- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Proxmox VE
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- Hálózati / IP kamera
-
IT café
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
adamvarga013
csendes tag
Sziasztok!
A topik összefoglaló illetve a keresés alapján nem sikerült válaszra találnom, így megkérdezem direktben: tapasztalt valaki olyat iRacing-ben DD-vel (esetleg CSL DD-vel), hogy kanyar közben a kanyarodással ellenkező irányba hirtelen, nagyon nagy erővel egy-egy pillanatra beleránt a kormány?
Setup: CSL DD 8 NM gyári táppal, McLaren GT3 perec és egy GT Omega ART cockpit.
Feltöltöttem egy kicsit béna, egykézzel vezetős videót is a Drive-omba, amit itt értek el.
FF1600 Summit Point-on, teljesen az ajánlott Fanatec beállításokkal, 9.9-es in-game strength mellett. Jól látható, hogy kanyarok közben, amikor éppen nem próbálja kirántani a kezemből, az FFB 20-40%-on van csak, és még a rántásokkal sem clippel. Ezek a pillanatnyi, extrém erős ellenkező irányú mozgások egyszerűen annyire kellemetlenek, hogy teljesen elveszik a kedvem attól, hogy játsszak. Értem, hogy ezen a pályán rossz az út minősége, de az ennyire erős és nyers feedback-et indokolatlannak érzem.
Amiket próbáltam állítani: NDP, INT, FEI és in-game smoothness, de igazából még csak tompítani se nagyon sikerült rajta. Az az egy megoldás van, ha ennél is jobban visszaveszem az in-game strength-et, de akkor már semmit sem lehet érezni az autóból. Az iRacing auto force feedback feature kb. 15-re lőné be magától, ahhoz képest már ez a 9.9 is kevés, mégis vezethetetlen.
MX5-tel és GT3-as Ferrarival is nagyon hasonló a jelenség. A Ferrarival nem is igazán érzem nagysebességű kanyarokban a leszorítóerőt, mert ott is összevissza darál a kanyarban az FFB.
Bármilyen ötletet nagyon szívesen fogadok!
[ Szerkesztve ]
-
adamvarga013
csendes tag
Sziasztok!
Nagyon köszi a sok választ, azonnal reagálok is rájuk.
#64966 biker
QR1 Lite-om van, és amikor középen áthúzom, általában van egy "clunk" hang is. Elég gagyi ez a műanyag. A bilincses dolognak utánanézek, köszönöm!#64969 zsozsa74
Igen, AC-ban is próbáltam. Ott egy F1 és Monza kombó nagyon hektikus.#64970 szacsee
-
adamvarga013
csendes tag
válasz szacsee #64972 üzenetére
Ellenőriztem a bilincset, és azzal minden rendben. A szigszalagot kipróbáltam, és valamennyit használ, de lehet, hogy kéne rá egy második réteg, csak pont elfogyott.
Megnéztem a javasolt beállításokkal, és egy leheletnyit jobb lett, de összességében az élmény ugyanaz. Hasonlít amúgy az egyenesben érzett visszajelzéshez az útról, de már az is furán hat, mert olyan érzés, mintha két fogaskerék fog között ugrálna ide-oda. Ez erősödik fel a kanyarban. G29 után pont ez a gondolatom volt, hogy most olyan, mintha nagyobb fogaskerekeim lennének.
-
adamvarga013
csendes tag
Nagyon köszi mindenkinek a válaszokat, a rászánt időt és a beszélgetést!
Úgy néz ki, hogy az én fejemben volt a hiba, és megfelelő a működés. A jövőben kicsit több időt szánok majd a beállításokkal szórakozásra, addig pedig szokom a DD erejét a G29-hez képest.
Felnéztem én is a Centripetalra, ott semmi ilyesmit nem tapasztaltam, cserébe jókat körzőztem.
-
adamvarga013
csendes tag
Kicsit nézelődtem az alurigek tekintetében, és találtam egy ilyen akciót a SimXPro - ha jól gondolom - új rigjére: [Link]
Még semmilyen review-t nem találtam róla, viszont árban jónak tűnik a felépítéshez képest. Az okosabbak szeme mit mond?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs