-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
kiskuplung
őstag
válasz zilazil #10345 üzenetére
Úgy látszik csak elrontottak valamit, legalábbis remélem. Doom VFR doesn't work on Oculus Rift
Ma kijött egy update SteamVR-ra, ami úgy tűnik Oculus-szal kapcsolatos: [link]
"added placeholder hidden area mesh for Rift users as a work around for Doom VFR and other titles experiencing launch issues"
Remélem tényleg csak valami eltolásról van szó. Ahogy nézem a Vive-osok is panaszkodnak. Úgy tűnik a legnagyobb gondjuk az, hogy a bal kezük egy fix dolgot tart, ami egyrészt rossz az immerzió miatt, másrészt a balkezesek örülnének neki ha legalább meg lehetne ezt cserélni
-
Joshi
titán
válasz Jolly87 #10350 üzenetére
Az Oculus Home-ra gondolok.
-
Jolly87
tag
Mivel a héten szedtem le a home-t biztos a legfrissebb verzió van fent. Gondolom a régit nem is lehet leszedni. És az a fura, hogy néha működik...
Ez mondjuk érdekes. Lehet csak vkitől el kellene kérnem a win 7 re telepített home fileokat
"I did found a sollution aswell!
I installed the oculus runtime to a friends pc, running windows 7. Mine is running windows 10, and coulnd get the dk2 camera driver. Win7 gets it instantly. I copied the driver, to my computer aaaand it works like a charm.
You should see "rift DK2 sensor" in device manager, under oculus vr devices. Not dk2 camera or oculus rift sensor ( i tried 3 kind of drivers that did not work, or detected the sensor but still doenst worked)
FYI the camera's blue led should always be on, when you turn on the headset ( I couldnt found any info on this since it only flickered for a second for me before findind the correct driver)
So hopes this helps, if not feel free to ask.[–]GFLMercury 2 pontok 1 évvel ezelőtt
It works! I had Windows 7 installed on another drive, just pulled the driver from there. Odd that it doesn't install the driver on the Windows 10 drive. Seems a lot of people have the same issue after looking at Google."Tibor
-
izomman1
senior tag
válasz kiskuplung #10351 üzenetére
A Doom VFR WMR headset ekkel viszont megy persze Ez milyen már? Ha exclusive akkor menjen csak Vive al! .. A végén még tényleg kell majd tavasszal egy Samsung Odyssey -t vennem.. Mert valószínűleg a Fallout 4 VR is ebbe a kategóriába kerül.. Szerintetek lesz valami crack hogy mennyen Rifttel is ?
-
válasz kiskuplung #10351 üzenetére
hat, ha nem megy a doom akkor en ma nem doomozok, ok meg nem kapnak penzt tolem. ilyen egyszeru.
(#10354) izomman1: nyugi, Bethesda mindig elesben betatesztel a vevoin, lehet csak errol van szo.
workaround meg lehet lesz, de ez a kulonbozo UI implementaciok miatt sose szokott tokeletes lenni, en inkabb kivarnek.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
#54625216
törölt tag
Az a helyzet a videolejátszókkal, hogy a legtöbb forrás jogvédett, illetve random kódolások és formátumok keringenek, ráadásul tele a piac olcsó sufnitunning lejátszókkal.
Azaz csak az a videólejátszó működik megbízhatóan, ahol a lejátszó szoftver és a lejátszandó videó ugyanattól a cégtől érkezik. Itt meg bejön a konkurencia szopatása, azaz pl. a google megtehetné, hogy kiad egy 360fokos youtube playert oculusra, de nem teszi, mert neki is van vr platformja.
Nézd meg pl. a disney videókat, azok teljesen jók, mert van native disney alkalmazás és a videók is direktben a disneytől jönnek.
Ezen kívül vannak még az önálló vr experience-ként letölthető filmek, pl. a Miyubi, ami rendezésileg és színészi játékban hagy némi kívánni valót maga után, de technológiailag rendben van. -
Raymond
félisten
Lehet hogy technikai problema van a Doom-nal (marmint az hogy a Rift-el nem mukodik, problema van ott eleg ahogy a Vive tulajok hozzaszolasait elnezem), de inkabb valoszinu hogy megvalaszolodott a kerdes ami par honapja felmerult - fontosabb a komplett VR piaci bevetel a Zenimax-nak vagy inkabb direkt blokkoljak a Rift-et az eljovendo harom jatekukban mert strategialilag jobban illik a terveikbe?
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
izomman1
senior tag
válasz kiskuplung #10355 üzenetére
Miért benneteket nem érdekel a DOOM VFR vagy a Fallout 4 VR ? ( utóbbira vártam már évek óta de a DOOM se lehet annyira rossz..)
Mindenki reménykedett , hogy az Oculus al is úgy ahogy a többi játék is menni fog erre fel most kiderült jól kibabráltak a Riftesekkel … Bezzeg a WMR – en megy akkor megérteném, ha csak Vive on lehetne tolni de így? (PSVR - on szintén megy) Mindegy úgy is Samsung Odyssey-t akartam rendelni ha kapható lesz EU-ban .. Addigra legkésőbb csak fogom tudni tolni a Fallout 4 VR-t…[ Szerkesztve ]
-
tobias88888
őstag
Well, I have a Rift sitting right next to my Odyssey as I decided to try the former out as well to see how the Odyssey stacked up. I spent several hours last night testing out the visuals on the same replay and examining similar snapshot views in both headsets. Here are my observations
1. The resolution upgrade with the Odyssey is certainly noticeable, especially in the central sweet spot
2. The Odyssey currently has some issues with chromatic aberration artifacts when things are a little off-axis (and the artifacts get worse towards the periphery of the view). I'm not sure if this is something that could be fixed in software with how the RGB channels are rendered to the display. It isn't major but it makes the visuals look a little less crisp outside of the sweet spot. The Rift controls for chromatic aberration much more consistently across the entire FOV
3. The Odyssey visuals get more noticably blurred towards the outer edges of the FOV making text in those regions more difficult to read. The Rift does a better job of maintaining pretty good clarity across the entire FOV
4. The diffuser/filter element on the Rift masks the lower resolution, SDE and pentile subpixel arrangement to some extent at the expense of clarity. But looking at things in the distance can be a bit jarring and painful. The Odyssey resolution really helps in that regard. Things in the distance still aren't going to look crisp, but they do look quite a bit better.
5. I was amazed at just how terrible God Rays are on the Rift. Now I see why there was such an uproar about it at launch. It is really distracting and washes out the visuals when it happens. For example, when driving in the MX-5, the white digital dash in the car results in God Rays that wash out quite a bit of your visuals. The Odyssey is orders of magnitude better on that front.
6. The OLED panel on the Odyssey is superior to that in the Rift. Colors are much more vibrant (Rift has a washed out look to it) and Samsung has managed to achieve true OLED blacks on this display and yet have fast response times. The black levels are amazing. I have "The Blu" app/demo which is an underwater world with a few scenes...one of which is called "The Abyss" and starts you off underwater in pitch blackness with some luminous fish swimming about. I couldn't believe that the screen was actually on when I saw the fish/lights being rendered right next to parts of the screen that were pitch black.
7. FOV - This was the biggest surprise to me. The Odyssey FOV is MUCH larger than the Rift, primarily in the vertical dimension. I did a simple test with each headset. I entered a replay in the Skippy and then recentered my view to the default seat position and tried to determine the maximum horizontal and vertical extents I could see. With the Rift, in the horizontal, I could see about 3/4 of the side view mirror on either side. With the Odyssey, I could see almost all of the mirror on either side. But it is the vertical FOV that is substantially different. I would say that the Odyssey vertical FOV is at least 20% if not 30% more than that of the Rift. This also helped me understand why racing with the Rift felt a bit more restrictive and like I was wearing a scuba mask.
8. Tracking - I am extremely impressed with Microsoft's inside-out tracking. It works extremely well and setup is so simple since you only need to plug-in your headset. Controller tracking has some compromises with their inside-out tracking, but as far as headset tracking goes for iRacing, it has been simply flawless for me with the Odyssey. By contrast, even with 2 Rift sensors setup (in the diagonal arrangement which is perhaps not ideal for iRacing, but I was also testing out some room-scale stuff), I would occasionally get a slightly weird tracking for a second or 2 that would just feel weird. But all in all, headset tracking is great for both of them.
9. Iracing integration - I think the Rift certainly has the advantage of perhaps being most well supported in iRacing. I struggled a lot with my Odyssey and only being able to load tracks/sessions about 30-40% of the time (it would hang at the loading screen the rest of the times) but finally it seems to have sorted itself out (setting the game to render in Window mode with a border on my PC might have helped). With that sorted out, the Odyssey actually works quite well in iRacing. The higher resolution is certainly much more demanding on the GPU, so you may have to make some tradeoffs with some of the eye-candy settings that you might be accustomed to with the Rift. That being said, with the higher resolution, you can get away with lower amounts of pixel density / multisampling to still have good visual quality on the Odyssey. All in all, it actually works surprisingly well with the Odyssey at the moment.
10. Overall value - Here, I think it becomes a difficult thing to answer. If you only really use the headset for iRacing, I think the Odyssey is a pretty good upgrade to the Rift based on my impressions comparing them side-by-side. However, if you are interested in other VR experiences, the Odyssey still has a lot of teething issues and poorer support from game makers. The Rift just works and is very polished at this point. While I'm sure that MS will try to sort out all the issues (their devs are quite active on the Steam forums and reddit), it's still a bit of a gamble to make when sinking the money on the headset at this point in time. In contrast, I was able to pick up the rift for $350, which is a steal, especially considering how great their hand controllers are for other VR games.
For me, I suspect if the Odyssey proves to be stable and performant in iRacing, that I will keep it and return the Rift. While I would love to play a lot of other VR titles as well, I envision myself racing with a VR headset 99% of the time, and just for racing, the Odyssey really is quite nice and a bit of a step up over the Rift.
[ Szerkesztve ]
-
Nosam
aktív tag
-
kiskuplung
őstag
-
izomman1
senior tag
válasz Raymond #10360 üzenetére
Jó persze én is láttam az értékeléseket.. nem valami jó … Ha a DOOM VFR -el nem fogok tudni játszani (2-4 óra játékidő) az még elviselhető..
Fallout 4 VR több száz órás tartalommal viszont számomra nem… Pedig egész jó megbarátkoztam a Riftemmel valamivel még a kép is szebb mint a Vive on.. (Olvastam nem sokkal jobb a Samsung Odyssey képe sem a pixelek száma nem hoz szignifikánsan jobb képet- viszont sajnos ha fejedhez közel tartod a kontrollert akkor megugrik a követés! ami miatt egy kétkezes fegyvert nehéz kezelni pontosan- Onward például..:-( )
Például fenomenális a Payday 2 VR ha tehetitek próbáljátok ki (demó is van belőle) már már az Onwardot is übereli… -
nortsen
aktív tag
válasz izomman1 #10364 üzenetére
Samsung Odyssey-ról majd személyes tapasztalatokat is várnék tőletek, mert szemezgettem én is vele, bár az egész WMR érdekes dolog, mert a kijelzőkről én is hallottam, hogy sok változást nem látnak akik pl Acer, Lenovo-t próbáltak.
A követéssel még el lennék, mert sokkal jobb, mint amire első hallásra gondoltam. Ahhoz képest, hogy a kamerák mögött hogyan működik, elég jó, talán nem is kell több.Ne vegyél fel bugyit, mert valami fontosat akarok mondani
-
válasz izomman1 #10364 üzenetére
tenyleg, ne lovalld mar bele magad
osszes bethesda cim amivel a megjelenes napjan toltam kb borderline jatszhatatlanul bugos volt. nezd meg a Dishonored2ot, a megjelenes napjan a 6700k+980Ti tulajok egy resze is 1080p / lowon tolta mert egyebkent a 40fps se volt meg.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
#54625216
törölt tag
válasz izomman1 #10364 üzenetére
Mind a Doom, mind a Fallout 4 esetében két dolgot jósoltak előre azok, akik kicsit is ismerik a VR témát és a Bethesda-t:
1. induláskor full bugos lesz a játék
2. mivel hivatalosan nincs rift támogatás, az elején biztosan nem lesz a rift plug and play
A Doom esetében mindkettő bejött és ne legyenek illúzióink, a Fallouttal is pontosan ez lesz.Ugyanakkor azt is mindenki hozzátette, hogy:
1. idővel a Bethesda mindig befoltozza a bugokat
2. a rift támogatás csak idő kérdése, mert vagy megjelenik a hivatalos rift verzió, vagy a community fog előállni valami megoldássalMellesleg a Zenimax durva öngólt lő, ha szándékosan blokkolja a riftet, mivel rengeteg a negatív kritika magát a vive portot illetően is, tehát aki csak a doom vagy a fallout miatt venne hmd-t az is kivár, mire a rift helyett mást venne, mire pedig a játék túllép a szokásos béta fázison, addigra valamilyen rift támogatás már garantáltan lesz hozzá, ha máshogy nem hát crackelve.
Azaz a doom és a fallout hivatalos támogatásátnak a hiánya nem fogja érdemben visszavetni az oculus eladásait, a Zenimaxét annál inkább. -
Raymond
félisten
Le lehet nyugodni:
SteamVR Beta Updated (1512101170)
"Added placeholder hidden area mesh for Rift users as a work around for Doom VFR and other titles experiencing launch issues. "
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz kiskuplung #10375 üzenetére
Az elet kemeny es igazsagtalan
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
izitom
tag
SteamVR-ral elvileg mennek a WMR-ek rFactor2-ön!
[link] -
-
paltom
tag
Most vettem nemrég egy Riftet és eddig tetszik, viszont a Paranormal Activity Lost Soult próbáltam és mikor mentem akkor éreztem egy kis szédülést. Aztán most feltettem az Arktika.1-et és a képernyőn szép grafja van de a riftbe elég homályos meg elmosódottak a textúrák, lencséket próbáltam állitgatni de nem segitett.
Ryzen 5 3600, RTX 3070
-
-
-
paltom
tag
válasz proci985 #10383 üzenetére
Nvidia control panelben átállitottam, de elvileg Gforce experienceben is át kéne a játéknál, de nem látja a program. Midegy, holnap majd kipróbálom igy, bár lehet csak a screen door effect miatt olyan amilyen, bár ugy eléggé zavarja a szemem, főleg hogy fps, távolra kéne lőni benne de nem igazán látom a célpontot.
Törlőkendőt még nem használtam de mintha bepárosodott volna ma, vagy olyan homályos volt, egy zsebkendővel áttöröltem.
[ Szerkesztve ]
Ryzen 5 3600, RTX 3070
-
-
fulton
addikt
válasz Raymond #10388 üzenetére
Azzal mit lehet kezdeni ha a lencse ama oldaláról van benne szösz?
Ami néha a képben is érezhetően fehér foltot kreál. hm...de ezért szétszedni..?
Viszont szemmel láthatóan belül van mikor tisztítom. Pedig vigyázok a szemcsire, nejlon táskába van becsomagolva ha nicns használva (por ellen). -
izomman1
senior tag
válasz fulton #10389 üzenetére
Kipróbáltam a DOOM VFR megszokható a teleportálás és egész jó lenne, ha nem homályosodna be a kép mindig.. Sajnos a WMR el és a Rifttel és szerintem a Vive al is ez megtörténik.. Az etalon jelenleg grafikai élességben a Payday 2 VR vagy az Onward.....
Remélem a Fallout 4 VR esetén a maximális képélességet amit lehet kihozzák a cuccból és nem ilyen lesz mint a DOOM VFR , mert akkor bukta.. -
kiskuplung
őstag
Még nem találtam hírt itt erről, szerintem egész érdekes: Bionic display
Itt egy kép az ötletről:
Valahogy így kell elképzelni a képet, amit generál:[link]
Állítólag van már működőképes prototípusuk is. Ki tudja, talán bejön.
[ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
válasz izomman1 #10390 üzenetére
Visszavonom kicsit elállítottam a beállításokat.. 2.0 supersamplinggel egész jó nem annyira homályos DOOM VFR .. van egy hangulata azért grafikailag ott van és a teleportálás is igényesen meg van csinálva csak ne lenne ultra rövidke..Ha legalább ilyen lesz a Fallout 4 VR port nincs miért izgulni
-
-
izomman1
senior tag
válasz kiskuplung #10391 üzenetére
érdekes.. egy állom készülék lehetne belőle.. csak váljon be..
-
izomman1
senior tag
válasz proci985 #10393 üzenetére
Persze tökéletesen csak ezeket a lépéseket csináld meg ( Le kell egy steam VR betát tölteni hozzá és gond nélkül megy..)
Launch Steam
Browse to Library > Tools
Search for ‘SteamVR’
Right-click ‘SteamVR’ > Properties
Click ‘Betas’ Tab > Switch beta drop-down selection to ‘beta – SteamVR Beta Update’
Close Properties window, SteamVR Beta will download automatically
[link][ Szerkesztve ]
-
Raymond
félisten
válasz fulton #10389 üzenetére
Nem tudom szet lehet e szedni egyaltalan ugy hogy ne karosodjon, csak az iFixit kepekett lattam de abbol nem tudni meg sokat. Gondolom nem te vagy az elso ezzel igy lehet valaki mar megrpobalkozott de nem emlekszek hogy lattam volna.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
-
fulton
addikt
válasz kiskuplung #10391 üzenetére
ez igen ígéretes amellett hogy nem szabadul el a gépigény
-
kiskuplung
őstag
válasz Raymond #10397 üzenetére
Igen, most egész este ezt olvasgattam, mielőtt lenyomtam a The Gallery első részét.
Nekem úgy tűnik, hogy életképes az ötlet, viszont egyelőre csak eye-tracking nélkül, úgy ... meh. Kíváncsi vagyok meg tudják-e oldani valami hasonló jó ötlettel.
Na de ha már The Gallery, akkor egy gyors kritika:
5 EUR-ért vettem a Black Friday-es leárazáskor, és kb. 2 este álltam le vele játszani, ami azt jelenti hogy nagyjából 2-3 órányi "játék" van benne.
Azért az idézőjel, mert a játékmenet kimerül a császkálásban, és pályánkénti egyetlen(!) puzzleből. Ez utóbbiak annyira gyengék, hogy szóra sem érdemesek. Egyedül a legutolsó az, ami kisebb kihívást jelentett (és kb. 5 db van összesen).Ezt leszámítva, ha interaktív filmként kezelem, akkor egész jó. A grafika pofás, a zene is tetszik. A sztori és az elképzelt világ közepesen gyenge, kicsit a gyerekkori fantáziavilágomra emlékeztetett
Erős közepes angol szerintem előfeltétel, mert elég sokat pofáznak benne, és nincs felirat sem.Technikai oldalról : szinte biztos vagyok benne, hogy ugyanaz az engine, mint a Don't knock twice alatt, és a sötétebb részeken elég ramatyul néz ki, mintha letekertem volna a színmélységet 16 bitesre.
Ezen kívül sokszor tetten érhetők tracking problémák, ami a főmenüben a legdurvább, ott rendesen lagzik. Nem értem ezek hogy maradhattak benne.Amúgy az egész játékot áthatja valami megmagyarázhatatlan lelkesedés, szinte érezni hogy jó hangulatú, kis csapat fejlesztette. Ennek megfelelően picit amatőr is.
Teljes árát semmiképpen sem éri meg, viszont 5 EUR-ért beszerezhető. Mivel epizódikus megjelenésű (most jött ki a 2. rész), ezért senki se marad le semmiről ha esetleg később szerzi be.
Új hozzászólás Aktív témák
- Dragon Age: Origins
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kedvenc zene a mai napra
- Ukrajnai háború
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Call of Duty: Black Ops 6 címmel jön a sorozat idei része
- Spórolós topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- További aktív témák...
- Gigabyte GA-H81M-DS2 rev:2.1 LGA 1150 alaplap
- IPhone SE2 2020 64GB megkímélt akku 86%
- Asus P8H67 LGA 1155 alaplap
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i7-4712MQ I 8GB I 128SSD I 15,6" I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i5-4GEN I 8GB I 128SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- KERESEM ! NVIDIA FOUNDERS EDITION !
- Eladó használt gamer pc! AMD Ryzen 5 5500 GeForce GTX 1650
- ASUS TUF VG249Q Gaming monitor, 23.8 , IPS, Full HD, 1 ms, 144Hz.. TÖRÖTT ALKATRÉSZNEK!!!
- Samsung Galaxy A34, Dual SIM, 8 GB RAM, 256 GB, 5G, 2025.05.24-ig GARANCIA!!!
- Dell Inspiron 3721 DLL 3721. ALAPLAP HIBÁS, BONTODIK!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen