-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Raymond
félisten
Igen, azt hiszem ez nagyban koszonheto izomman1 entuziasztikus hozzaszolasainak, egyszeruen olyan "vitak" mennek megint amik mar honapok ota eldontottek miota par 10 ezer embernek megvan mindket termek:
Vive-nal nagyobb a FOV es (a korkoros formajabol adodoan talan meg jobban) ezt az emberek nagy resze eszreveszi. Ugyanakkor a sweet spot (az eles resz) kisebb. Az ergonomia a HMD-nel nagyon kezdetleges a Rift-hez es most hogy a PSVR kint van ahhoz kepest is es igy valamivel meg nehezebbnek tunik magan a sulyon tul mert az elosztas nem olyan jo. Attol hogy az arcodra van nyomva nincs beszurodo feny.
A Rift-nel egyertelmuen nagyobb a sweet spot es ettol elesebbnek latszik a kep. Talan a szunyoghalo effektus is valamivel kisebb a lencsek vegett, de ez olyan kerdeses tema kicsit - lehet hogy az, lehet hogy nem. A God Rays effektus nagyon idegesito tud lenni, kar hogy ez van, de ha nem ez a lencse megoldas lenne akkor meg kisebb a sweet spot, nagyobb/nehezebb a headset stb. Kompromisszumok. Ergonomiailag nagyon jo, foleg amikor szepen be van allitva egy ido utan es az ember rajott mit hogyan kell es mennyire huzni. Ezt a Vive-nal nem tudod megcsinalni a sima pantos megoldas es a HMD forma miatt.
A Vive controllerek most elony es a legjobbak, de siman azert mert nincs mas a piacon, ez 6 het mulva nagyon meg fog valtozni. Az Oculus Touch controllerek egyertelmuen jobb megoldas (ez a leirasbol, cikkekbol is latszik, logikusan jobb, ha kiprobaltad akkor meg vegkepp vilagos), a sajat hibajuk hogy ennyire nem voltak kesz veluk. Van olyan erzesem hogy ha a Vive nem lenne a Touch is csak a Rift 2-vel jonne valamikor.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen