Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kiskuplung

    őstag

    válasz Shodan #6809 üzenetére

    2 szenzorral is tökéletesen működik. Szerintem (mérnökszemmel nézve) a kontroller a legjobban eltalált része az egész felszerelésnek. Annyira pontos hogy milliméter pontosan, ha kinyújtom a két mutatóujjamat, és közelítem őket egymáshoz, akkor pont úgy találkoznak a VR-ban látott virtuális ujjaim, mint a valóságban. Nagyon-nagyon jó. És nem lagzik egyáltalán.

    A 3. szenzor nem a pontosságot növeli, hanem a lefedett teret. Ugyanis az Oculus által használt LED-eket, amiket a szenzor érzékel, ki tudod takarni a testeddel. Ezért kell egy 3. szenzor, hogy a kitakart részeket is lefedd vele, ha esetleg háttal állnál a 2 szenzornak.

    De amúgy ez sem olyan kritikus, kis gyakorlással belejössz, hogy mindig a szenzorok felé fordulj. Az Oculus app-ban be lehet állítani, hogy lásd VR-ban a játékteret, és én úgy "rajzoltam" be, hogy van egy kis nyilacska amire ha ránézek, akkor már egyből tudom, hogy merre van előre. :)

    Nekem most sikerült úgy belőni a két szenzort, hogy az egyik az asztalom mellett van az egyik oldalon, a másik pedig jóval magasabban, egy polcon a másik oldalon, és így (érzésre) legalább 300 fokot lefedek, és csak nagyon intenzív játékok alatt fordulok meg annyira, hogy kitakarjam a LED-eket mindkét oldalon, pl. a Lone Echoban :) Plusz előny, hogy így a 2. szenzor látja a padlót is, ami főleg SteamVRos játékoknál lényeges, amikor le kell hajolni valamiért.

    Ja, Alien VR-t kipróbálhatom hétvégén, de én nem fűzök nagy reményeket hozzá. Van elég VR-ra tervezett játékom, és az ilyen patkolt megoldások sosem jók. Ahogy néztem róla videókat, a srác ülve nyomogatja a WSAD-t, és közben egérrel is meg headsettel is nézelődik, szerintem ez egyenes út a sugárban hányáshoz. :U

    [ Szerkesztve ]

  • kiskuplung

    őstag

    válasz Shodan #6809 üzenetére

    Most próbáltam ki, és azt kell mondjam hogy kellemesen csalódtam.
    Csak egy DLL-t kell bemásolni a Steames könyvtárba, és működik.
    Indulásnál a legrosszabb, mikor mászunk ki a hibernálóegységből, mert ott valahogy belelátsz a tested modelljébe, de utána meglepően jól működik.
    A sevastopoli terminálig vittem el, és végig csodálkoztam, hogy milyen jól működik a térérzet. A szkafanderes rész mesés :)
    Egyedül a GUI-nak van baja, pl. a számítógépeket elég nehéz kezelni, mert amikor rányomsz, akkor kb 2 centire lesz az arcodtól a kijelző, ezért kicsit hátra kell hőkölni. De ezen felül más hibát én nem láttam, még a térkép is jól kezelhető VR-ban.
    Ami kicsit furcsa volt, hogy Ripley sokkal magasabbnak tűnik, olyan mintha nem a szemén keresztül látnék, hanem a fején hordott GoPro-val. :D
    Xbox kontrollerrel nyomtam, nézelődni értelemszerűen a Rifttel lehet, előre-hátra és oldalazni a bal stickkel, a jobbal pedig lehet az egész törzseddel forogni. Na, és ez az ami elég gyomorkavaró lehet, egy kezdő VR-osnak semmiképpen sem ajánlom.
    A képminőség amúgy remek, igazán kár, hogy nem fejezték be a VR supportot. Egyedül a Touch support hiányzik.

Új hozzászólás Aktív témák