-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz FHarcz #40196 üzenetére
Szívesen!
Érdekes, hogy a G2, de még a CV1-es Rift is jobban működött az előlapra kivezetett USB-n, mint a hátlapi IO-n lévő portokon. Talán a controllerek elosztása miatt, vagy a fene tudja. De az utóbbi időben nekem is rosszalkodott az előlapin is a G2. Én ekkor kötöttem rá, a kb 1-2 éve vásárolt külső tápos USB hub-omra.
Aliexpress-ről rendeltem, 4 Ampereset, de 2 amperes 12V-os táppal valót küldtek, amiért ki is vertem a balhét, de nem tudtam mit tenni, kaptma egy kis refundot és ez maradt.
Viszont a 2A/12V-os tápos USB HUB is tök jól teszi a dolgát, nálam FHD webkamera G27 kormány és a G2 és pár alkalmanként használt apróság van rajta és jól bírja. A G2 azóta panaszmentes amióta ezen lóg. Külön jó, hogy egyesével kapcsolhatók rajta a portok, így nem kell ki-be cincálni.
Én 4 Amperest ajánlanék de a 2 Amperes is megteszi a tapasztalataim szerint. Nekem nem pont ilyenem van, de amit én vettem már nincs fent Alin. Ezt vedd meg vagy ehhez hasonlót, de olvass utánuk picit. (Ahol választod ott írja, hogy 2 amperes vagy 4-es, de 2 Amper alattit szerintem nem is találsz.)Jah és nekem az Inateck kártya nem vált be a G2-höz, alap windows által telepített driverrel sem.
[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Sparta
újonc
Üdv,
Q2-nél a szemtávolság nem elég nekem (távolítani kéne még a lencséket).
Közeli felvételeken megvan a kettős látás.
Van erre valami megoldás?
Azzal lehet valamit kezdeni, h nekem az orrom felett kilátok elég durván? Az orrműtéten, szigszalagon és a leukoplaston kívül. -
gulasoft
őstag
-
bali777
aktív tag
válasz Sparta #40202 üzenetére
A szemüveg-távtartót próbáltad már? Az ad még plusz távolságot a lencséktől. Vagy valaki írta, hogy a szemtávolságot nem csak az adott 3 állasba lehet állítani, hanem finoman lehet köztes állapotba is tenni. Nekem is enyhén kettős látásom volt, de átállítottam kettesről hármasra a szemtávolságot és megoldódott, igaz, hogy a túl közeli felvételeknél még mindig van valamekkora kettős látás.
És ne húzd túl szorosra a fejpántot, akkor nem lapul annyira a fejedhez. De hátha másnak van jobb tippje"Azzal lehet valamit kezdeni, h nekem az orrom felett kilátok elég durván?"
Nyomd lejjebb a cuccot. Ha rosszul teszem fel, nekem is van ott rész, ami zavaró. Van arcvédő párnahuzatod (szilikon)? Annak van az orr részénél takaró rész, ami elfedi a nyílástMeta Quest 3
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz Sparta #40202 üzenetére
Mekkora az IPD-d?
Ha az orrod felett kilátsz, akkor nem jól állítottad be a headsetet.
Másik megoldás lehet egy VR Cover, de ha a gyári durván nem jó, akkor azon nem tudom mi tud segíteni de nem lenne szabad nagyon kilátni alatta. Nézd meg a headsetet és az állítási lehetőségeket és állítsd be jól.- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz bali777 #40206 üzenetére
Néha érdemes megnézni a topik összefoglalót, pláne kérdezés előtt...
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
btw, osszefoglalo:
4) Van értelme az SLI-nek, Crossfire-nek VR terén?Ami oda van irva az stimmel, de (es ez itt most egy hatlamas de), gyakorlatilag az egyetlen ahol ment AMD kartyaval es az a Steam VR benchmarkja volt. Elvileg Serious Sam tamogatta, gyakorlatilag egesz biztosan nem ment a masodik kartya sehol, szoval vagy nem volt ra szukseg egy 290Xnel sem, vagy tenyleg sehol nem ment gyakorlatban.
szimulatorok (pCars2, AC, Dirt 1-2) tamogattak multiGPUt monitoron es multimonitoron, de VR alatt mindegyikben csak egyetlen kartya uzemelt. 290X / 290X CF GPU limit kozott hangra meg lehetett mondani, hogy dolgozik-e a masodik kartya.
Szoval a "legtobb" jatekot at lehetne irni "nincs olyan jatek ami a gyakorlatban is tamogatja"ra. Tehat nincs az a helyzet, mint mondjuk szimulatorozni multimonitornal, hogy van olyan helyzet ahol meg mindig van ertelme tobb GPUnak.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
gulasoft
őstag
válasz proci985 #40213 üzenetére
A két r9 390-enem vagy 25 %-ot rávert a 1070-esre, de mikor vr-ra használtam volna, VD-vel, ott már nem együt használta a kettőt, a steam szoba is úgy szaggatott, hogy 2perc után is éreztem, ha ezt még 2 percig nézem gond lesz. A valave index el sem indult velük, a link meg kereke perec kijelenetette, hogy márpedig ő ezzel nem megy, azt nem nézte, hogy 2 is van belőle. Most eladtam egy minimum fiókból összekapart alkatrészekkel 100.000Ft-ért és a vevő a saját bevallása szerint szétszedi a kettőt és sima kártyának használja azt amit 3 éve is ugyan ennyiért vettem, olyan siralmas a videókártya piac, de azt bizton állíthatom, hogy VR-ra használhatatlan.
[ Szerkesztve ]
Discord:https://discord.gg/JkRTcgf
-
válasz gulasoft #40214 üzenetére
a 290X CF ahol skalazodott ott legalabb 10-15%ot vert az 5700XTmre, pl Borderlands3 es Far Cry 5 alatt erezhetoen jobban mentek.
VRben viszont kb soha nem ment sehol sajnos. nalam mondjuk ott lett vege amikor az egyik kartya megadta magat memoriahibaval.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz proci985 #40213 üzenetére
Én tesztelés nélkül nem írnám át arra, hogy "nincs olyan jatek ami a gyakorlatban is tamogatja".
Megadtam az összefoglalóban a kulcsszavakat, amire az olvasók tudnak keresni adott cím vagy kártya kapcsán. Ugyanakkor van egy ilyen 4 évvel ezelőtti lista, miszerint ezek a címek támogatják az SLI-t. A kommentelők még ezeket a címeket említik: ProjectCars 2, HellBlade VR, Elite Dangerus.
Én letesztelni nem tudom, de az olvasottak alapján nem tudnám nyugodt szívvel arra módosítani, hogy nincs olyan játék ami támogatja.
De te például csak a CF-t említed a hozzászólásodban. Miért vagy biztos abban, hogy SLI alatt sem működnek ezek a címek?[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Viper26
nagyúr
válasz scyllafren #40218 üzenetére
Hotas mellett az nem tudom mennyire megoldható.
iPhone 14 | FR955
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz Viper26 #40219 üzenetére
Nekem T16000M FCS HOTAS-om van. Minden ami fontos, ki volt rá mapelve alapból. Talán 1-2 dolgot állítottam át de teljes mértékben használható és a joy rengeteget ad az élményhez.
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
a2d2
addikt
válasz scyllafren #40218 üzenetére
Valóban. Nekem is az volt az első VR címem még 60Hz-es GearVR alatt és soha semmi gondot nem okozott, bátran ajánlom kezdésnek.
A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
FHarcz
újonc
válasz Dyingsoul #40201 üzenetére
Az asszonykám imádja az Alit,úgyhogy rendelt is egy 4 amperest! Remélhetőleg olyan is lesz.
Köszi még egyszer!! Kb két hét és ki is próbállom.
Amit eddig láttam a G2 ből az a CV1 hez képest szép előrelépés! A képélesség nagyon tetszik, FOV-ot meg majd meglátjuk.
Az rx5700 xt-t meg majd csak sikerül egyszer lecserélni, az lesz a szűk keresztmetszet.
Mindenesetre az Assetto C. Nordschleife talán nem sokára játszható lesz. -
válasz Dyingsoul #40216 üzenetére
utobbi evekben ahol ment az SLI ott ment a CF is, es ez forditva is igaz. a Toybox VR egy Nvidia program volt, az lehet tenyleg mukodott, de ott ahogy nezem magas felbontas mellett problemat okozott a kep szemenkenti masolgatasa a GPUk kozott.
mondjuk aprosag, tavaly tavasszal mar alig voltunk multiGPUn a forumon.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
peugeotmate
őstag
Sziasztok, van itt esetleg olyan, aki Pico G2 4K-ra fejlesztett korábban vagy jelenleg Unreal Engineben? Android buildnél elakadtam kicsit. Privátban is írhat aki igen, köszönöm!
meg
-
Raymond
félisten
válasz peugeotmate #40224 üzenetére
Megkockaztatom hogy te vagy itt az egyetlen, de szerintem siman ird be mi a problema, legalabb lesz mas tema is a topicban mint Amazon rendeles
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
válasz peugeotmate #40224 üzenetére
tutorialokat neztem de annak mar sok eve
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
-
peugeotmate
őstag
válasz Raymond #40227 üzenetére
és proci985
Köszi a visszajelzéseket!Bővebben az elakadásom oka:
Most frissítettem az Unreal Engine-t a 4.26.2-es verzióra és szükséges lenne a legújabb verzión is buildelnem app-eket a Picora. Elég körülményes még eleve a 4.26.2-es környezet, de sikerült mindent beállítani, elindul a build és le is fut. Azonban Picon ha indítom az appot, akkor csak egy "vásznon" látom a képet, mintha 2D-s appet exportálnék ki. Én is az általad linkelt manualt követtem, viszont én letöltöttem pdf-ben és abban a FAQ rész nincs benne. A TEST az egy jó tipp lehet, mert természetesen benne van a projekt nevében, mondjuk másik szóval összekötve.
Amit én ultimate megoldásnak gondolnék és írják is, az az enable “FullScreen Immersive on KitKat and above devices”. De ez ki van pipálva nálam is. A 4.26.2-es Unrealből Quest 1-re megy szépen az export, ott rendes 360-as app az eredmény.meg
-
Raymond
félisten
válasz peugeotmate #40229 üzenetére
Ez is megvolt?
"Please ensure that the target hardware is: Mobile/Tablet,and the target image level is: Scalable 3D or 2D."
Mielott valami 4.26.2-es bugra gondolna az ember, mert a tablazatban csak a 4.26.1 van mint tamogatott:
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
DougButabi
tag
Sziasztok, amazonról megint elfogyott a 64-es, van valami hátránya az apróhírdetési oldalakon kapható Média Markt garanciás Quest 2 - nek
-
peugeotmate
őstag
válasz Raymond #40230 üzenetére
Igen, a projekt target elvileg stimmt. De csinálok egyet még új elnevezéssel az este, mert ez simán lehet problémás.
Olyan triviális hibának tűnik pedig, mintha az Android buildnél nem lenne egyértelmű hogy egy VR headsetre exportálom a projektet.Igazából a Questnél tök biztonságban érzem magam, hogy hatalmas supportja van, plusz egyre többen fejlesztenek rá. Így ott előbb-utóbb lesz megoldás. A Picot használó réteg nagyon szűk, Discord közössége még talán a legnagyobb ahova találtam meghívót, de ott is inkább apró neszek vannak illetve a Neot használják a legtöbben.
[ Szerkesztve ]
meg
-
Nergalos
aktív tag
válasz DougButabi #40231 üzenetére
Azokat néztem én is. Én nem mernék így rendelni de nincs tapasztalatom.
@Raymond, amazonos vásárlás? -
kiskuplung
őstag
Itt lehet nézni a VIVEcon Keynote-ot, ha érdekel valakit élőben: [link]
-
Imrebá22
lelkes újonc
válasz kiskuplung #40234 üzenetére
Ezek sem sokat fognak zavarni a costumer vonalon
-
Viper26
nagyúr
Ha jött refund email (game) kb. mikor kéne megjelenni számlán az összegnek?
iPhone 14 | FR955
-
gulasoft
őstag
válasz kiskuplung #40234 üzenetére
Ezek összelopkodtak mindent innen onnan. Mondjuk Itt is mondtam, hogy ez az xr2 annyira vr-ra van kihegyezve, hogy ezzel nem nehéz egy fejszettet összerakni, és lám. De hogy milyen lazán lenyúlták a quest vezérlőket becsomagolva egy htc-s műagyagba az nem kicsit pofátlanság, az hogy az index tekerős megoldása és a quest pántból szóló hangszórója rákerült már nem is feltűnő ahogy a 4 kamera sem. jól láttam szemenkén 2400 körüli felbontás.... hát igen egy mobil eszköz ennyit bír. Mi lesz ennek az ára? 1000 euró?
Discord:https://discord.gg/JkRTcgf
-
gulasoft
őstag
1300$ Ezek hülyék!
Azt írja egy site oqulust quest2 alternatíva? Hol te hülye! 1300$ vs 300$ Úgy hogy nincsenek rá fejlesztők!
[link][ Szerkesztve ]
Discord:https://discord.gg/JkRTcgf
-
gulasoft
őstag
Hát aki ezt megveszi azmeg is érdemli! Csoda lesz ha az fb nem pereli be a vezérlők ilyen mártékű lenyúlása miatt. A PS VR legalább próbált kicsit másabbat csinálni, de ez a pofátlan lenyúlás tipikus esete! Ráadásul alap hogy a tarkódon hordod a litium aksit, egy kis párna választ el el tőle. Mókás lesz....
Nincsenek rá játékfejlesztők, nincsenek rá egyáltalán fejlesztők, nem csoda hogy a business-t célozta meg, ezért írtam, hogy szerintem a fb előállítási költség alatt adja a fejszettet, nem ér 1000$ pluszt az a fejszett amit köré raktak az xr2-esnek, és a munka nagy részét az elvégzi. Vicc! Ez megint egy olyan termék lesz ami túl drága, kevéssé támogatott, és bukott projekt lesz. Mint a vive pro.[ Szerkesztve ]
Discord:https://discord.gg/JkRTcgf
-
gulasoft
őstag
válasz Nergalos #40240 üzenetére
Igaz a business ott is drága. Nem is fogja venni senki.
De ott legalább van mögötte fejlesztő csapat, itt meg találtak egy rendőrt, egy kínai szófosó tyúkot, meg pár palimadarat. Ha 1300$ lesz akkor ezek nem vesznek belőle 10-et így ingyen kapni reklámra jó, de nem tudtak benne egy alkalmazást sem mutatni, csak valami animált home-ot ahol nem volt hand tracking, viszont beígérték, hogy ellopják a quest kézérzékelő szoftverét is nemsokára.[ Szerkesztve ]
Discord:https://discord.gg/JkRTcgf
-
gulasoft
őstag
Az ember azt gondolná, hogy egy ilyen volumenű cég kitalál valami egyedit. Hát nem sikerült. Miért pont 4 kamera van benne? Az xr2 7 kamerát kezel egyidejűleg külön szálon, hátra már itt sem jutott. Semmi baj ahogy nézem nagy rutinjuk van lenyúlásban, biztos jó lesz a handtracking is. De semmi baj ebben az 1300$-ban van 2 év üzleti garancia. (including a two year business warranty). Csak tudnám mit jelent, ha bebukik a business mert semmir enem lesz jó visszadják a pénzt? :-)
Újabb sor a futtotak még táblázat legalján.
Hát remélem az apple előremutatóbb lesz, de ismerve az árazásukat olcsóbb nem.[ Szerkesztve ]
Discord:https://discord.gg/JkRTcgf
-
gulasoft
őstag
Le vagyok maradva, Volt nekik egy szörnyszülöttjük.
[link]
Hát ehhez képest nagy előrelépés az biztos. Mi ez az ocsmányság? Hányat tudtak belőle eladni?Discord:https://discord.gg/JkRTcgf
-
Raymond
félisten
válasz gulasoft #40243 üzenetére
Picit tulreagalod a dolgokat szerintem. Ezek nem konzumer termekek igy az hogy a konzumer Quest 2 mennyibe kerul teljesen mindegy. A HTC feladta a konzumer piacot, nem is titkoljak, a business/enterprise piacon viszont eleg sikeresek, ezert is oda mennek az uj termekek. Azt akarjak folyatatni amit eddig ment es oda invesztaltak fejlesztesben ahova kellett hogy legyen valami ujitas. Ahol nem kellett oda nem, meg mondjak is hogy ha valakinek mas kontroller kell akkor vegyen Index kontrollereket.
A VR arcade es a virtualis desing/production piacot a kezukben tartjak, oda az uj Vive Pro jo lesz upgrade-nek. Az uj standalone HMD meg arra jo hogy azok aki ilyesmi utan neznek ne a Quest 2-t probalgassak hanem maradjanak a mostani rendszerben csak vegyenek plusz hardvert es stremeljenek azzal.
OK arban nem tudnak a Quest 2-nek konkuralni a konzumer piacon mivel nincs store es nincs plusz bevetel igy a hardvert ugy kell adni hogy uzletileg megerje attol fuggelenul mit csinal vele a kuncsaft a megvasarlas utan. Ott ahol hasznalva van peldaul a design workflow reszekent vagy a virtualis studiokban egy $1300 ar egy eszkozert rohejesen olcso ahhoz kepest mas mennyibe kerul (az emberek, kamerak, lencsek, vilagitas stb.)
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
kiskuplung
őstag
válasz Raymond #40245 üzenetére
Úgy érted, röhejesen olcsóbb, mint a 799$-os Quest2?
-
Raymond
félisten
-
Raymond
félisten
válasz kiskuplung #40248 üzenetére
"Mi olyat tud az 1300$-os cucc, amit a 799$-os nem? Melyik cég, stúdió választja az 1300$-ost az a 799$-os ellenében. Vagy félreértettem valammit?"
A ma hasznalt virtualis studio infrastruktura komplett a Vive-ra epul. Ha kell egy standalone HMD is mert valami bovitesen gondolkodnak akkor inkabb vesznek egyet ami ugyaanttol a szallitotol van es ugyanabba a redszerbe epul bele. Teljesen mindegy hogy van egy masik ami $500-al olcsobb, de kell hozza uj beszallito, uj user account management, uj softver telepites es life cycle management, patchek, kompatibilitas teszteles, stb. Nem eri meg.$1300 rohejesen olcso az abban az iparban egyebkent is talalhato arakhoz kepest. Egy szerencsetlen lampa is siman tobbe kerulhet abbol meg van egy kamionnyi egy set-en.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
abydos
aktív tag
válasz kiskuplung #40248 üzenetére
A Quest 2-nek éves licenc díja van, 800 dollár igen, de évente perkálsz is azért, hogy bekapcsoljon.
A Focus 3-nál nem lesz előfizetési díj.
Plusz ja, egy ilyen VR szemüveg ha 2 millió forintba kerülne, akkor is röhejesen olcsó lenne vállalati szempontból, hiszen csak a szoftver, amit ezekre kell írni minimum 10 millió forinttól kezdődnek és persze a határ a csillagos ég...
Egy ilyen eszközzel dollármilliókat lehet spórolni (Quest 2-vel és Focus 3-mal).VRHír.hu - We AR here // http://vrhir.hu // Csatlakozz hozzánk, ha VR hírekre szomjazol :)
Új hozzászólás Aktív témák
- Yettel topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Ebook szerkesztés, megosztás
- Milyen autót vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Milyen légkondit a lakásba?
- Politika
- ASUS ROG Ally
- További aktív témák...
- Mac mini ( M1, 2020 ) 8/256
- Dell Latitude 7300 Aluminium i5-8265U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Touch, HUN Vil.Bill, ÚjÁllapot
- iPhone SE 2020 64GB Független Karcmentes/1 hónap gar. Akku 97%/p3418/
- ThinkPad T14 Gen3 14" FHD+ IPS i5-1245U 16GB 256GB NVMe SSD gar
- iPhone X 64GB Független Újszerű/1 hónap gar./Akku 100%/p3417/
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen