Új hozzászólás Aktív témák
-
Acheron
őstag
válasz rbalint88 #7439 üzenetére
Most kissé megijesztettél. Én ugyan 2. gen S60 -akat nézegetek (egyebek mellett), de ez "nagyjából pont" V60 méretű, a csomagteret kivéve. V40 -ben már ültem, az nagyon passzentos a 186 centimhez, annál mindenképp nagyobb belterű autót keresek. A régi S60 nekem teljesen megfelelt (7 évig remekül megvoltunk), ha az új (értsd, 2010 utáni) hozza ezt a szintet, akkor OK, de a V40 (Focus) méret az nem kicsit szűkös egy magamfajta testalkatú emberkének - főleg a be- kiszállás macera . Az anyósülés és a hátsó tér sokadrangú - 99% -ban egyedül fogok járni ezzel a verdával, a családra, gyerekre van nagyobb. Szóval kerítenem kell egy próbajárgányt...
(#7432) aneda: Szerintem S60 -ban mind a kettő öthengeres. A 163 lovas először D3 néven jött ki, majd 2012 -től (ha jól emlékszem) a 163 lovas D4 -re lett keresztelve, a D3 nevet pedig a csökkentett teljesítményű (134 lovas) kapta. Azután 2013 -tól beköszöntött a négyhengeres korszak...
Ford négyhengeres benzinesben volt az S60 -ban, míg fel nem váltotta a Volvo saját fejlesztésű négyhengerese (ami egyébként nem rossz, sőt) De ezek nem D jelzésűek
A Volvo motorszámozása elég kaotikus, ha mégis volt Ford vagy PSA dízel (a D2 1.6 -on kívül) S60 -ban, gondolom az előkerül hamarosan[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
Sziasztok!
2010 körüli évjáratú S80 modellekben lehet úgy telefonhívást kezdeményezni az autó kezelőszerveiről, hogy valamelyik kijelzőn lássam, hogy kit hívok (tehát nem gyorsgomb, hanem pl kijelezve az utoljára hívottak, stb)
A lényeg, hogy ne a telefonról kelljen a hívást kezdeményezni.
A modernebb LCD kijelzős info rendszereken ez nem gond, de ezeknél még (többnyire) nincs ilyen, ha jól emlékszem, csak pár soros monokróm LCD.
Köszönöm az infót, előre is! -
Acheron
őstag
Hasonlót akartam javasolni, de amíg a régebbi modelleknél vagy egy 6e forintos relé volt a ludas a csomagtartóban lévő panelen, vagy maga a zár, és ezek cseréjével rendbe is lett téve a probléma. De az újabbaknál nem elég cserélni, "fel is kell tanítani" az új hardvert az autó központi elektronikájának, ami otthon nemigen megy, a szakszervizek pedig ennek megfelelően meg is kérik az árát.
-
Acheron
őstag
Én anno 15 -ért vettem bele bontottat (2001 -es, bal hátsó). Magamnak cseréltem, utána hiba nélkül működött. (igaz, korábban már hozzáértő megmutatta, hogyan kel lekapni a kárpitot és a zár részt) Azt is hozzátenném azért, hogy a már az akkori modelleknél is lehetett probléma a "feltanítással", vagy annak hiányával, így a siker nem garantált. Mindenesetre ha 15 vs 90 a kérdés, akkor a 15 -öt simán bevállalom, ha bukó is lesz a vége (90 vagy 105 már oly mindegy)
Az újabbakról viszont nem nyilatkoznék - olyat kell megkérdezni, akinek már volt dolga ilyennel.[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
Csak megerősíteni tudom, nagyon strapabíró, és ráadásul igen dinamikus motor. A többiek már sok mindent leírtak, szerintem még a vezérlése kérdezz rá, ha megbízható az eladó, mivel ez lehet még nagyobb költség. 160ezres csereperiódusa van, ha nem ismert az utolsó csere, akkor rögtön esedékes (görgőkkel, vízpumpával természetesen) A motortartó bakokat is érdemes lehet megnézni (bár azt észreveszed, ha már nagyon a végét járja) Az alkatrész ellátása jónak mondható, többféle gyártó között válogathatsz (ne a legolcsóbb cuccokat rakd bele, meghálálja.) Szükség esetén bontott alkatrészek is találhatók hozzá. Ha nem mindig nyomatékból, alacsony fordulaton, hanem normálisan visszaváltva, kicsit pörgetve vezeted, a kettőstömegű is sokáig jó lesz (nem kell aggódni miatta, dízel létére kifejezetten pörgős "kis" motor ez). Elektronikai problémái (pl kijelző pixelek bedöglése) ilyen korban már bármikor előfordulhatnak. Molnarpeter javaslatához csatlakozom, az injektorokat lehetőleg méresd meg.
[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
Az a fordulókör nem akkora para, mint ahogy sok helyen beállítják, valóban nem kisautós, de teljesen élhető. Nagy ritkán az S60 -nál 20 centivel rövidebb autóval is előfordul, hogy tolatnom kell egyet a parkolóházban, és jóval gyakrabban ugyanott 20 centivel hosszabb autóval is vidáman fordulok. Több autónál nagyobb a fordulókör (pl Mondeo), valamiért mégis a Volvo -nál kerül elő ez a téma mindig. Az tény, hogy kifejezetten városi használatra nem feltétlenül a legjobb választás - de nem is akkora a hátránya, hogy mindenképp dobni kellene.
(#8186) theuprising: S60 -ból nem lesz nehéz ezredforduló utánit találni - előttit annál inkább[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
Adatai alapján az Mk4 ugyanúgy 11,8 méteren fordul, mint az első generációs S60, a jelenlegi S60 -nál ez picit kisebb (nem sokkal) A teljesség kedvéért azért tegyük hozzá, hogy a Mondeo hosszabb, nagyobb autó, így az S60 -nál valóbban feltűnőbb és nehezebben érthető ez az adat, hasonló méretű autóknál jóval kisebből is kihozták már.
-
Acheron
őstag
Sziasztok!
A 2011 utáni 1.6 -nál nagyobb motoros, benzines S60 -ak között létezik olyan automata, ami nem powershift? 2012 -es T5 -öt néztem, de ha jól tudom, a Ford féle 4 hengeres, és az 5 hengeres amerikai modellek is ilyen váltóval vannak szerelve.
Köszönöm! -
Acheron
őstag
Sziasztok!
Mennyire tűnik reálisnak nektek ez az ár? A képek alapján szép, és nagyon jól felszerelt, a km is ügyesen van beállítva. Én többre saccolnám, ha minden feltétel áll, amit leírtak róla. -
Acheron
őstag
válasz molnarpeter #8416 üzenetére
Ennyiből D6 -ot?
A legolcsóbb is 3 misivel több a hahun, ahogy látom.
Kisebb is megteszi egyébként, a180 ló sem döglött már.[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
válasz molnarpeter #8419 üzenetére
Ha lehetne, benzinnel venném
De fiatal, erős benzines ritka mint a fehér holló, ennyiért főképpen, sajnos. -
Acheron
őstag
A 3.0 literes benzines T6 motorok az olvasottak alapján nem a legnépszerűbbek. Most nézegettem egy ilyet De egyáltalán nem ismerem ezt a motort 8korábban a 163 lovas D5 -öt hajtottam, de most benzinest keresek). Ebben azt évjáratban vállalható, vagy ez is betegágy?
-
Acheron
őstag
válasz FeRRaR1 #8733 üzenetére
Köszönöm! Igen, nem nagy a választék. Nézegettem már korábban ezt az egyet, sőt, az elmúlt évben többször is belefutottam. Elég rég árulják, szerintem több mint egy éve. Sokat segítene, ha jobb képek lennének róla (a belsejéről gyakorlatilag nincs értékelhető kép, így a valós felszereltség sem látszik). Sajnos Pécs kissé messze van Miskolctól ahhoz, hogy csak úgy átugorjak megnézni.
A hosszú állás miatt gyakorlatilag minden folyadékot és tömítést cserélni kell benne, ezt is bele kell kalkulálni az árba. Egyébként nagyon szép (a hangja meg fenomenális), és amennyivel olcsóbb, mint amennyiért nézegetek autókat, az bőven fedezné a többletfogyasztás költségeit jó pár évig.
Attól tartok a kora miatt komoly lenne a családi ellenállás ( alapvetően max 6 - 8 évesig nézünk használtat)
Nem tudom, előny -e vagy hátrány, hogy sofőrös autó volt korábban.[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
Ízlésről, stílusról vitatkozni felesleges Nem vagyunk egyformák - hála az égieknek.
(#8745) lorcsi: És én köszönöm is! Amellett, hogy én inkább a klasszikus szedánokat kedvelem, mostanában gyakrabban pislogok a SUV vonal felé is - nekem egyszerűen kezd kényelmesebb lenni a magas üléspozícióba való be- és kiszállás, + amit írtál, hogy magasabbról jobban áttekinthető a forgalom. De XC60 -ban is ültem már, valahogy nem fogott meg annyira, mint az S80 kortalan eleganciája.[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
Hétvégén Budapesten lesz dolgom, néhány Volvo -t megnézek (meglátjuk, mennyi fér bele, nem emiatt megyek fel).
Megnézném a korábban linkelt T6 -ot, ami nagyon impozáns, bár kissé overkillnek érzem munkába járáshoz, napi 60 km -re.
A dízelekről ugyan jórészt letettem, ez érdekesnek tűnik, illetve ez sincs rossz áron, de ebből hiányozna a bőr. (valamiért nagyon szeretem a szép, ápolt bőrüléseket)
Korábban őt is nézegettem, de nagyon parázok a Powershift váltótól, nem dícsérik hosszú távon ezeket a duplakuplungos csodákat. Van még egy a motorja okán izgalmas példány, de amerikai mivolta miatt nem venném előre. Mennyibe kerülhet kicserélni egy ilyenen az óracsoportot európaira? -
Acheron
őstag
válasz BigBlackDog #8892 üzenetére
Ha valamilyen oknál fogva nem volt korábban cserélve, vezérléssel együtt illik azt is cserélni, feszítőkkel egyetemben.
-
Acheron
őstag
válasz BigBlackDog #8894 üzenetére
Nekem kétszer kellett vezérlést cserélni (amikor megvettem 180k -nél és nem sokkal eladás előtt 350k -nél), mindkétszer vízpumpával, görgőkkel együtt. Mivel az élettartamuk kb ennyi, nincs értelme benne hagyni, ha már meg van bontva a gép.
De szerintem a készlet része kell legyen. Ez egy Volvora szakosodott szakszerviz, ha jól tudom, nem hinném, hogy legalább meg ne kérdeznék, hogy cseréljék -e, ha nem lenne alapból benne. -
Acheron
őstag
válasz BigBlackDog #8897 üzenetére
Szerintem kérdezz rá hétfőn. Nem akarok hülyeséget mondani, régen volt, de nekem olyan 180k körüli ár rémlik legutóbbról a teljes szett cserére (nem márkaszerviz cserélte, de mindig a gyári vagy ahhoz közel álló minőséget tetettem bele).
[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
Furcsa ezt olvasni - én 186e km -el vettem, 370 -el adtam el, de soha meg nem fordult a fejemben, hogy bárhol ott fog hagyni - ezek rendkívül hálás jószágok, ha megkapják a megfelelő törődést (igaz, ez a törődés 2 - 300k simán lehet évente) . Nem lehet, hogy az előző tulaj valamit roppant mód elhanyagolt rajta?
-
Acheron
őstag
Minden típusban lehet problémás egyed, Egy alapos kivizsgálást megérhet, akár márka- vagy szakszervizben. Az, hogy havonta kell szerelőhöz hordani (1 vagy 3 napot, teljesen mindegy), semmiképp nem normális, és nem is jellemző a típusra.
A Vitara nem rossz autó , ha abban a kategóriában kellene nézelődnöm, simán lehet, hogy azt választanám. De nem Volvo (OK, én elfogult vagyok, nagyon szerettem a sajátom ) -
Acheron
őstag
válasz r.levente75 #9349 üzenetére
Szerintem csak mindenki lélegzet visszafojtva várja visszajelzést - sérült -e a dukkó?
Gratula az új szerzeményekhez, jó túrázást vele
Új hozzászólás Aktív témák
- Vírusirtó topic
- Politika
- Apple notebookok
- XGS24 - Befutott az Assassin's Creed Shadows legújabb előzetese
- Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Hobby elektronika
- XGS24 - Jön a FragPunk, az új 5v5 hero shooter
- GTA V
- XGS24 - Megjelenési dátumot kapott a World of Warcraft The War Within
- További aktív témák...
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen