Új hozzászólás Aktív témák

  • Dyingsoul

    Topikgazda

    válasz Joshi #26032 üzenetére

    Bocsi, hogy belevau, de Raymond azt írta, hogy "nagyobb felbontasban szamol mint a kijelzo fizikai felbontasa".
    Szóval a kijelző felbontás annyi amennyi meg van adva a specben, de nagyobb felbontásban rendereltet képet magának az adott SDK, hogy a lencsék torzításából adódó hibák miatt helyes képet kapjon a szemed a fejszettben.

    Ezek a számok honnan vannak amúgy Raymond? Tök érdekes ez az infó és ezeket az adatokat eddig még nem láttam sehol vagy sajnos elmentem mellettük.

    Egyébként a GPU teljesítmény növekedésről is túlságosan lineárisan gondolkodsz Joshi. Messze vagyunk a szemenkénti 4K-tól, az tuti de ott a foveated rendering, az NV GPU-k felépítésükben is változni fognak jövőre (MCM Dizájn, hasonló az AMD Zen CPU-kban látott Infinity Fabric-hez) és az új felépítésnek köszönhetően az SLI teljesítmény is sokkal jobb lesz állítólag. (Ha az NV is úgy akarja...)

    - Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul

Új hozzászólás Aktív témák