Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • a2d2

    addikt

    válasz #54625216 #34021 üzenetére

    Azóta is ezzel szívok.
    Már kiment a Questre egy tesztpálya, de basszus mennyi idő és háttértár kellett hozzá Unity után!!!
    Nálam legalábbis valahogy félelmetesen lassan megy minden.
    Leszedtem először simán az Epic Store-os verziót (35GB), beállítottam mindent de nem találtam Quest 2-t, hand trackinget meg hasonló dolgokat.
    Utána láttam hogy ehhez az Oculus Source-ból kell telepíteni. Leszedtem azt is, egész éjjel bekapcsolva hagytam a gépet hogy buildeje le a nyavajás engine-t. Ma reggel ránéztem, elkészült, 100GB!
    Ide beimportáltam az előző napi tesztpályát, persze rinyált hogy nem azonos verzió, blabla, újrafordította a shadereket, utána a cooking is nálam fél órás mutatvány. Szóval elsőre úgy tűnik nekem hogy rengeteg idő és háttértár kell hozzá. SSD-m meg is telt, ment át minden a HDD-re, lehet ezért ilyen tetű lassú.
    A legjobb még csak most jön:
    Van ugye most egy telepített natív verzióm és egy telepített Oculus-os verzióm az engine-ből.
    Az Epic marketplace-en keresztül csak a natív alá engedi letelepíteni a kiegészítőket.
    Lehet ezután csak át kell csak húzni a UE_4.25\Engine\Plugins\Marketplace\ könyvtárat az Oculus-os engine alá, még nem próbáltam.
    Próbáltam viszont marketplace-ről assetet behúzni projektbe. Itt látja az Oculusos verzió alatt készült projekteket viszont ezt kapom: Asset not compatible with version Other, please select closest alternative version.
    Szóval most kb úgy áll a dolog hogy vagy használom a natív verziót és élvezem a marketplace kompatibiltást úgy mint au Unity Asset Store-nál viszont elavult Oculus implementálással VAGY használom az Oculus buildet a legújabb implementációkkal (Quest 2, kézkövetés), de szívok a verziókülönbségekkel.
    Szóval elsőre nagyon furán használhatatlannak és lassúnak tűnik az egész Unity után. Ott a Unity ikonra kattintás után 5 perccel már a HMD-n nézem a pályát, itt örülök ha betölt addig az engine (39%-nál meg 45%-nál elég sokat áll például, utána még shader comilation, cooking meg minden, repülnek a fél órák).

    Most azért behúztam egy marketplace-es projektet ami sima női karaktert tartalmaz szóval nem valami városrészletet vagy hasonlót: 48 percig ment a cooking :(

    [ Szerkesztve ]

    A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt

Új hozzászólás Aktív témák