-
IT café
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shivi
tag
válasz Bandit21 #56601 üzenetére
veszek hozzá majd qr2-t, de szerintem bírni fogja, max reccsen egyet ha nem
mivel gt7zek ezért nekem nagyon bejön a 4 színes buttonegyébként ps kompos 15Nm
mársrészt meg nem értem mi a fasznak jelentik be ha még nem lehet kapni úgy hogy a másik meg kapható, még availabilty date-t sem mondanak "soon"
oldjak meg a ps licence problémát announcement előtt[ Szerkesztve ]
A felhők felett mindig süt a nap....kivéve ha este van :)
-
Moby
addikt
Sajnos simán benne van, hogy a sony szopóskodik a licenszeléssel, és nem rajtuk múlik. Történt ilyen szoftverrel is, nem is egyszer. Ami számomra felfoghatatlan az az, hogy nem lehet megvásárolni ps kompi nélkül. Fizesse meg a sonynak mindenki, aki nem is kíváncsi a sz.rjukra...döbbenet. Hatalmas behajtani tilos tábla ez nekem ebben az egész CSDD kérdéskörben.
[ Szerkesztve ]
-
IzI
senior tag
Aki iracing-el játszik,megtudná mondani,hogy a nascar mennyire populáris ? Azon belül is custom setup versenyek.
Gondolom,inkább éjfél körül indul be,az amcsik miatt. -
-
fatal`
titán
de szerintem bírni fogja, max reccsen egyet ha nem
Azt feltételeztem, hogy a mostani QR-re gondolsz, amíg nem veszel QR2-t. Bocs. Nem tudom egyébként hogy lesz megoldva, vannak perecek, ahol hiába cseréled le a QR-t, mert "nyom" egy gombot, amikor a bázison van és rögtön low torque módba teszi. Azt hiszem pl. a WRC perec ilyen. -
Shivi
tag
válasz fatal` #56613 üzenetére
áhh mostani QRlite ami rajta van így kb 20 óra után érződik hogy lite, pedig nem a kormánnyal ülök be a rig-be stb. és 50%-on használom az ingame FFB-t de szerintem szar a lite...nagyon, nyeklik nyaklik és zavar, mégha nem is érezhetően, de mivel tudom hogy igen így zavar
A felhők felett mindig süt a nap....kivéve ha este van :)
-
Moby
addikt
válasz JulesTS #56612 üzenetére
Én úgy látom, hogy inkább az asetek lesz itt a nagy ellenfél. Slew rate-ben kicsit marad el az asetektől, árban egy százassal olcsóbb mindkettő a Fana esetén, ott viszont a nagyobbik (Forte) már 18Nm. Viszont szerintem elég sok minden szól az asetek mellett egy nulláról indulónak, pláne a nagyobbik esetén. Érdekes összehasonlítások lesznek.
-
Moby
addikt
Viszont...az expon meg lehet fogdosni őket, fel lehett rájuk tenni a pereceket, stb, és senkinek nem jutott eszébe lefotózni a műszaki adatokat...
Van egy olyan videó, amin nagyon kevés, de látszik a kisebbikről. Döbbenet, de maradtak a 24V-nál, ami azért elképesztő, mert maradtak a 4 pines csatlakozóná isl. Ez 1 dologot biztosan jelent, egyet pedig sejtet: Ami biztos, hogy nem lesz/nem lehet boost táp. Itt nem lehet bevinni 2 éren tizenakárhány ampert. A nagyobbik esetén már olyan 15-16 ampert kéne bevinni a 4 vezetéken. Itt felmerül az is, hogy LEHET, hogy tényleg más a 15Nm-es verza, táp és elektronika szempontjából, és ott felléptek 36V-ra. Sajnos ez rohadtul nem látszik ezen a videón. -
biker
nagyúr
11A/pin, 4pin = 22A amit bevihetnek, ez 530W, de akkor határon van a tüske szabvány szerint.
400W-nál nagyobbat nem tennék oda nekiElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
JulesTS
őstag
válasz fatal` #56613 üzenetére
Csak a műanyag QR nyom gombot, a fém nem.
Egyébként ez a gombnyomogatós low torque mód is rosszul működik. Egyszer próbáltam meki pereccel és írta is hogy low torque, meg gyengébb is lett, de ennek ellenére volt olyan FFB hatás amire azt mondta a bázis, hogy túlment a megengedett értéken és ezért lekapcsolta az FFB-t. Visszakapcsoláshoz gombot kellett nyomni a perecen. Én meg néztem, kanyar közben a rázókövet "megpadkázva" egyszercsak elkönnyűlt a kormány... -
adrian360
őstag
alapból kb így van a népszerűség :
1. Street Stock (rookie)
2. Nascar C Truck
3. ARCA ( D licensz)
4. Xfinity ( B)
5. Next Gen (A)
6. Legends (B)
7. Late Model (D)
8. SK (D)ha van fix és open setup, akkor kb 1 splittel több indul fixből azonos idősíkban.
én este 10 körül játszom akkor ezek vannak :
Truck - ARCA : 4-5 split ( splitenként 20-22 ember)
XFinity - Nextgen : 2-3 split
Late model - SK ( kizárólag short oval szériák) : 1-2 splitpersze pályától is függ, free pályáknál és super speedwayeknél több ember van mindig.
-
IzI
senior tag
válasz András12345 #56621 üzenetére
Köszi.
#56622adrian360 : Valójában Next Gen (A) érdekelne,mert gondolom,ez kell,hogy be lehessen jutni ide-->eNASCAR Coca-Cola. Nyílván nagyon nehéz oda bejutni.Csak próbálom rábeszélni magam újra a szimezésre és kell valami cél
Annó még nascar 2003 játékkal toltam amcsi ligában,nem voltam rossz .Ott ment Ray Alfalla is,aki 4x győztes iracing-ben.[ Szerkesztve ]
-
Moby
addikt
11A még a régi, nagy molex csati volt. 9A a molex szerint a max.
De itt már vezetékátmérővel is bírni kell, és a képek/videók szerint eléggé hurkalé, ami abba a bázisba megy. De igazából ez már részletkérdés. Tápos boost biztos nem lesz, eltolták a falig ezzel a 24V/4 pinnel.[ Szerkesztve ]
-
adrian360
őstag
válasz András12345 #56623 üzenetére
azért nem a legnépszerűbb mert kell hozzá az A licensz, és oválon sok
retardálttürelmetlen ember van, akik rommá törik a kocsit, nehezebb SR-t grindolni. kevesebb a kanyar, speedwayeknél alacsony a körszám. egy 0x-es speedwayen kapsz 0.1 SR-t, de ha belekerülsz pár balesetbe simán -0.3 -0.4 SR- is lehet egy futam.ez volt a 2023 -S3 statisztikája :
-
IzI
senior tag
CSL elite v2-ből,lesz 2 pedálos set is ? Expo-n lehetett látni,ebben a video-ban [link] 2.12-nél jó lehet látni egy 2 pedálos set-et.Lehet,csak ahhoz a simrig-hez csinálták ?
-
Bandit21
addikt
Üdv mindenkinek,
A korábban általam CSL LC minimális pedálút hosszabbításra ajánlott rugót ne használjátok!
Jóllehet nem sokat mentem vele (az elmúlt hetekben valószínűleg eltört/repedt a jobb lábam középső ujja) annyi km azért került bele, hogy biztos legyek abban, ez nem jó megoldás, mégpedig a következők miatt.Ma nekiültem acc silverstone lfm sprintre gyakorolni és arra lettem figyelmes, hogy minden körben 1-2 alkalommal fura érzés fékezni. Valami érdeset éreztem ezért kézzel kezdtem próbálgatni amennyire lehet.
Mivel úgy is éreztem szétszedtem és sajnos azt kellett lássam, hogy a rugó a pedál rudat elkezdte enni.Szerencsére csak a festéket kaparta le róla de azonnal leszedtem.
Amire tippelek, hogy mivel az lc részbe a bekötési pont fix, a pedál nyomásával viszont a tengely teteje mozdul, ezért ahogy nyomom le úgy a rugó és a bent hagyott két elasztomer mozgása nem egyezik a tengely elmozdulásával (pár mm-t lefelé).A rugó és az elasztomerek tehát nem végig egyforma távolságban vannak a belső pedál tengelytől (rúdtól nem tudom mi a franc a neve).
A lényeg, hogy ez a pár mm a gyári állapotban a gumi elasztomerekkel és a gumi gyűrűkkel semmi gondot nem okoz, a rugó viszont hiába lötyög a tengelyen, alapállapotban, is, sajnos annyira nem lötyög, hogy ennél a pár mm elmozdulásnál ne érjen hozzá és kezdje reszelni a tengelyt.A korábbi videómból 2 kép, látszik, hogy a benyomott állapotban a sárga vonal elfekszik, de a rugó nem követi teljesen látszik ahogy felül nagyobbak a rései mint alul.
Sajnálom, mert jó megoldásnak tűnt, de úgy tűnik a fana nem viccből mondja, hogy utólag ne bxsztassa az ember.
Természetesen 3d nyomtatott puhább elasztomerekkel ez nem állhat fenn.
Én a mm-re az ebay ali stb helyen árulttal azonos méretű rugót vettem hozzá meg itthon, és azt tanácsolom sajnos, bármilyen jó is, senki se használja.
Simán elképzelhető, hogy nem mindig egyformán nyomtam a pedált, ferdén stb. akár de nem akarok kísérletezni vele, hogy hogy nem eszi szét a tengelyt. Még jó, hogy zokniba tolom, és észrevettem, hogy valami fura.
Fun fact, miután vissza ment a rugó helyére a 2 gyári elasztomer, majd hogy semmi különbséget nem érzek. El kell fogadni úgy tűnik, hogy össze kell szokni ezzel, vagy megvenni +100 eur-ért a v2 pedált és akkor gyárilag mennek ezek.
Bandit a nagy modder...
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Shivi
tag
válasz Bandit21 #56635 üzenetére
a rugót fordítva szokták rakni, a pedál felől nem pedig a load cell felől
a v2-ben is a pedál felől van, ahol rugót lehet kapni ott is a pedál felől mutatják, lehet nem véletlen és ez okozz a gondot nálad
már csak azért is érdemes a pedál felől rakni mert a rugónak kisebb a felülete ami felfekszik így érzékenyebb lehet a loadcell a nyomásra esetleg rosszul is fog érzékelni[ Szerkesztve ]
A felhők felett mindig süt a nap....kivéve ha este van :)
-
Bandit21
addikt
Az az érdekes hogy magamtol én is fordítva tettem volna be de egyrészt az összes altalam látott eBay Ali stb oldal is így csinálta a videó is ahonnan néztem ill amikor ide feltettem a videót se mondta senki hogy fordítva kéne. (Nem a Ti hibatok - nem így értem)
Elképzelhető hogy ha a pedál felől lenne akkor ott jobban követné a tengelyt mert ott forog a bekötésnel de szerintem én ezt innentől nem piszkalom inkább.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
-
Bandit21
addikt
Eléggé meglepett, de gyárilag hatalmas mennyiségű szilikon zsírban úszik az egész.
Feltehetően már összerakva is összeért de épp a zsír miatt nem éreztem /vettem észre az első időben.A közéjük rakhato védelmen is gondolkodtam de arra jutottam hogy ha valami puhát tennek oda azt is megenné a rugó egy idő után és valószínűleg akkor is az lenne mint most a gyári trutyi miatt, hogy már eszi egy ideig mire annyira mégis be rezonal hogy észre veszem.
Épp elég lelki teher hogy pár hónapos LC pedál tengely meg lett karcolva.
Valami puhább elasztomert ki fogok próbálni, de fémet nem teszek oda inkább soha. Sokat álmodoztam erről, inkább elfogadom, hogy szokni kell.
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz Találtgyerek #56638 üzenetére
Nyilván persze, úgy éreztem segít, hát most majd a brf el próbálkozom többet. Vagy szerzek egy puhább elasztomert.
Amit nem értek hogy tele a net ezzel a megoldással, és így lc oldalon szerelt rugoval.
Soha senki se írt ilyet róla, én vagyok szerencsétlen vagy egyszerűen szarnak ra az emberek? Nem tudom elképzelni hogy valaki ezt ne vegye észre.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
őstag
Volt kint egy magyar srác a mostani Expon, és mondta hogy kipróbálta a két legújabb Clubsport DD-t. Azt mondta egyáltalán nem győzte meg őt, semmi extrát nem érzet, és inkább a DD1-et választaná.
Nyilván aki PS-en akár játszani annak megérheti a DD+.
QR2-nél ugyanúgy érezte a bemozdulást, mint a réginél.
Simucube 2 Pro-ra váltott DD1-ről, és sokkal jobbnak mondta érzetre a Simucube-ot.Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
-
Moby
addikt
válasz Bandit21 #56641 üzenetére
Szerintem erre olyan egyszerű a válasz vélhetően, hogy az a rugó mégiscsak más. A méretezése, vagy bármi. 1 Hete nálam is bentvan egy kék alis próbára. Rendeltem én is, de nem jött meg, elnyelte a posta. Van egy barátom, aki mint kiderült rendelt korábban, és volt neki(ő a sárgát használja), adott kölcsönbe egyet. Bár korábban nem éreztem, hogy szükségem lenne rá, ezt most is meg tudom erősíteni. Nekem ilyen nem kell bele, bár nagy változást nem is érzékelek ezzel a kékkel, szóval úgy fogalmaznék, hogy teljesen mindegy, hogy bentvan-e, vagy nincs. Ma rá fogok nézni, hogy karcolja-e, de én nem éreztem semmi ilyesmit ez az 1 hét alatt. A berakása viszont pokol volt, 100x esett szét, és gurult be a persely a heelplate alá(ami fel van csavarozva az ateszvasra), szóval lehet, hogy azért hagyom benne, mert semmi kedvem mégegyszer ehhez a művelethez. Egyébként én a pedáloldalra tettem a rugót.
-
Bandit21
addikt
Mm -re olyan mint amit írnak mindenhol. Hossz 25 szélesség 20 belső átmérő 10.
Közbe megnéztem, 12 napig használtam abból péntek szombat volt pihi a lábam miatt, előtte héten kylami múlt héten pedig hétfő csütörtök nurburgRingre edzettem összesen szerintem 10 óra mehetett vele mire ez előjött.
Ha használod, nézz rá néha.
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs