- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- SkyShowtime
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- DIGI kábel TV
- Gyorsabban hozná el az önvezetést Kína
- Microsoft Excel topic
- Windows 10
- Facebook és Messenger
-
IT café
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
biker
nagyúr
válasz bnorci71 #63799 üzenetére
egy kézifék nem on/off, ugyanúgy meg lehet húzni egy bowdenes és egy hidrós autóban lévő kéziféket is, hogy csak kicsit befogja a hátulját, kihozd alulkormányzottból az autót, nem csak betonra fogás lehet a cél.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz bnorci71 #63802 üzenetére
nem csak TCR és GT3 pályaautó van, van amin van kézifék, bár nem menet közben használják
"rally belsőn meg sose láttam még ilyet"
Ezt viszont tökre nem értem, mit nem láttál?Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Találtgyerek
addikt
válasz bnorci71 #63799 üzenetére
Nem mindegy, hogy egy kihordásos kanyarban mekkorát blokkol kézifék hatására a hátsókerék. Nem feltétlen a loadcell a fontos, hanem az adagolhatóság. RBR-ben régen sokszor forogtam meg a túl adagolt kézifék miatt. Ezzel az új rendszerrel már nagyon ritka. Múltkor néztem egy Proto építős videót és ott is elmondták, hogy fontos a keziféknél, hogy jól adagolható legyen.
06-3o/9759I39
-
fatal`
titán
válasz bnorci71 #63799 üzenetére
Csak nem mindegy, hogy mekkora tapadásvesztést szeretnél. Ugyanaz a helyzet, mint a lábféknél, jobb a load cell, mert könnyebben alakul ki muscle memory erőre, mint a kar pozíciójára.
Csak szerintem a kéziféknél nem éri meg a felára, mert azért ritkábban van használva.
[ Szerkesztve ]
-
bnorci71
addikt
melyik pálya autóban van kézifék amit fordulásra használnak?
"rally belsőn meg sose láttam még ilyet"
Ezt viszont tökre nem értem, mit nem láttál?Hogy egy B3-ba a kézifékkel fordítaná valaki az autót, amikor megtolja az orrát kifelé
#63805 Találtgyerek
Ok"If in doubt, flat out!" "Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers"
-
bnorci71
addikt
alu rig-hez egy stílusos "Pc ház"
"If in doubt, flat out!" "Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers"
-
biker
nagyúr
válasz bnorci71 #63809 üzenetére
díjaznám, főleg hogy piros atesz rigem van. És amúgy problémás a zárt ház, izzik benne a vga.
Csak mindig attól félek, hogy belemászik a poloska a ventibe, és szétcsapja ott nekem
alis? Linket dobsz?Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz Steve1207 #63811 üzenetére
elavult, 3080ti
és egy Q300L házban, hiába mesh az egész, még a plexi oldalapot is kivágtam egy 120x350mm részen és rácsot raktam be, átlag sim-eknél elmegy, de F1 23 és EA WRC ahol 100%-on megy a gpu 80%-on a proci, ott biza 10perc után 85fokos a gpu, 95 hotspot, pedig minden venti maxon nyomja ki-be a levegőt. agresszív egyedi fan curve-el, mert nem érdekel a venti zaj, 2x140mm tolja be, 2x140 szívja ki, ennyit tud, le kell vegyem az oldallapot, és most még 20fok van a sim helységben, nyáron ha rásüt majd a nap, vége leszElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
bnorci71
addikt
ezt amazonon találtam, de alin is láttam
beírod open case pc van egy kazallal
szerencsére előzményekből feldobta rögtön
egy régi házba pakoltam be a gépet venti egy darab se oldal nincs felrakva furmark hajtva 60-65°C volt a 6700XTGalaHu
igen kb. de tetszetős, én a portalanításától kapnék hülyét bár az sima házba is van.
Nekem ma adnak fel egy Asus AP201 full Mesh házat oda költözködök majd."If in doubt, flat out!" "Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers"
-
Géjza
őstag
Hát aki kazánt vesz, az ne csodálkozzon.
Pl. 4070S teljesítményben odaveri 200W-ból. Kicsit könnyebb hűteni, mint a 350-400W-ot benyaló 3080Ti-t (és társaikat) és nem forrósít fel mindent a házban. Ha ereszdelahajam módban (gyári beállításokkal) ment a korábbi 3080-am és benyakalt 380-400W-ot. Zárt házban a proci hőmérséklete majd 7-8 fokkal ment feljebb, mert iszonyat befűtőtt. Ha UV-zve volt és 250-290W között eszegetett, akkor tűrhető volt a helyzet. 4070S feleakkora fogyival hoz jobb teljesítményt.
-
Shivi
tag
egy kis tévedésben szeretnék segíteni: attól még mert nyitott lesz a ház nem biztos hogy alacsonyabb lesz a hőmérséklet....sőt simán lehet hogy magasabb mert a kártya körüli hő nem fog eloszlani. a gép házak nem véletlen szoktak zártak lenni, mert egyik felén be, másik felén pedig kiszívjuk a levegőt, ez által a kártya által termelt hő/levegő folyamatosan frissülni fog, mint egy kéményhatás. ha nincs úgymond légcsatorna/kéményhatás, akkor tud problémát okozni, és nem sajnos nem elég egy ventillátorral felé fújni met még rosszabb is tudunk tenni
A felhők felett mindig süt a nap....kivéve ha este van :)
-
bnorci71
addikt
válasz JulesTS #63823 üzenetére
én lentről felfelé próbálnám meg a ventiket ha lehet.
Ja elől hátul ugyan akkora a venti és egy magasságban vannak a levegő csak átszalad a házon.
füstölő jó teszt hogy merre és hogyan is megy a levegő[ Szerkesztve ]
"If in doubt, flat out!" "Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers"
-
őstag
válasz bnorci71 #63825 üzenetére
Előről a hideg megy be nálam, a hideget mindig nagyobb venti fordulattal csinálom.
A meleget fent, illetve hátul szívja ki lassabban, hogy ne egyből szívja ki a friss levegőt. Sokan rosszul állítják be nagyon, meg nem foglalkoznak vele, aztán csodálkoznak hogy nagy a hőfok.
Füstölő teszt valóban jó.Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
Shivi
tag
válasz RobbyJr #63826 üzenetére
az pont rossz, általában egyenlőre arányban a jó vagy a szívó hatás legyen nagyobb, ha fordítva csinálod akkor megszünik, illetve kisebb lesz a légcsatorna effekt mert mindenhol máshol is ki akar menni a levegő és rossz irányba kezdenek menni nem pedig amerre kell
egy jó leírás [link]
[ Szerkesztve ]
A felhők felett mindig süt a nap....kivéve ha este van :)
-
őstag
Nyilván nem úgy kell érteni, hogy 75%-ba megy a hideg, majd 30%-ba ki a meleg.
Max 20% van közte nálam. Én teszteltem, és így értem el a legjobb eredményt.
Az sem jó ha egyből kiszívod a friss levegőt, az az "átszalad a levegő" effektus, ami nem jó.
Nem offolok tovább.Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
Pista0001
addikt
-
biker
nagyúr
Géjza: Hát a 3080ti (ez egy evga ftw3 ultra oc minden betű rajta van edition) a maga 450W limitjével
És azért egy 4070s vagy 4070tis az még mindig bő 100-150e pluszban.Shivi: semmilyen tévedésem nincs, ha leveszem a ház oldalát, máris 75 fokon megáll a kártya. kipróbáltam, tudom, látom.
Azt is írtam, nem egy venti fúj be, de mindegy.
ha az oldalára nézek akkor jobb oldalt az alján és az elején de alul fújnak be a ventik, kvázi a külső levegőt tolják oda a gpu ventiknek, és felül bal oldalt hátra és fel szívják ki a proci hűtő körül a meleget.Találtgyerek: igen, de valahogy nem találom el a jót. 931mV 1950mHz frankó, ha lejjebb megyek akkor azok a címek amik nem használják ki az összes energiát, pl iracing, raceroom, 65%-on mennek 120fps limiten, hajlamos crashelni. Se tesztprogramoknál, se 100% terhelést adó pl EA WRC vagy F1 vagy ACC nem crashel, de ha nem terheli ki teljesen, akkor valamiért dobálta 910-920mV körül már a random exiteket.
Nem volt több energiám rá, ez is hetekig tartott mindent kitalálni. Gyárilag valami 1025 vagy 1050mV volt neki talán.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Géjza
őstag
A 3090-cel kb pariban van a 4070S: [link] És 265-ért már tudsz venni jó 4070S-t, aminek nem gagyi a hűtője és nem is hangos, bár nem olyan márkás, mint az evga (inno). 3080Ti-hez nem sokat kellene hozzácsapni és majd feleannyi lenne csak a fogyasztása, miközben 3090 szintet tud. Ha hőmérsékleti gondok vannak, akkor ez egy kiváló alternatíva lehet. Hatékonysága elképesztő az előző genhez képest.
[ Szerkesztve ]
-
Moby
addikt
Az ilyenek felejtősek. Rendes épített víz kell, normális pumpával, megfelelő mennyiségű folyadékkal, stb. A tied egy jó öreg kártya, fillérekért van rá blokk(a rávaló alphacool blokkért már csak 90 eurót kérnek), az egész rendszer így sem olcsó, de a szimulátoros topikban az olcsóság annyira nem szokott szempont lenni Inkább az a kérdés meddig akarod megtartani, mert ha nem sokáig, ilyenbe már azzal kár belevágni.
-
Marci112233
őstag
A gépek hűtéséről én is mondom azt hogy megfelelő ház és megfelelő számú ventilátor helyes beállításra csodákra képes. Gépem az aláírásomban, ami nem atomerőmű, de nem is nevezném gyengének. A VGA köszöni jól van és max 65 fokig kúszik fel ami átlagban 55-60 fok amúgy. CPU szintén max 60 fokot súrolja ha nagyon terhelve a PC. Amikor vettem a P600S házat kaptam ívat valahol hogy nem fog úgy szellőzni mint az előd CM690III-es házam, pedig ez nem így lett. Kicsivel ugyan de átlagban még jobb is lett a hőkezelés az P600-asban. Igaz azóta mióta a gyári első 3 ledes és hangos 140-es ventit kicseréltem 3 darab Noctua ventire. Fent és hátul addig is Noctua ventik voltak, csak lassabb fordulatra belőve, amit nem is babráltam a cserekor, csak az elsőket lőttem be picit magasabb fordulatra ha már egyszer úgy is halkabbak mint a gyári ventik voltak.
Gigabyte B660 Gaming X DDR4, IntelCorei5 13600K/Arctic LF III 360,Kingston 4x8GB DDR4 3200MHz,MSI RTX 3070 Gaming X TRO,Samsung 970EVO Plus 500GB, Samsung 980 1TB SSD,Phanteks Eclipse P600S ,FSP Hydro G 650W
-
-
JulesTS
őstag
Kb 20 éve építettem vizes procihűtőt. Bedobozoltam egy levegős hűtőbordát, egy külső akvárium szivattyúval kergettem a vizet és egy autó fütő radiátora volt a hűtő. Annyi víz volt benne, hogy a radiátorra nem kellett ventillátort rakni. A széthajszolt proci maximálisan 32 fokra tudott felmelegedni...
Az lett a vége, hogy kb 1 év használat után a doboznál elkezdett szivárogni és a proci foglalat szép zöldre penészedett... -
Moby
addikt
válasz JulesTS #63838 üzenetére
Én két éve összeraktam az enyémet, azóta néha átfújom a radikat aztán csók. Két 360-as radi viszi az egész rendszert, ha nyélen megy minden (kb 600 watt) akkor mennek ezren a ventik. Az egész egy viszonylag kicsi házban van, 3 slim, 3 sima venti viszi az egészet. Ilyen dög nagy külső radiátorok ma is vannak, csak nem autókból szedik ki, hanem direkt erre a célra gyártják. Pofásak, és nem olcsók. Kb ezen a fronton is akkora evolúciós fejlődés ment végbe, mint a szimulátoroknál
-
bnorci71
addikt
válasz Lanash #63839 üzenetére
nekem hasonlóan viselkedett alap beállításban a T248 aztán beállítottam ezen oldal szerint rögtön lehetett irányítani a verdát az EA WRC-be
"If in doubt, flat out!" "Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers"
-
Lanash
aktív tag
válasz tom120514 #63841 üzenetére
Köszönöm mindenkinek aki segített.
Első körben újraraktam az iracing-et, ez nem segített.
Utána alaphelyzetbe tettem a Fanalab és az iracing beállításokat. Itt már jó kezdett lenni.
Ami biztosan sok volt az iracingben a "Strength".
Jelenleg ezeket a beállításokat használom, így most jó. Viszont így meg olyan mintha egy játék kormányt tekergetnék. Nagyon könnyű tekerni. Sokkal többet hibázok ezzel a beállítással. -
JulesTS
őstag
válasz Lanash #63844 üzenetére
Először a Wheel range, Map range és SEN-t állítsd ugyanarra az értékre amilyen kormányszöget szeretnél (nálam az 540 fok jó szokott lenni).
NDP=0
NIN=0
FEI=100
és az iRacing-ben vedd fel annyira a streght-et amivel érzed jó, de még nem nehéz tekerni.
Ha rángatna, akkor kis NDP-t adhatsz még neki. -
shteer
titán
Ma befutott az október 27-én rendelt bilincs
..szerintem jónak tűnik
-
adrian360
őstag
válasz Lanash #63844 üzenetére
iracingben próbáld ki azt, hogy mész egy kört a pályán, és nyomsz egy ctrl+A -t . ezzel kb belövi a strength-et automatán olyanra, hogy nem clippinggel, innen meg kb 1-2 nm ide oda állítással be lehet lőni jól. az wheel force nál meg pipáld be az auto-t.
ami fontos, hogy ha sokféle kocsival mész, akkor érdemes mindegyiknél saját profilt csinálni, egy mx-5 nek sokkal magasabb strength kell, mint egy ferrarri gt3-nak.
ezért alul pipáld be az use custom-ot, és kocsinként ismételd meg ezt a strength állítást[ Szerkesztve ]
-
360xbox360
tag
válasz 360xbox360 #63718 üzenetére
Redditen olvastam, hogy nemetben valaki ma kapta meg a BF rendeleset benne a 2.5X-el, 2perccel rendelt utanam. Ups oldalan shipment reference + country + postcode alapjan kidobott 10 csomagot csutortokre Viszont email alapjan regisztraltam korabban, de belepve nem jelez semmit, tracking number sincs a fanatec oldalan
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs