Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mrlujoak

    veterán

    válasz Alaaf Pi #30 üzenetére

    De, kevesebb lett az élettartam, hisz nekik nem biznisz, hogy adott alkatrész túléli a kocsit.

    Tervezetten CSÖKKENTIK az élettartamot, és az anyagot addig válogatják, míg az az általuk tervezett KEVESEBB üzemórát/km-t még kibírja, de utána tönkremenjen, hogy aztán azt cseréltethesse a tulaj.

    Így nyer a gyártó, mert olcsóbb anyagot alkalmazva az alkatrészen spórol.
    Emellett többet adhat el, ha felezi, harmadolja az alkatrész tartósságát.
    Ráadásul a szervizeknek (legyen az szakszerviz, vagy magán) is munkát ad, hiszen az autót megjavíttatod.

    Az ilyen alkatrészek rendszerint futásteljesítmény, és/vagy évgarancia alatt még tartanak, és utána mennek tönkre.

    Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel

  • nexplo

    őstag

    válasz Alaaf Pi #30 üzenetére

    Megragadtad a lényeget. A két kép csak azért van betéve hogy lehessen látni kb miről beszélek. Te fémről beszélsz.... Ki beszélt itt arról? Nem értem az okfejtést. Műanyag esetében agyon lukasztani nem spórolás hanem tervezett elavulás, vagy ha úgy tetszik élettartam csökkentés. Ezt a hülye is látja. Érdekes módon tömegével szakadt le a fogaskerék a rendszerben, és hogy még poénosabb legyen a sztori, a mellette lévő fele akkor kerekek amik érdekes módom tömörek voltak, vígan üzemeltek szinte látható kopás nélkül. Ebbe a fogaskerék rendszerbe ez a nagyobb kerék lett a tervezett szívatás. Aki naponta kapcsolgatta a rendszert ott nem bírt 8-10 évet sem, azért ezt hozzá teszem :)
    Nem okoskodom, inkább azt sajnálom hogy minden megy le ebben a csodaszép mázba csomagolt sz@rba. Külcsín és marketing 5-ös belbecs és tartósság-minőség, hhm hogy is mondjam kettes alá. Ahogy szokták mondani régen minden jobb volt, persze túlzás de van benne igazság. PEACE :)

    Zavard össze a világot: mosolyogj hétfőn! :)

Új hozzászólás Aktív témák