Új hozzászólás Aktív témák

  • Dyingsoul

    Topikgazda

    Háhá! Még egy apró dolog a követéssel kapcsolatban. Link. Palmer "elszólta" magát, ha meghallgatjátok, innentől kezdve ugyebár a kontrollerről beszélnek, de a kamera, amit a kontroller követésére használnak ugyanaz, amit a headset követéséhez használnak. Ergo infra ledek vannak a riften is ugyanúgy ahogy az Oculus Touch-on is. De milyen okos dolog, hogy így oldották meg ezt a dolgot, mivel két legyet ütnek egy csapásra: a fejmozgás követése térben megoldva, egyúttal a touch követése is. Így ez a vevő "szenzor" ami ugyebár egy kamera ahogy itt is mondja Palmer, már alapból biztosítva van egy Oculus tulajának. Remélhetőleg így nem lesz a kontrollernek csillagászati ára, hiszen egy részét megfizetjük az OR vásárlásakor. :) Cseles, nagyon cseles! :DDD

    Mondjuk nem sokat tudok az infra ledek működéséről, remélem valaki felvilágosít majd: miért van az, hogy a touchon látszanak ezek, a headseten viszont nem? Ugye az előző kommentben linkelt videóban is mutatják a réteg alatti ledeket, tehát vannak a CV1-en is ilyenek viszont kívülről nem látszanak a touchhal ellentétben. (#596) Chal: ezért nem vágtam, amit most leírtam. :) Bár lehet egyszerű a magyarázat és csak én képzeltem bele földönkívüli technológiát: egyerűen olyan bevonatot használnak a sisakon ami eltakarja őket kívülről, az infra továbbításában viszont nem gátolja. A kérdés akkor is nyitott, hogy a touchon miért látszanak, a sisakon miért nem? (dizájn ügyileg is érdekelne, hogyha megoldották a headseten, a kontrolleren miért nem)

    [ Szerkesztve ]

    - Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul

Új hozzászólás Aktív témák