére
Volt CSL Elitem, két kormánnyal is, mozgott oldalasan, nem volt magabiztos érzés, hogy flexel. Emellett csattogott-kattogott is terhelésváltáskor, meg minden rázókövön is, de nem érdekelt, mert szíjas, régi, sok benne a mozgó alkatrész...
Próbáltam CSL DD-t, ugyanaz, DD1-et szintén, az egy fokkal jobb volt valami okból kifolyólag, de ott is volt oldalirányú mozgás.
Emellett 4 vagy 5 ismerősöm használ CSL DD-t, úgyanúgy mozog a kormány mindenkinél, van akinek csattan is terhelésváltáskor, hiába a fém QR és a csavar.
Van egy CSW 2.5 használó ismerősőm, neki nem csattan, mert olyan szoros a QR, hogy leszedni alig lehet, bezsírozva is . Quality control...Az hogy engem zavar hogy drágábban adnak egy szarabb qr-t az már elvi kérdés, de igazad van, hogy elenyésző egy szett árához képest.
Mozám nem volt, van biztos ott is probléma a kínai gyártó okán, ha más nem csak a gariztatás ideje.
A Simagic a másik, olyanom volt, nagyon elhúzódott, nem is ajánlom senkinek sem, hiába szeretik sokan.
Simucube hibátlan.
DC pedál hibátlan volt, azt modolni próbáltam.
VRS pedál szintén kiváló.
A GSI kormányon szétment egy mikrokapcsoló, amit Usából küldve 5 munkanap alatt megküldtek. Nem az én nevemen volt a számla, még az cél ország sem stimmelt, és nem kérdeztek semmit. 5 perc alatt válaszolnak az üzenetekre. Ez egy jó support, ellenben a Fanatec CTRL+C CTRL+V válaszaihoz képest több nap után.
Mint kiderült közben, a hiba esélyes hogy az előző gazdája használati módjából eredt.
Pont tegnap írt, hogy a vadonat új GSI Hyper P1 kormányán (2000+€) szintén eltört a switch. Vagyis nem a switch. 2db 2,5mm-es csavar fogja a switchet átmenően a váltófülhöz. Eltörte a csavarokat tőben egy visszaváltáskor. Kb ez akkora erőt igényel, mintha kalapáccsal ütnéd folyamatosan... Ha egy éven át ezt művelte a jelenleg nálam lévő kormánnyal is, akkor elég jól bírta a szerencsétlen omron switch...Ez nem mondható el ellenben a Fanatec V3 pedálról amiről írtam sokat, hogy 1 hónapot bírt ki. Ebben az esetben mondjuk szerencsém volt a supportal, de egy hét itt is eltelt mire megjött a csere loadcell. Németországból. Nem a világ másik feléről...
Simucube 2010 óta gyárt DD bázist, SC1 Mige motor alappal, ami olyan mint a VRS Direct Force bázis. Nem tudom mióta gyárt a fanatec szíjas bázist, amivel utat tört úgymond, azt látom hogy 2007-ben jelent meg a Porsche racing wheel, ami nem tűnik egy ipari csúcsterméknek, bár gondolom a Logitecheknél jobb volt.
Meg ahogy mondtam, nem is a rim csere az gondom elsősorban, hanem az oldalirányú mozgással, meg egyes esetekben a csattanással is.
Bármilyen furcsa, én is kompetetíven állok hozzá a dolgokhoz, mégis van X autó ami formula kormánnyal jó (és az van hozzá mapolva), és van ami a kerek kormánnyal élvezetes. Nem fogok egy MX-5-öt vagy GR86-ot formula kormánnyal vezetni ha nem muszáj. És nem egy autóval, sőt nem is egy kategóriával versenyzek, és nem vagyok időmilliomos, mégis működik...[ Szerkesztve ]
-
biker
nagyúr
válasz András12345 #55111 üzenetére
Figyelj, minden szart legyártanak, és van aki megveszi
A CSL DD tengelyre porvédő? Az megvan? Mi a szart véd ember? Semmit? nem a tengely lesz poros hanem a porvédő. kellene egy porvédőt védő porvédő.
Mert az a szar nem védi meg a tengelyt, szimmeringet, semmit.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz GalaHU #55122 üzenetére
"Talán csak Jules az aki reggel RRE-el versenyez, délután meg ACC-zik, de őt nem is értem.. "
Bocs, de Jules reggel Raceroom TCR, délben AC kamion, és este GT3 ACC
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
-
Bandit21
addikt
Érdekes, mit használsz? Én még a t248 -ra vettem egy bicikli kormány gripet aminek volt egy lezáró szalagja és azt tettem a dd-re. Kicsit vastagabb mint a sima szigszalag.
Viszont ha heti 1* le szedem ugyanúgy néz ki mint előtte.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
JulesTS
őstag
válasz András12345 #55111 üzenetére
Nem arra való hogy a lötyögést csökkentse...
-
PapírVilla
tag
Bocs a lama kérdésért, de mi az a QR2, amit mindenki annyira vár, hol leht olvasni róla? A Fanatec hivatalos oldalán nem találtam. Gondolkozom egy "Fanatec Gran Turismo DD Pro" szettben, de akkor várjak valami jobbra?
-
GalaHU
őstag
válasz András12345 #55130 üzenetére
Én a példákból még mindig azt látom hogy a CSL szériával összegyűlt benned és az ismeretségi körödben egy nagy adag frusztráció, de a DD1-et csak egy szösszenésnyit próbáltad és kész a verdikt hogy minden Fana cucc szar. Ha null km-es korta óta szarul használják (nem a leírásnak megfelelő módon) a DD1-2-őt, akkor egy idő után lötyöghet, de ez csak akkor van, ha sem az eloxált ellendarabot, sem pedig csavart nem húzzák meg.
Meg az 5 nap vs 7 nap között se látom azt az égbekiálltó skandallumot ahogyan fogalmazol, mert vásárlóként tök mindegy hogy honnan jön a cucc, ha a végállomás a magyar posta, vagy UPS ott csúszik meg a dolog.
Azt meg már százszor leírtuk, hogy ne hasonlítsuk egyik Fana terméket se a több ezer Eurós, kisszériás manufaktúrák minőségéhez, onnan nyilván jobb terméket fogsz kapni, egy magasabb áráért. De lám, az is tönkre tud menni.
Az ugyan sajnálatos hogy neked 1 hét alatt eltört a V3 pedálod, de többeknek meg évek óta (khm... 8 éve) hibátlanul működik. Ez nyilván egy egyszeri anyaghiba, vagy horribile dictu: user error...
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
kozmy
őstag
-
András12345
aktív tag
válasz GalaHU #55138 üzenetére
A V3 pedállal kapcsolatban. Ha 90 kilóra van tervezve (vagyis többre kellene normál esetben, az anyagfáradás, stb miatt) akkor ki kellene bírnia azt hogy 90%-ra van kalibrálva.
Akik eddig erre a kérdésre reagáltak érdemlegesen, vagy fogalmuk sem volt mennyire van nekik állítva, (ha jól rémlik 50%-ra rakja magát gyárilag), vagy sokkal alacsonyabb max fékerőt használtak mint én.
Lehet hogy egy anyaghibás darab volt az enyém, viszont a loadcell maga ahogy kinéz, a vékonyka hajlított lemezével, és a szegeccsel, ami mellett jó ha van 1mm széles anyag oldalt (ahol eltörik, nem csak nálam), az nem user error.Összehasonlításképpen a VRS gázpedálja is loadcelles. A közepe lyukas, kb olyan vastag, és széles ott az anyag mint a V3 loadcelljén. A különbség az hogy nem 90 kilót lehet ráküldeni, hanem 10-et maximum...
Más pedálokban a fék loadcell szenzor egy tömb fém, ami brutálisan túl van tervezve hogy sok éven át kibírja a masszív taposást, nem valami hajlított, egy helyen szegecselt vékony fémlapka...
V3-hoz van loadcell mod is, 45.000Ft-ért, és nem véletlenül. Ami a gyárival ellentétben a büdös életben sosem fárad, és törik el, mert mint mondtam, túl van tervezve.
Persze, elromolhat a drága kevés darabszámban gyártott cucc is, úgy főleg ha nem úgy használják ahogy kéne, de úgy is kezelik a dolgot. Azonnal, és kérdés nélkül.
Az meg a vevőhöz való hozzáállás kérdése, hogy ugyanannyi idő alatt ér-e ide a világ másik feléről, mint 2 határral arrébbról. Németországból is elküldhetné a garis alkatrészt DHL Expressel, de nem teszi mert nem érdekli őket ennyire. Az 1-2 munkanap alatt érne ide Németországból úgy. És nem a magyar posta, vagy a fos UPS a végállomás, hanem a DHL futár hozta házhoz.
[ Szerkesztve ]
-
Lac-coo
őstag
Annak idején 36 Ft- ert vettem a V1 be való loadcellt kinaiaktol .. máig van belőle egy zacskóban valahol Pedig az apedal annak.idejen csúcs volt, jó drágán....
-
JulesTS
őstag
válasz zsozsa74 #55077 üzenetére
Na ez jó részletes lett, szerintema a topikösszefoglalóban a helye.
Ezen a fordított pedálon már én is gondolkodtam. A VW bogár vagy a 120-as Škoda pedálelrendezése a jobb? (ezeket használtam a leghosszabb ideig)
Ezek szerint lehet, hogy megéri a CSP V3 Inverted a felárát...
A programozható jelleggörbe meg alap kellene legyen minden gyártónál. A Racewerk elektronikával belekostóltam, hogy milyen és tetszik nagyon...
Szerintem mindegyik csereindokod magában is megállja a helyét, akkor főleg, ha boldog is vagy vele... -
zsozsa74
senior tag
válasz JulesTS #55144 üzenetére
Bizony széles a mosolyom! Főleg, hogy tegnap este még elmentem onlány versenyezni és nem tett rosszat a tempómnak az új pedál. Már magában az is tök pozitív lenne, hogy nem kell napokig, hetekig hozzászoknom, hanem azonnal megy vele, de úgy érzem, hogy már kicsit hozott is...
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
-
Találtgyerek
addikt
A napokban tudtam kicsit többet játszani, így pár sort tudok írni a VRS bázisról.
Ott kezdeném, hogy az összes Thrustmastert a DD-n kívül végigjárva, váltottam anno a Fanatec CSW 2.5-re. Szerintem a legnagyobb ugrás bázisban ez volt. Később megpróbáltam a Fanatec DD Pro 8Nm-es bázist. Nekem az a bázis csalódás volt. Nem azért, mert rossz bázis, hanem semmivel nem éreztem jobbnak a DD Pro-t, mint a CSW 2.5-öt. A mágneses pólusok miatt még simábbnak (direct drive-osabbnak) éreztem a CSW-t. Ezen felül nekem folyamatosan zavarjelet küldött a kézifékemre a vázon keresztül a DD. Így végül eladtam a DD PRO-t és vissza a CSW-re. Többen is voltak így, ahogy olvastam a fórumokat. Itt leszögezném, hogy jó bázis a DD Pro csak a CSW 2.5 után nem volt érezhető előrelépés.
Ezek után azért sokat agyaltam, hogy a CSW ennyire jó bázis vagy csak nem a legjobb DD bázist próbáltam ki? Elég sok tesztet végignéztem. Olcsóbb kategóriából a Moza R9 és a Simagic Alpha Mini volt a kiszemelt. Drágábbak közül a DD1-2, VRS és a Simucube jött szóba. A két ársávból a Simagic és a VRS volt a legszimpatikusabb. A Simagic-ról rengeteget olvastam. Nagyon sok jót, de volt azért negatív is. A VRS-nél a negatívum a játékok támogatottság volt és a szoftvere se volt az elején az igazi. Körülbelül fél éve megkapta a frissítést és így már nagyon jól szerepelt a tesztekben. Beszéltem olyan emberrel, akinek volt Simucube 2 Sportja és VRS bázisa és azt mondta, hogy jelen állapotában a VRS-t jobbnak érzi (Nyersebbnek és erősebbnek.) Persze ez egyén függő, de én elfogadtam a véleményét. Nem volt haszna belőle, ha hazudott.
Na akkor a lényegre.
Az egész műszakilag egy kiváló termék. Szerintem agyonüthetetlen. Katonai csatlakozók, vastag kábelezés. A vezérlő egység is nagyon minőségi. A bázis is nagyon masszív, full fém az egész. Csicsa az nincs, de nekem az nem is fontos.
Dirt Rally 2.0-ban nagyon minimális különbséget éreztem, de nem a legjobb FFB-el megáldott játék. Richard Bruns Rally-ban is Assetto Corsában már érezhető volt a különbség.
Nagyon finoman jár, ez már tényleg érezhetően jobb, mint a CSW vagy a DD Pro volt.
A kormány felfogatás atomstabil. Felraktam rá a HUB-ot meghúztam és azóta meg se rezzent. Nagyon erős pedig nem 20Nm-en használom. A visszajelzések érezhetően gyorsabbak és simábbak, finomabbak is. Még eléggé az elején járok a szoftveres beállításoknak. Próbálok még kicsit finomítani a beállításokon. Elég sok dolgot lehet állítani és még csak tanulom, hogy mi mire jó.
Egyetlen hibát tudok felhozni, ami kicsit zavaró. Az pedig az "idle tick bug". A bázis idle állapotban van, akkor pár másodpercenként "ráng" egy kicsit. Nem mindig csinálja és pár fokkal elfordítva a kormányt megszűnik. Amint elindul az autó, akkor ez egyből megszűnik. A következő frissítéssel javítják az ígéretek szerint.
Akinek fontos az ökoszisztéma annak rossz hír, hogy egyenlőre a gyártónak csak egy szintén nagyon jó pedálja és egy Formula kormánya van a bázishoz. Engem ez nem érint.
Az esetek nagyrészében rallizom és nekem elég egy sima kormány. Nincs szükségem gombokra és váltófülekre a kormányon.06-3o/9759I39
Új hozzászólás Aktív témák
- Madzag nélküli ollós klaviatúrát villantott a Keychron
- Bestbuy játékok
- Milyen asztali médialejátszót?
- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- Vallás
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Politika
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy Book2 Pro 360 Evo 13,3 makulátlan állapotban
- ÚJ, 30 HÓNAP GARANCIA - 2023 LG OLED 77" C3 4K HDR OLED77C31LA
- Eladó garanciális, kifogástalan állapotú PS 5
- HP ENVY x360 15-ew0005nl Convertible - ÚJ - 15,6" notebook - i7-1260P, 32GB, 1TB SSD, Win11
- HP ENVY x360 15-ew0005nl Convertible - ÚJ - 15,6" notebook - i7-1260P, 16GB, 1TB SSD, Win11
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen