- A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
- Napvihar miatt akadoznak a SpaceX Starlink műholdak
- Honnan tudjuk, hogy melyik tartalmat gyártotta a TikTokra az AI?
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
Új hozzászólás Aktív témák
-
#54625216
törölt tag
Idézet a Bloomberg cikkből:
"according to people familiar with the matter, who asked not to be identified because the information is private"Erről ennyit.
-
nozs23
addikt
A Bloomberg azért általában eléggé megbízható. Teljesen hétköznapinak számít, hogy az informátorok névtelenek akarnak maradni.
Semmi meglepő nincs ebben. A folyamatos és kemény árcsökkentésekkel csökkent a profit, egy leépítéssel ebből visszahozhatnak. A márka megítélése sem olyan már, mint pár éve volt.
Szépen lassan pukkad a lufi, ami nem azt jelenti, hogy a Tesla egy szar, hanem azt, hogy az piaci értékelése egy vicc. Nem egy szuper mega Ai / szoftver gyártóról van szó, amit a Musk szeret beadni, hanem egy autógyártóról, aki szépen lassan belekóstol a konkurenciába, ami reális értékre fogja csökkenteni az értékelésüket.
-
#54625216
törölt tag
"A Bloomberg azért általában eléggé megbízható. "
Ezt azért erősen vitatnám. Rendszeresen veszik át pl. a The Wall Street Journal bődületes hazugságait minden forrásellenőrzés nélkül.
"Teljesen hétköznapinak számít, hogy az informátorok névtelenek akarnak maradni."És ezért hívják a névtelen informátoroktól származó információkat pletykának és nem hírnek.
"Szépen lassan pukkad a lufi, ami nem azt jelenti, hogy a Tesla egy szar, hanem azt, hogy az piaci értékelése egy vicc. "
A Tesla lufi lassan már vagy 10 éve pukkan, csak az okok változnak.
Tavaly év elején ugyanez a műsor ment, akkor az árfolyam $113-ig ment le, most éppen $188-on áll. -
nozs23
addikt
A Tesla lufi lassan már vagy 10 éve pukkan, csak az okok változnak.
Tavaly év elején ugyanez a műsor ment, akkor az árfolyam $113-ig ment le, most éppen $188-on áll.
Annyi különbséggel, hogy a 10 évből nagyjából 9-ig nem volt konkurencia és a cég vezetője nem próbálta aktívan elidegeníteni az amerikai társadalom 50%-át.Nem azért vágják sorra az árakat, mert annyira kedvesek, hanem azért mert szükség van rá.
-
Noukoum
veterán
aki szépen lassan belekóstol a konkurenciába
Ideje volna ha összekapnák magukat végre.2023-as eladások (darabszám):
Volkswagen csoport: 771 100
BMW csoport: 376 183
Mercedes-Benz csoport: 240 600
Volvo: 113 419
Toyota: 104 018Összesen: 1 605 320
Tesla egyedül: 1 808 581„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Dr. Akula
nagyúr
A sok kirúgott ember még mindig eljöhet Magyarországra tanárnak, ápolónőnek, rendőrnek, van itt munka bőven, csak olyan luxi fizetések nem lesznek mint ott.
#7Tesztelo.hu: Gondolom csak elektromos. Az most ahogy lassul a hype, rájönnek az emberek hogy nincs hol és miből (rezsinövelt áron? Lóf.szt...) tankolni, macerás is minden sarkon megállni konnektorért, meg alapból is 2x drágább egy ugyanolyan benzinesnél, úgyhogy most már egyre kevésbé kapkodnak érte. Akinek volt pénze játékszerre, az meg már megvette.
[ Szerkesztve ]
-
Busterftw
veterán
válasz Tesztelo.hu #7 üzenetére
Gondolom EU only.?
-
yanna
őstag
No, ha holnap felkelek megkezdem az aggódást.
-
Mi megteszunk nagy tavolsagokat a csaladdal tobbszor is egy evben, max 30 perc szunetunk van mindennel egyutt (tankolas, pisi) 676 km a nominalis menet, ha nincsen kerules. Elozo evben volt egy 900 km-es etap is (ott kb 1 ora szunet volt osszesen). Ezt egy tankolassal. Ezt egyik elektromos auto sem tudja, foleg telen nem. Nyaron meg azert nem,mert klimazunk. 800 liternyi csomaggal, vagy tobbel. Innentol kezdve max Tesla Y johetne szoba, de az meg olyan hangos,. mint egy regi Wartburg. Koszi nem.Az elektromos autozasnak meg nincsen itt az ideje. Az akkunak kell fejlodnie, az arnak lemennie, javitasi lehetosgeknek javulnia, aztan lesz egy olyan celcsoportnak is EV-je, mint mi. Tesla szerintem le fog csuszni kb 3-5 even belul a top EV marka alol.
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
-
Noukoum
veterán
Minden témából vannak extrém felhasználók, akik napi 20 órát nyomkodják a telefon képernyőjét, 20 órát dolgoznak, 3 órát alszanak, 1000 km-t mennek autóval egy seggel stb.
Ellenben a vásárlók szeretik az elektromos autókat, ők eddig se mentek 1000km-t egyseggel, vagy ha mentek is kompromisszumot kötnek mert még így is rohadtul megéri a dízelhez képest.
Attól még nem lesz szar az iPhone, mert te egész nap használni akarod és 3-szor kell feltölteni. Ugyanez az elektromos autóknál.
Na meg kit érdekel egy olyan véleménye a covid vakcinákról aki biológiából megbukott és azóta sem tanult többet.
A szakértők azt mondják fasza, a vásárlók azt mondják fasza, én azt mondom fasza, józsi a dízelből meg azt mond amit akar.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Attila0
őstag
válasz Shadowbull #25 üzenetére
Ez igaz, de szerintem így 2024-re egyre többen szeretnék hogy leginkább már csak hibridből, és ebből álljon.
[ Szerkesztve ]
-
Attila0
őstag
válasz Shadowbull #27 üzenetére
Akkor az elektromoshívők szemében ők mind tudatlan prolik.
-
Az a gond, hogy nincsen olyan alternativa hibridbol sem, amire nagyon sokan szeretnenek megoldast. Pl. puttonyos autok, munkagepek. Vagy ha van is, akkor a motorvalasztek szar, es lerohad (pl. Francia 1.2 ecboost, meg a Ford benzinese, A VW csoport korai TSI motorjai, Renault 1.2 Turbosa, Prince motorok es meg lehetne sorolni) 100.000 km korul. Pl: https://totalcar.hu/magazin/kozelet/2023/07/28/garanciaidon-tul-kezdi-zabalni-az-olajat-a-motor---csak-a-vevonek-problema-ez-/ Tehat ha vesz az ember egy ilyen autot, kb kidobta a penzet par even belul. Pl. Mig a kornyezetkarositonak mondott dizelek (amig tenyleg azok, foleg ha kiveszed a DPF-et), azok meg elmennek nagyon sok km-t. Melyik a jobb a foldnek? Ugyanez az EV-nel: 1 milliot futott a Tesla. Jah, kb 9 motorral es 3 akkuval. Na ennek mekkora a karosito hatasa. Ezert nem hiszem,hogy a jelenlegi EV-k es hibridek a megoldasok. Szerintem jobb energiatarolo rendszer, es javithatosag lenne a lenyeg (nem a Musk-fele kiontom az autot ket darabbol es nem lehet utana javitani). A Sved kollegaim is szivnak az EV-kel, sokaknak mar a tele hocsukaja veluk, mert telen szivas az egesz. Ja es meg nem is irtam az alkatresz arakrol. Miert 1 misi egy led-es lampatest? Az autod kb gazdasagi totalkar, ha cserelni kell. Ellenben egy h4-h7 izzo meg 2000 ft. Szoval elmeletben nagyon szepek ezek a dolgok, de az Autbahn Magyarorszagig megiscsak 15-20 eves vasakkal, vagy nagydizel-nagybenzinesekkel van tele.
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
#54625216
törölt tag
-
válasz #54625216 #30 üzenetére
Tudok errol, de a valtashoz ott is kellett egy ingerkuszob, mikor az autok megbizhatoak es a tomeg szamara elerhetove valt. De az en problem nem a haladas, hanem a penzlehuzas es sokak szamara eletkeptelen megoldasok. Uljon az orakat varva ,hogy tolse az autojat, es telen imadkozzon, hogy a fele hatotav meglegyen. Azert irtam,hogy szerintem a megoldas egy hatekonyabb akkumegoldas/energiatarolas, es logikusabb javitasi lehetosegek, ne egy millas lampatest legyen a kocsiban, es meg tudjam tenni a sok csomaggal azt a nagytavu utazast, amit egy EV-vel nem lehetseges jelenleg. Azert nemhiaba dobta ki az EV-ket a Herz autokolcsonzo is. Termezsetesen sokak szamara megoldas, pl aki csak varosban ,vagy a kozelben jarkal autoval, relaitve kis csomagokkal.
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
#54625216
törölt tag
válasz Shadowbull #31 üzenetére
Az EV-k sem azért terjednek, mert majd 2035-ben be fogják tiltani az ICE kocsikat.
-
#54625216
törölt tag
Anno amikor az első autók megjelentek, megjelent egy elemzés, hogy az egész világon maximum 2-3 millió autót lehet összesen eladni, mert ennyien lesznek hajlandóak gazdag emberek sofőrjeként dolgozni. Aztán jött Henry Ford és megalkotta azt az autót, amit bárki el tudott vezetni.
Csak az USA-ban napjainkig összesen 3000 autógyártó céget alapítottak, amiből 3-4 maradt életben hosszú távon. Tehát ez egy evolúciós folyamat, amit semmi értelme egy adott állapot alapján megítélni. -
Attila0
őstag
válasz #54625216 #30 üzenetére
Én értem hogy az EV-terjedése kapcsán párhuzamot próbálsz vonni az ICE kontra lovaskocsi helyzettel. De szerintem azt a tényt is érdemes lenne megvizsgálni, hogy pl. az EV-k akkumulátoraihoz szükséges nyersanyagokhoz is ugyanolyan könnyen hozzáférhetünk-e, mint 100+éve a nyersolajhoz. (A villanymotorhoz szükséges dolgokról, nem is beszélve.) Mert szerintem itt is nagyot bukhat a teljes átállás.
[ Szerkesztve ]
-
Attila0
őstag
válasz Shadowbull #35 üzenetére
Egy környezetbarát, relatíve olcsón előállítható szintetikus üzemanyaggal, akár még ez is hamar megváltozhatna.
[ Szerkesztve ]
-
-
#54625216
törölt tag
válasz Shadowbull #35 üzenetére
Az EV-k azért terjednek, mert el tudják adni őket.
Értelemszerűen ha már létezik egy már kiépített gyártói infrastruktúra és egy bejáratott piac, akkor bármi olyan termék, ami teljesen új gyártó infrastruktúrát igényel behozhatatlan hátrányból indul. Az állami támogatások ezt a hátrányt kompenzálják valamennyire, de nem teszik az EV-ket olcsóbbá, elég csak ránézni az árakra.
Ennek ellenére nagyobb a kereslet az EV-k iránt, mint amit a gyártói kapacitás ki tud szolgálni.[ Szerkesztve ]
-
válasz Shadowbull #43 üzenetére
Pontosan, epp ezert is volt kenytelen a Tesla arat csokkenteni, nameg a Kinai BYD vegett. A top most a hibrid lett ismet. Mondjuk a Dacia is okkal tolta ki a regi Springet 12000 Euroert Nemetorszagban. Gondolkodtam, hogy veszek egyet, de a toltes nem megoldott abban a Bajor regioban, ahol lakom, tehat ismet hatra-arc.
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
#54625216
törölt tag
válasz Shadowbull #43 üzenetére
-
#54625216
törölt tag
válasz Shadowbull #47 üzenetére
Jah, akkor biztosan hazudnak, mert Te nem hiszed el. Így mindjárt más.
-
Shadowbull
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- Szabadon fejlesztheti az OLED tévébe szánt paneljeit a Loewe
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Toyota topik
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Újabb lépést tesz a lineális tévézés felé az Amazon
- Stellar Blade
- YouTube
- Ismét egyedit alkotott a Sharp
- További aktív témák...
- 3,5hónapos Apple iPhone 15 Pro Natural Titan 256GB (S23/S24+ és Ultra beszámítás)
- 4TB -os új bontatlan 3,5"-os HDD 1 év garancia Toshiba Surveillance S300
- SAMSUNG (MU-PE2T0R) -( KÉK) 2TB SSD KÜLSŐ MEREVLEMEZ ! UJ!
- ASUS TuF F15 - 15,6" 144Hz, I5-11400H, 16/512, RTX 3050-4, TBOLT4 +SZLA +GAR +ajándék egér,egérpad!!
- SAMSUNG (QE65S90CAT) 165CM 4K Q-OLED SMART 2024 PRÉMIUM ! AKCIÓ
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs