- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Windows 11
- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Linux kezdőknek
- Linux - haladóknak
- Az Apple szerint ejteni kell az USA trösztellenes perét
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Ubiquiti hálózati eszközök
-
IT café
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
neilszab
őstag
Nem javítanak semmit, hanem kapsz egy zsír új kormányt, amivel jöhetsz megint vissza x hónap múlva. Ezt eljátszod velük 2-szer, 3-szor, aztán eleged lesz és megpróbálod magad megszerelni, ami működni is fog... egy darabig (folyamatos karbantartás mellett), de addigra elkezd már kotyogni a kormányod is kicsit (de a pedálszerelgetés miatt a garid már ugrott), és 2-3 év után veszel magadnak egy G25-öt, mert hibába tök jó kormány amúgy a Momo, a tököd ki van má a szerelgetéssel...
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
-
neilszab
őstag
Új információt nem fogsz már kapni:
- A DFP messze a legtutibb, de már csak használtat találhatsz
- A Momo egyértelmű pontozással kikap a DFP-étől, de azért elég jó.... lenne, ha nem lenne szar a pedál... és bizny el fog romlani...ha kicserélik, akkor az is...és így tovább
- Az Ex egy érezhetően alacsonyabb kategóriát képvisel és azzal is lehetnek azért problémák
- A Saitek sztem simán van olyan jó, mint az Ex, gondok sincsenek vele és még olcsóbb isEnnél többet mi sem tudunk, innen már csak rajtad áll..
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
Motion_Blur
félisten
Hali!
MOMO-t a klasszikus pedálhiba miatt nem cserélik ki. Viszont nagyon egyszerűen orvosolni lehet. Nekem 2 éve van meg és a pedálhiba 1 év után jött elő, ami abból állt, hogy a gázt nyomva a fék is befogott egy kicsit. Szétszedtem a pedálokat, a potikat megmosdattam gyógyszertári alkoholban, majd a tengelyben lévő részére szigszalagot ragasztottam. Pár napja a gáz nem mindig hozta padlónál a 100%-ot, ezért most ugyanazt megcsináltam, amit tavaly. Azzal a különbséggel, hogy a szigszalag helyett most mást használtam: olyan anyag mint a cellux, csak nem átlátszó, sokkal erősebb és brutálisan ragad. Ebből ragasztottam egy-egy réteget, na ez biztos, hogy nem jön le egy jó ideig. Szal 2 év alatt kb 2. óra munka volt amit rá kellett szánni a kormányra, meg mondjuk 1000 Ft. A MOMO-val nem itt van a legnagyobb probléma, hanem a kormánynál. Sajnos nekem is elmászott a középállás, és ami már új korában is nagy gond volt: hirtelen kormánymozdulatoknál (ellenkormányzásnál) "úgymarad" a kormány, azaz pl. egyenesen mész, de a kormány keresztben áll a kezedben. Ebből kifolyólag nem igazán lehet határon autózni.
Várom már a G25-öt
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Lui76
őstag
Én használtan vettem a momo kormányom , kb 2 éve .
Még nem szedtem szét egyszer sem , nem állítódott el semmi.
- játékidőm 95%-ban rFactor, GTR2 ,GTLegends, rendszeres online bajnokságok , és
tényleg nem érzékeltem problémát.
Ettől függetlenül várom hátha egyszer megpurcan és egy DFGT-t vehetnék vagy ami épp akkorra ilyen kategóriában lesz.www.kezmuveskeramia.hu
-
Shad0w
senior tag
-
neilszab
őstag
Ez nem a kormány hibája. A megoldás a játék, vagy a videókártya beállításai között keresendő. Az Nvidia kártyáknál péládul van egy olyan funkció, hogy pár képkockát már előre kiszhámol előre, azt ki kell kapcsolni, illetve a gyors reakciókért illik, olyan fix 60 fps fölött tartani a játékot.
Az meg már egy teljesen más kérdés, ha nem pont annyit forog a kormány a játékban, mint a kezedben, ez is csak beállítás kérédése.
Egyébként én is azt javaslom, hogy próbálj ki igazi szimulátorokat, a kormánynak igazán csak azoknál van értelme.
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
Hát pedig ezt csakis belső nézetből lehet megpróbálni, hogy ha rántasz egyet a kormányon hirtelen, akkor egyből, késlekedés nélkül fordul-e a kezeddel együt a virtuális kormány is. Ha ez így van, és még mindig nem fordul elég jól a kocsi, akkor az már csak a játékon belüli beállítás kérdése és nem hiba. Ugyanis az is be kell állítani, hogy adott kormány elfordulásra mennyit forduljon el a kerék. Erről bővebb leírást a kormány kalauzban találsz.
Az nvidia driverben pedig ezt kell beállítani:
max frames to render ahead: 0 (asszem alapból 3-mon vna)Szóval én azt javaslom töltsd le az lfs, vagy a Race On demót, állíts be mindent a kalauz szerint, és belső nézetben próbáld ki a dolgot...
(jah és nagyon fontos, hogy ki kell kacspolni a kormányozási segítségeket!!!)
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
sebgutkopf
őstag
Ha minden játékban érzed ezt a késlekedést, és nem vezetett eredményre a vga beállítása (játékban, és driverben) tripple buffer, előreszámolás és hasonló társainak kikapcsolása, akkor a te belefutottál az input lag-ba. Ha a vga nem oldja meg a gondod, akkor sajnos a monitoroddal van a baj (minden TFT-nek van input lagja, de mértékül egymástól eltérő mértékű). Szerezz CRT-t, azzal nem létezik az input lag fogalma.
-
sebgutkopf
őstag
Ezt inkább egy fps alatt lehetne érezni, asztalnál nem hinném, hogy feltűnik. Egy próbát megér, csak ott se tudhatod, hogy nem megint a vga beállítások miatt késel.
Amúgy az összes tft laggol akár régi akár új, a mértéke viszont változó.
Mindenesetre tény, hogy a szimulátorokban nagyon direkt módon lehet érezni a kocsikat, a mozgást és a kocsi reakcióját, rögtön fordul, zizzen stb...
Ha nálad nem ilyen, akkor valahol van bibi.[ Szerkesztve ]
-
goyo206
aktív tag
-
SirAlo
aktív tag
Ez lehet siman megszokas is hogy nem erzed ugy hogy te iranyitod az autot csak billel, mennyit mentel eddig kormannyal? Nekem is amikor elsonek valtottam billrol kormanyra nagyon nehez volt, de mostmar ha billel elkezdek jatszani ugyanez az erzes mintha nem en vezetnem meg ha csak automata valto be van kapcsolva akkoris
-
DigitXT
félisten
válasz Márton #21057 üzenetére
Kalibráláskor "szervó" módban van, szóval pont a mozgást segíti az FFB.
Legalábbis én ezt tapasztaltam. Táp nélkül értelemszerűen a motort kell
forgatni a fogaskerekeken keresztül, ami nehezebb. (Ha centering spring
effekt be van kapcsolva, akkor meg pláne: kisgyereknek rugós kormány.)Szerk: annak idején vmelyik TOCA alatt ment ez a "szervó mód".
Kisujjal lehetett pörgetni: természetesen semmi visszajelzést nem adott.
(Próbáld ki a játék alatt is, hogy mit csinál, mert végül az fog számítani...)[ Szerkesztve ]
-
hegegabi80
addikt
válasz Márton #35746 üzenetére
Ez elég érdekes, mert nekem is momo van. Ha ki van kapcsolva az FFB, akkor játékon belül is könnyű forgatni a kormányt. Azt hiszem a driverben le kell venni 25%-ra az ffb-t, ha netán van is gyenge legyen. De lehet tévedek.
Nekem pl. vezérlőben így van beállítva , bár most pont úgy vagyok vele, hogy dirt rally 2.0-ban használom, assetto corsaban pedig ki van kapcsolva. -
arty
veterán
válasz Márton #35862 üzenetére
allow game to adjujt setting NE legyen pipálva! (ezzel engeded h a játék felülbírálja a beállításaid!)
az enable center spring-et meg vedd le 1%-ra, de legyen engedélyezve!(#35863) Mankó konzolon CSAK a játékon belüli beállításokkal lehet próbálkozni thrustmastereknél. amúgy melyik játék ez? pl forzák, pcars elég jól testreszabható...
de alapszabály:
spring - középretartás ereje, ezt kell levenni
damper - forgatásnak mennyire álljon ellen a kormány, ezt is le kell venni
és úgy általánosságban: az FFB levétele segítHET"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
hegegabi80
addikt
válasz Márton #35859 üzenetére
Nem is tudom mit mondhatnék. Nekem pedig tök könnyű forgatni assetto alatt is, most dirt rally 2.0 van csak bekapcsolva az ffb, de nem erős teljesen élvezhető.
Valakinek pedig küldtem már beállításokat, de mindjárt felteszem ide is.
Dirt rally-nál ez alapján a videó alapján állítgattam.
És itt vannak a képek:
win alatt driver
dirt rally 2.0 beállítások: [kép] [kép] [kép] [kép]
Azt tudni kell, hogy egy kis holtjátékot mindig állítok, itt is 10-es. Ha 0-ra teszem egyszerűen képtelen vagyok értelmesen menni, sajnos ezt így szoktam meg anno.
esetleg assetto-hoz a kormány beállítás fájlt el tudom küldeni emailon is esetleg[ Szerkesztve ]
-
pokmky
tag
válasz Márton #35885 üzenetére
Mert alapban fékezi a motort, hogy ne tudjon szabadon lendületből forogni. Olcsó húsnak híg a leve. Lehet, hogy bekapcsolt és rendesen báellított FFB-vel még jobb is lenne, mert akkor nyílván elengedi, amikor tényleg lazán kellene mennie. Szét is szedheted és lekötheted a motort, de annyi erővel játszahtsz joystick-al analóg karokon.,
[ Szerkesztve ]
-
pokmky
tag
válasz Márton #35893 üzenetére
A videón én nem könnyűséget látok, hanem dolgozik a csávó rendesen, ha elfordul az autó, magától is arra tekeredik a kormány, amerre te is tekernéd, hogy egyenesbe rakd. Állíts mindent alapbeállításra és játsz vele. Nekem 1 óra karatéjozás után rendesen elfáradnak a kezeim és csak T150-em van, ami 75%-ra beállítva a driverben plusz a játékban is vissza van fogva 70-90%-ra játéktól függően. Ha a valódi autóval megyek a városban, akkor is majd leszakad a karom szervó nélkül.
-
Márton
nagyúr
-
hegegabi80
addikt
válasz Márton #35898 üzenetére
Dirt rally 2.0 -ban nekem se egy ujjas, de ott be is van kapcsolva az ffb, úgy ahogy linkeltem képen. Így azért kicsit kell dolgozni vele, de természetesen nem kő keményen, csak hogy élvezetese legyen.
Assetto-ban viszont ki van kapcsolva az ffb, és nem is kell erőlködnöm vele, de majd megnézem és levideózom neked, hogy az enyém milyen használat közben.Egyébként ez most saját kormány, vagy most vetted használtan, korábban hogy működött, milyen win stb.
-
hegegabi80
addikt
-
Géjza
őstag
válasz Márton #35962 üzenetére
Évekig nyomtam kormánnyal, aztán jött hét év szünet (potyogtak a gyerekek), nem volt időm semmire. Eladtam a kormányt is. Most télen ültem le először billentyűzettel nyomulni egy kicsit. Rá 2 hétre vettem egy low cost DFGT-t. Azonnal 5mp-t gyorsultam bill-hez képest (F1 szim).
Vagy a beállításaid vannak nagyon elszúrva vagy tényleg hibás a kormány.
-
kpeter
tag
válasz Márton #35977 üzenetére
Halovány emlékeim szerint a bal a power, a jobb pedig azt jelzi, h aktív a force feedback.
szerk:
Left LED:
On = The wheel is receiving power form the AC Adapter
Off = The wheel is not receiving power form the AC Adapter
Right LED:
On = The wheel is in a force feedback environment/game
Off = The wheel is not in a force feedback environment/gameSzóval jól emlékeztem.
[ Szerkesztve ]
-
scott_free
senior tag
válasz Márton #36009 üzenetére
A korábban említett NFS 2015-tel próbáltam, ezzel a beállítással tök könnyen megy:
Ha bekapcsolom az "Allow Game To Adjust Settings"-et, akkor már nagyobb lesz ellenállása a kormánynak és picit "birkózni" kell vele.
Ezt játék közben is tudom változtatni, ha alt+tabbal kilépek és állítok rajta a Logitech Profiler/Game Controllers-ben.
Új hozzászólás Aktív témák
- Dragon Age: Origins
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Formula-1
- MIUI / HyperOS topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Fotók, videók mobillal
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Óra topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs