- Vírusirtó topic
- Aliexpress tapasztalatok
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Windows 11
- DIGI internet
- Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Mozilla Firefox
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeRRaR1
őstag
válasz N0rthF4c3 #9021 üzenetére
A szokásos alapos átnézésen felül az AWD működését ellenőrizném + kardán megmozgatásával elég egyszerű a szöghatás vizsgálata, ne legyen nagy holtjátéka. Váltó vaj sima legyen előre, hátra, nagy gázra, manuálisan kapcsolva hidegen és melegen is. Hátsó diffi és haldexből ne folyjon az olaj, ne búgjanak.
Amennyiben ezek megvannak és megveszed, akkor azonnal egy váltó, haldex és diffi olaj cserét javasolnék, persze csak ha hosszú távra tervezel (2 év +).
Kormányt csavard végállástól végállásig, lassan haladva. Érezni fogod ha valami baja van a szervonak vagy fogas lécnek.
Minden óracsoport működjön, ne legyen hiba üzenet a fedélzetiben, és egy VIDA csekkolást is megejtenék, ott még lehetnek értékes információk, hiba kódok amiket a fedélzeti nem ír ki.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen