Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dyingsoul

    Topikgazda

    válasz Chapel #14019 üzenetére

    Pár hsz-el feletted írta kiskuplung, hogy az Oculus core 2.0 már csak win10-et fog támogatni. Érdemes lenne csekkolnod a verzióját (itt egy link ezen végigkattintgatva eljutsz ide ahol a béta fülön mutatja hol lehet ezt kapcsolgatni).

    Én mindenképp elgondolkodnék a helyedben egy Win10-re váltáson, bármennyire nyűgös egy újratelepítés mivel Oculusék ebbe az irányba fejlesztenek-optimalizálnak amin szerintem nincs is mit csodálkozni.

    A configodat a helyedben beírnám a profilomba a cuccok közé, mert nem biztos, hogy mindig lesz kedve az embereknek visszalapozgatni és kikeresni, hogy milyen vassal rendelkezel.

    Párásodásra találsz megoldást az összefoglalóban amit csak annyival egészítenék ki, hogy játék előtt 10 perccel indítsd el az Oculus alkalmazást. Nem kell felvenni a Riftet, csak el kell indítani és az bemelegíti a HMD-t így az nem fog párásodni.

    - Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul

  • kiskuplung

    őstag

    válasz Chapel #14019 üzenetére

    Kicsit nehéz értelmezni a kérdésedet, de jól értem, hogy csak a SteamVR-os programokkal van bajod?
    Mert akkor elképzelhető, hogy a supersamplinget feltoltad SteamVR-ban és az Oculusban is, esetleg még magában az appban is, és ezek összeadódnak, ami megfekteti a géped.

    Amúgy ezek az általad leírt mikroakadások sok dolog miatt előjöhetnek: szenzorok elvesztik egy pillanatra a trackinget, túlterhelt az USB kontrollered, olyan nVidia meghajtód van ami akad a Rifttel, illetve a klasszikus, hogy nem bírja a géped, és néha-néha bekapcsol az ASW, és azt érzékeled. Írtam volna még a különböző monitorozó/tuning programokat is, de azt írod, ilyet nem használsz.

    Párásodásra szerintem az a legjobb módszer amit Dyingsoul is írt.

  • izomman1

    senior tag

    válasz Chapel #14019 üzenetére

    Ez mind jó amit a srácok megírtak...

    Még egy dolog az Oculus debugtool ba (Oculus mappába van pontosan most nem otthon vagyok nem tudom megadni az elérési útvonalat) kapcsold ki az ASW -t teljesen disable mind ahogy anno javasoltam.. (3 disable)
    És a Supersamplinget 1.0 ra vedd le ( alapból annyin van) a Steam VR -ba ..
    Windows 10 pedig feltétel manapság a VR hoz..

    Ja és Oculus debug tool fusson mindig a háttérbe! Ott szintén felső sorba 1.0 ra kell a supersamplingot állítani . ( Steam VR -ba nem is szükséges a supersamplingot állítani mert úgy össze adódik!)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák